-
Zadne brzdové kotúče
-
Scala poskakovani steracu
Mě to dělá taky a už od začátku. Předpokládám, že tobě taky, jen jsi si toho nevšiml. Ale je pravda, že ten "cvakot' je asi nejhlasitější, co jsem v autě kdy zažil.
-
Prahové lišty
-
Koupě Scaly - jakou výbavu, motorizaci, atd...
Možná kotouče. Nám takhle dlouho stal G7 Alltrack a už jsme je neobrzdili.
-
Technické problémy a závady
Tohle by asi mohlo být, pokud se jednalo o skladovku a ta si bez pravidelné kontroly a dobíjení baterie někde řádně postala a baterie se vybila namrt. Až tě přitáhnout znovu, tak snad už ji vymění.
-
Úprava dovírání zadních dveří
Lištu sundat a nalepit znovu. Do dveří bych se nehrabal..., sám píšeš, že se ti zdají po zásahu rozhozené. I kdybys lištu zničil, tak tě nová vyjde levněji než jezdit do servisu na seřízení zadních vrat. Já ji mám nalepenou prakticky zároveň s hranou nárazníku a žádné drhnutí dveří nehrozí. Nehledě na to, že takhle tu hranu nejlíp ochranis...
-
Škoda SCALA
@xtrack v ceně je samozřejmě zohledněno všechno, co uvádís výše. Jj, jsou to hoedus aero.
-
Škoda SCALA
Xtrack, já za Scalu dával 335 000,- a myslím, že v této cenové kategorii jsem koupit lépe nemohl. Nad 500 000,-, bych se spíš poohlížel, vzhledem k mým potřebám (hlavně rodinným), po kombi nebo MPV, kde za ty samé peníze dostanu větší užitnou hodnotu. Jinak jak říkáš, tohle je individuální.
-
Škoda SCALA
Za mě jasně 85kW + DSG. 1.5 je v mých očích prostě zbytečná a cenový odskok je znatelný. Léto,zima, černá, černá
-
Škoda SCALA
Zima není o estetice, ale o maximální bezpečnosti. 16tky na Scale zas tak hrozně nevypadají. Já mám na zimu dokonce 15tky (70kW) a vnitřně se s tím neperu.
-
Škoda SCALA
Za mě max 450 000,- Nad tuhle hranici by volil už něco jinýho
-
Technické problémy a závady
Ta moje vrže úplně stejně jako Peťulkova a to je pamětnice z roku 19
-
1.0 TSI 85 kW
Na 70kW mám přes 10 000km a absolutní spokojenost a klidně doporučím.Rozdil mezi 70kW a 85kW je 20 000,- a ty bych radši zainvestoval do výbavy nebo tak. Osobně si myslím, že rozdíl mezi motory není takový, aby to stálo za ty peníze. Mrkni do tématu Vaše Scala, tam je 70kW několik. Tomáš
-
Koupě Scaly - jakou výbavu, motorizaci, atd...
Michale, jsi si jistej, že u klasickýho tempomatu, v případě, který popisujes, nezasáhne třeba FA? Je to teda až v krajním případě, ale teoreticky by tě tempomat do auta před tebou neměl poslat,ne? Tomáš
-
Technické problémy a závady
Svolávací akce byly, jsou a budou. 3 svoláčky o ničem nesvědčí a jak píše vormen záleží i na "nebezpečnosti" závady. Co já si vzpomínám, tak rekokordman byl snad Arteon (hlavně 176kW), tam jich bylo v řádu desítek a treba ,když začínaly T6tky, tak jsme je nesměli, po vykládce přepravcem, ani startovat, byla tam svilavacka na něco zásadnějšího, ale už si nepamatuju na co.. Tyhle akce nemusejí znamenat, že je jenom něco špatně...
Tomíno S.
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva