-
Koule s červenou kapalinou-bordel
Tak se přidávám do klubu Fábek (1.4 MPI, 50Kw, 2000) se zanesenou expanzní nádržkou. Těsnění pod hlavou jsem nechával měnit na podzim, bohužel si už nevzpomínám, jestli v té době baňka vypadala takhle. Pamatuju si ale, že už tenkrát jsem pozoroval černé částečky, které byly usazené v hrdle nádržky. Teď jsem nechával měnit vodní pumpu z důvodu řůžového maglajzu u těsnění pumpy a zdá se mi, že je v baňce teď toho sajrajtu víc. Byl bych nerad, aby bylo opět v háji těsnění pod hlavou a k tomu mi ani nepřipadá, že by v baňce byl přímo olej. Popis se shoduje s tím, co uváděl uživatel Peetr... A je fakt, že mi delší dobu připadá, že auto (tedy spíš motor) po skončení jízdy dost divně smrdí a je cítit i venku (spálenina, snad z oleje). Vzhledem k tomu, že příčina v tomto tématu nebyla úplně jednoznačně určena, chtěl bych se zeptat, zda někdo nemáte podobnou zkušenost? Díky, M.
-
motor nejede
Mně taky EPC nesvitilo, chybové hlášení vyjelo až na VAGu. Hele nevím, bohužel nejsem mechoš, jen jsem měl úplně stejné příznaky. Už se to tu řešilo a potíže právě se snímačem otáček mělo více lidí.
-
motor nejede
Z toho důvodu bych se spíše přikláněl třeba k tomu snímači otáček. Mně to začlo úplně stejně blbnout poté, co jsem přijel z návštěvy v "autorizovaném servisu". Mám trochu podezření, že si tím chtěli zajistit další kšeft... Samozřejmě už jsem k nim nikdy nejel.
-
motor nejede
Měl jsem podobné problémy (mám tedy 1.4 MPI) a pomohla výměna právě palivového filtru a snímače otáček.
-
1.4 16V 55kw - Uprava motoru na cca 80kW
Máš můj naprostý obdiv. Co dodat...
-
Zadřené ložisko 1.4 16V - tlumic vibraci remenu
Je to tak, u 1.4 MPI drážkový řemen pohání vodní pumpu. Taky jsem vařil poté co mi prasknul...
-
1.4 MPI 50kW škubne
Ja měl se škubáním u 1.4 MPI 50kW (75tkm) problémy taky, u mne pomohla výměna palivového filtru a snímače otáček. Nejednalo se ale jen o škubání, problém byl trochu větší, protože občas škubání provázela naprostá ztráta otáček a kolikrát jsem se málem na křižovatce ani nerozjel. Jinak, formulaci že výše uvedený motor je ''haluzny'' si vyprošuju, ale to sem nepatří... A ještě k těsnění pod hlavou: měnil jsem ho již dvakrát, jednou v záruce, takže pohoda, podruhé po uvaření.
-
Vrzání zezadu
Tak se oteplilo a vrzání zase začlo. A ještě ke všemu si teď vůbec nejsem jistý, že to jde opravdu ze zadu...
-
Vrzání zezadu
Diky moc za vaše reakce. Nedávno jsem měnil dorazy zadních tlumičů a teď si uvědomuju, že už jsem vlastně to vrzání docela dlouho nezaznamenal. Možná to tedy opravdu bylo tím. Jinak k té odpovědi, která se týkala vrzání interiéru - vrže mi v něm opravdu kdeco, ale tenhle zvuk byl jiný, řekl bych, že opravdu pocházel od zadní nápravy. Každopádně ještě jednou díky.
-
Palivový filtr - benzín
Nechal jsem palivový filtr vymenit po 70tkm a dle mechanika byl paradne zahumusenej... Auto se dusilo, klesaly otacky, rozhodne doporucuju vymenit.
-
Vrzání zezadu
Ahoj, při rozjedu slyším od zadní nápravy (alespon myslím) vrzání, které po dosažení trochu vetší rychlosti přestane (cca 15 km/h). Nemáte někdo pls podobnou zkušenost? Díky za každou radu. Mám 1.4 MPI, 50kW, 2000.
-
Růžový prášek nádržka chladící kapaliny
Ahoj, díky za reakci. Dneska hadičku pořádně zkontroluju, včera při zběžném ohledání jsem na ní žádnou netěsnost nenašel. Trocha kapaliny je vylitá i pod náržkou, mně právě ale zarazil ten prášek, protože jsem to u nikoho jiného na autě neviděl (ani na svém před návštěvou v servisu). Je třeba možné, že tam byla doplněna nesprávná kapalina a ta teď nějak reaguje s tou starou? Díky, M.
-
Růžový prášek nádržka chladící kapaliny
Ahoj, nedávno mi v servisu měnili chladící kapalinu a dneska jsem si všiml, že v okolí její nádržky je místy vidět růžový prášek - jako kdyby kapalina někudy unikala, voda se z ní odpařila a zůstal jen prášek. Stejný prášek je i pod víčkem nádržky. Je to normální? Díky za radu.
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Ahoj, v létě jsem měl se svoji Fábkou (1.4MPI, 50KW, 2000) problémy s přes manžetu tekoucím olejem od levého kola (projevilo se to při couvání v plném rejdu). Diagnóza v autorizovaném servise zněla: teče servo, zacáloval jsem cca 21.000 (včetně práce) za nové. A ejhle, dneska při parkování (opět při couvání v plném rejdu) znovu stopa od oleje směrem k levému kolu. Na faktuře ze servisu jsou tyto položky: skříň, matice, spony manžet, olej (a samozřejmě hromada práce...) Zajímalo by mne tedy, zda je možné, že by mi namontovali staré servo, které odešlo znovu? Nebo pouze něco někde dotáhli a naúčtovali mi výměnu nového serva, nebo může být problém někde úplně jinde a jsem pouze paranoidní? Nemáte někdo podobnou zkušenost? Zítra samozřejmě do toho servisu upaluju, ale rád bych předtím ještě slyšel názor vás povolaných... Díky moc za každou reakci.
-
Olejová stopa po couvání
Ahoj, mam najeto neco pres 69 tkm, cca pred mesicem jsem bohuzel srazil kachnu, ktera si to stradovala pres dalnici (do dneska mne to mrzi, ale za mnou jel Transit s jachtou na vleku a ve vedlejsim pruhu jsem v zrcatku videl kamion, takze se mi opravdu nechtelo nejak brutalne brzdit a misto na uhybny manevr taky nebylo - ale zkuste tyhle duvody pro kachnovrazdu nejak vysvetlit pritelkyni...) Jinak auticko bylo v sobotu v servisu, diagnoza bohuzel zni servo v hajzlu a ceka mne pomerne slusny vitr v penezence...
Marzal
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva