Přejít na obsah

Tomíno S.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    447
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Tomíno S.

  • Narozeniny 01/06/1979

Návštěvy profilu

2167 zobrazení profilu

Oznámení Tomíno S.

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

40

Popularita

  1. Zadní kotouče po 38 tis. km (rez po jednom dni stání). Nečekal jsem takovou hrůzu.
  2. Mě to dělá taky a už od začátku. Předpokládám, že tobě taky, jen jsi si toho nevšiml. Ale je pravda, že ten "cvakot' je asi nejhlasitější, co jsem v autě kdy zažil.
  3. @keras já pořídil tyhle z AliExpressu za 100,- 4ks, mám je přes rok a drží o.k.
  4. Možná kotouče. Nám takhle dlouho stal G7 Alltrack a už jsme je neobrzdili.
  5. Tohle by asi mohlo být, pokud se jednalo o skladovku a ta si bez pravidelné kontroly a dobíjení baterie někde řádně postala a baterie se vybila namrt. Až tě přitáhnout znovu, tak snad už ji vymění.
  6. Lištu sundat a nalepit znovu. Do dveří bych se nehrabal..., sám píšeš, že se ti zdají po zásahu rozhozené. I kdybys lištu zničil, tak tě nová vyjde levněji než jezdit do servisu na seřízení zadních vrat. Já ji mám nalepenou prakticky zároveň s hranou nárazníku a žádné drhnutí dveří nehrozí. Nehledě na to, že takhle tu hranu nejlíp ochranis...
  7. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    @xtrack v ceně je samozřejmě zohledněno všechno, co uvádís výše. Jj, jsou to hoedus aero.
  8. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    Xtrack, já za Scalu dával 335 000,- a myslím, že v této cenové kategorii jsem koupit lépe nemohl. Nad 500 000,-, bych se spíš poohlížel, vzhledem k mým potřebám (hlavně rodinným), po kombi nebo MPV, kde za ty samé peníze dostanu větší užitnou hodnotu. Jinak jak říkáš, tohle je individuální.
  9. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    Za mě jasně 85kW + DSG. 1.5 je v mých očích prostě zbytečná a cenový odskok je znatelný. Léto,zima, černá, černá
  10. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    Zima není o estetice, ale o maximální bezpečnosti. 16tky na Scale zas tak hrozně nevypadají. Já mám na zimu dokonce 15tky (70kW) a vnitřně se s tím neperu.
  11. Tomíno S.

    Škoda SCALA

    Za mě max 450 000,- Nad tuhle hranici by volil už něco jinýho
  12. Ta moje vrže úplně stejně jako Peťulkova a to je pamětnice z roku 19
  13. Na 70kW mám přes 10 000km a absolutní spokojenost a klidně doporučím.Rozdil mezi 70kW a 85kW je 20 000,- a ty bych radši zainvestoval do výbavy nebo tak. Osobně si myslím, že rozdíl mezi motory není takový, aby to stálo za ty peníze. Mrkni do tématu Vaše Scala, tam je 70kW několik. Tomáš
  14. Michale, jsi si jistej, že u klasickýho tempomatu, v případě, který popisujes, nezasáhne třeba FA? Je to teda až v krajním případě, ale teoreticky by tě tempomat do auta před tebou neměl poslat,ne? Tomáš
  15. Svolávací akce byly, jsou a budou. 3 svoláčky o ničem nesvědčí a jak píše vormen záleží i na "nebezpečnosti" závady. Co já si vzpomínám, tak rekokordman byl snad Arteon (hlavně 176kW), tam jich bylo v řádu desítek a treba ,když začínaly T6tky, tak jsme je nesměli, po vykládce přepravcem, ani startovat, byla tam svilavacka na něco zásadnějšího, ale už si nepamatuju na co.. Tyhle akce nemusejí znamenat, že je jenom něco špatně...
×
×
  • Vytvořit nový...