Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

marv

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. marv odpověděl na gigi's téma v Ostatní
    Ty kola jsou zřejmě 17" Denom. Takže 1.8 TSI jen s DSG ? :/
  2. marv odpověděl na gigi's téma v Ostatní
    Myslím, že následný postup u OIII už je teď jasný a bude kopírovat Rapid. Zprvu nesmyslné ceny za auto bez výbavy a pak přidají balíčky výbav zadarmo a budou snižovat cenu. Balíčky jsou už 100%, pokud se nepletu.
  3. marv odpověděl na gigi's téma v Ostatní
    Výbava je docela ubohá. Dovoluju si trvat na tom, že OIII musí být levnější, než G VII. Některé prvky, které má Golf v základu (Climatronic, zadní okna v elektrice) má OIII až v Eleganci...
  4. marv odpověděl na gigi's téma v Ostatní
    Naprostý souhlas s tvrzením, že takové OIII reálně na cestách moc nepotkáme. Ale ty ceny co zmiňujete mně naprosto rozsekaly. Pokud by to tak bylo, tak by to jen definitivně potvrdilo, že: A ) Škodovka se úplně zbláznila (po nesmyslných cenách Rapidu, vzhledem ke Golfu a konkurenci) B ) že si Čechy omotala kolem prstu, že by ji v dnešní době (a při dnešních cenách konkurence na českém trhu) byli ochotni akceptovat cenu za nižší střední třídu v oblasti 800-1000 tis. Kč. Tam by se neměla dostat ani OIII RS ve velmi dobré výbavě. Autoweb a Autorevue spekulují o základní ceně 329 tis. Kč za 1,2tsi 63kw v základu. Což celkem odpovídá vzhledem k cenám Golfu a Leonu. Pokud někdo bude u OIII akceptovat cenu výrazně vyšší, než u G VII, měl by zvážit odbornou pomoc.
  5. marv odpověděl na Ovosh's téma v Motor 1.8 T
    Příplatek pouhé 2Kč za 100-oktan oproti N95 je na každé Benzině/OMV. Ceny N95 jsou u nich samozřejmě vyšší, takže rozdíl mezi N95 od no-name vs Carrera 100 je daleko větší. Ale v blízkém okolí je pouze OMV a Benzina. (Tesco je u nás levnější jen o pár desítek haléřů, Lukoil bohužel v okolí není a totální soukromé no-name pumpy riskovat nehodlám, po přečtení výsledků od ČOI jaké patoky se tam dají natankovat - 20% etanolu, oktanové číslo 89 apod, v okolí prověřený no-name nemám) a při tankování u nich opravdu celkévě lépe vychází 100-oktan - nákladově stejné díky nižší spotřebě, chod motoru a dynamika lepší. Jinak není moc co závidět, poslední tankování Carrery 100 bylo za 38,50Kč. Ale přijde mi lepší dát 38,50 za 100-oktan dovezený z Rakouska, než 36,50 za obyč N95. Co se týče zahraničí, tak třeba na slovensku je u všech 100-oktanů (OMV,Shell,Slovnaft) příplatek vždy 20 centů/5Kč oproti N95 na dané pumpě. V rakousku OMV Super 100 (=naše Carrera) 13 centů/3,30Kč, Shell VPR 20 centů/5kč, v německu VPR totéž, německý Aral Ultimate 102 asi 15 centů/3,80 (ale velmi dobrý poměr cena/hodnota, škoda že není u nás) atd... 100 oktan s příplatkem pod 10 centů jsem v okolních zemích neviděl.
  6. marv odpověděl na Ovosh's téma v Motor 1.8 T
    Pan Janda tento článek napsal zřejmě na základě svých zkušeností z počátku 90.let, protože to rozhodně neodpovídá aktuální situaci. Že by u nás palivo kategorie N98 mnohdy nedosahovalo kvalit N95 (oktanové číslo) je naprostý nesmysl. ČOI zveřejňuje výsledky kontrol a N98 je na tom naopak nejlépe. N98 sice tvoří jen řádově procenta z kontrolovaných vzorků, ale za poslední asi 2 roky všech cca 60 kontrolovaných vzorků N98 splnilo normu, tedy mj. mělo minimálně 98,0 oktanů. N98 běžné mívá 99-100 oktanů a veškeré paliva této kategorie na českém trhu se dováží z Rakouska či Německa. Na chipnuté 1.8T jsem po vyzkoušení přešel na 100-oktany, konkrétně Verva 100/Carrera 100. Příplatek 2Kč oproti N95 je celkem směšný (v okolních zemích 100-oktany nikde tak levné nejsou) a často nižší, než např. u Agipu za běžný N98. V mém případě provoz na 100-oktan vychází stejně jako na N95, protože příplatek je vykompenzován nižší spotřebou. Měřil jsem i dynamiku (pružnost na 3 st., stejný úsek, stejné podmínky) a rozdíl mezi N95 a Carrerou 100 byl více než 10%. Z levnějších N98 bych možná doporučil Lukoil. Cena N98 u Lukoilu je většinou podobná jako cena N95 na Benzině/OMV a kvalita by měla být OK (Lukoil bere N98 podle polohy a aktuálních cen od německého Totalu nebo rakouského OMV).
  7. marv odpověděl na doctor's téma v Motor 1.8 20V
    Kompletní odladěné úpravy 1,8T 150k na 230-250k nabízejí většinou úpravci za 100-150tis. Kč.
  8. marv odpověděl na DavidSK's téma v Motor 3.6 FSI
    A jak se chová DSG ? Řadí hladce ? Někde jsem slyšel stížnosti na nastavení u tohoto modelu, tak nevím, jestli to nebyla otázka špatného kusu.
  9. Ten powertec vypadá podezřele. Obecně bych se asi vyhnul firmám, co čipujou prakticky všechny značky. Někteří z nich jsou vyložení podvodníci (ABC). Bitpower nebo powertec vypadá podezřele. Třeba ten čip na O1 RS na 224k za 6000kč (tzn. jen elektronicky)... A měření na brzdě není moc záruka, protože se dá zmanipulovat. Já jsem chiptuning taky chtěl zkusit a zkusil u Sportmotoru. "Obětoval" jsem starou O1 1,8T jako pokusného králíka. A za týden jsem skončil odstavený na krajnici a volal odtah. Naštěstí jen pár kilometrů od domova. Závada byla prkotina, vypadlá hadice od turba (díky zvýšenému tlaku). Nevím ale o nikom, komu by se to se stejným čipem stalo. Na vině je asi fakt, že auto už mělo 9 let a svorka na hadici to měla za sebou. Nicméně je fakt, že auto jede úplně jinak. Moje zkušenost : načipovat nějakou hračku na víkendy na blbnutí po okolí ano, čipovat auto, od kterého chci max. spolehlivost a jezdím s ním po celé republice a do zahraničí, tak to ne.
  10. Není to čiplé ? Po čipu je turbo pod plným plynem mnohem hlasitější a taky mnohem víc odfukuje BOV, při prudkém puštění plynu.
  11. Jaké je předepsané palivo u 3,6 v Superbu ? N95 nebo N98 ?
  12. Zatím jsem tam nic nelil. Auto mám poměrně nově. Dle servisky to vypadá na pevný 30 000km. Ještě dotaz... Stačí u 1,9TDI olej dolívat až se rozsvítí kontrolka, nebo to už je pozdě ?
  13. Jak je to se servisními intervaly u 1,9TDI. Je 30 000km na výměnu oleje v poho, nebo raději měnit po 15 000km ?
  14. Vypadá to hrozně. Ještě s těma mračítkama aspirant na umístění na tuzing.com.
  15. Rozdíl je ještě větší. 60kW, 80HP. Takže bych čekal, že TDI bude o mnoho víc úspornější při srovnání s téměř 2x silnějším benzínem. Ale ono ne. Nepopírám, že je úspornější, ale při zvážení všech nevýhod ne dostatečně.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.