-
Zámek dveří
Myslím, že ne, alespoň u mě to tak nefungovalo
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
JJ, ptal jsem se tenkrát na ní a říkali mi, že není potřeba ji zatím měnit, ale asi ji teď nechám při dalším servisu vyměnit.
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
Jj, však říkám, že do nouzáku nepadá a že bylo čištěný v turbosportu a zatím spokojenost. Spíš mám podezření, jestli není problém u té podtlakové regualce, muže to být zarezlý, či co, proto mě zajímal zhruba ten zdvih. prostě se mi nezdá, že by to šlo nějako moc lehce
-
Octavia 1,9 TDi 81 kW netáhne / ztráta výkonu
Nevím jestli jsem to zde ve fóru někde nepřehlídl, ale zajímalo by mě, jaký má zhruba zdvih tyčka regulace, přijde mi, že auto netahá tolik jako tahalo, ale do nouzáku mi to nespadlo ani jednou. Tyčkou jde hýbat, ale že by to bylo nějako moc lehce, to se mi taky nezdá a hlavně zdvih mi přijde celkem malý. Turbo bude mít brzo kolem 300tkm, cca před 30tkm km bylo vyčištěný v turbosportu
-
oxidace propojení motorku ovládání oken - dveře řidiče 801 D OPAKOVANĚ!!!
Tak nějako to mám v plánu, předpokládám, že u té jednoty to rozebrat nepůjde a budu to muset nějako rozkuchat, konektor na kabelech, tak už to nebude takový problém
-
oxidace propojení motorku ovládání oken - dveře řidiče 801 D OPAKOVANĚ!!!
No to možná radši bastl, než za to dát takovou pálku, ten motor není zrovna levná věc, možná ještě zkusit sehnat starší
-
oxidace propojení motorku ovládání oken - dveře řidiče 801 D OPAKOVANĚ!!!
Jasny, kouknu na to, stejne na tom asi neni co resit, znamena to komplet novy motor, nevim jestli se daji ty uhnily piny nejako opravit...
-
oxidace propojení motorku ovládání oken - dveře řidiče 801 D OPAKOVANĚ!!!
Ne, chtěl jsem se podívat co mi to vyhodí za chyby, teď to tu nemám, ale vyhodilo mi to něco na jednotce motoru zamykani a druhou vyhřívání zrcátka, smazal jsem je a pak už mi to nenapsalo nic, což je divný. K 35 mi nejde se vůbec připojit, je to normální?
-
oxidace propojení motorku ovládání oken - dveře řidiče 801 D OPAKOVANĚ!!!
Ahoj, přestalo mi fungovat naklápění a výhřev zrcátek a motorek u zámku, strana řidiče. Při zavření DO se dveře řidiče nezamknou. Rozebral jsem to a konektor u motrku stahování je zoxidovaný a byla tam voda, Jeden nebo dva piny dole úplně uhnily. Potřeboval bych to testnout VAGem ale nevím na které adrese to najdu, nemohl by mi někdo poradit? Předpokládám, že budu muset vyměnit motorek, piny na konektoru asi jen tak neopravím. díky moc Míra
-
vyhřívané sedačky
Mě taky přestaly topit, pře léto jsem to neřešil, ale na zimu jsem to dal dokupy. Problém jsem měl u termistoru, nemusel jsem ho měnit, ale byl tam špatý kontakt, od té doby topí jedna báseň. Proměřit konrktory, dečku, zkontrolovat ten termistor...
-
podivuhodné startování TDI 125kW
U takhle novýho auta bych jel hned do servisu co to půjde...
- Montáž tempomatu do Octavie I
-
Climatronic - nefunkční, závady, poruchy, problémy
Napeti na spojku je jedna vec a jestli spina nebo ne druha, prover oboje, pokud nevis jiste jestli se kompresor toci.
-
Climatronic - nefunkční, závady, poruchy, problémy
Aha sorry, neprečetl jsem si to cele nahoru
-
Climatronic - nefunkční, závady, poruchy, problémy
Vadnou elektomag. spojku ti VAG nevypise, rele ji sepne, ale pokud je KO, tak to nesepne spojka a nebezi klimakompresor. Skoro bych to odhadoval na ni. Podivej se zespodu jestli nejsou utrzeny kabely, zkus ji pripojit na 12V a uslysis, zda sepne nebo ne. Nekdy se stane, ze kus te spojky i chybi (poznas to na remenici)
Mira.k
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva