-
Nové žhaviče
Zdravim, chcem Vás poprosit či by ste mi nevedeli poradit značku kvalitnych a cenovo dostupných žhavičov na moju O1, 1.9 TDI 81KW (r.v. 1999) Dakujem Vám velmi pekne
-
poradte s kupou OI
Mne sa zda ze 66KW motor na O1 combi je malo. Osobne mam klasicku O1 81KW a aj tak sa mi zda ze by to chcelo trosku vacsí vykon. DOnedavna som mal trojdverovu Ibizu so 66KW motorom (TDI) a zda sa mi ze isiel tak dobre ako moja terajsia O1.
-
Oprava tepleho startu TDI
No takze som si tu prečítal vašu celu diskusiu ale v podstate ste mi s ničim nepomohli tak sa teda pýtam: Mám O1, 1.9TDI, 81KW. Mal som problém s dlhým štartom ked bol motor teplý. Išiel som si teda nechat zvýšiť startovaciu dávku paliva a výsledok nie je žadny. Za studeneho motora nakopnem bez problemov, ale ked je motor teply tak toci aj 5 sekund az potom naskočí. Viete mi teda poradit ako vyriešiť môj problem? dakujm
-
Divný zvuk pri otáčaní
Takze dnes sa problém s divným zvukom vyriešil. Vymenené spodné čapy, silentbloky nápravy, a auto ide O NEPOZNANIE lepšie bez buchotu.
-
Zabuchnute kluce
A pre tieto situacie som si nechl vyrobit ešte jeden kluč bez immobilizeru, pre prípad ze by sa mi zabuchli kluce v aute. Vyroba kluca 250sk na pockanie
-
Tajný vypínač
Tak teraz vazne neviem, hovoríte ze radsej to dat niekomu spravit? Ide o to ze som si to chcel spravit sám aby ten vypínac ostal vazne tajný a nie aby o nom vedel niekto iny.
-
Tajný vypínač
Ahojte, chcel by som sa Vás opýtať, akým spôsobom by som si mohol spraviť vypínač. Nemám na mysli kde ho mám umiestniť a aky vypínač mám použiť, ale potrebujem vedieť, ktorý kábel mám prerušiť a na neho ten vypínač napojiť. V autoelektrike som uplne mimo takze absolutne neviem co kde a aky kable je. Ak má niekto skúsenosti poradte, dakujem
-
naprava oktavia
Mám rovnaký problém, geometria to nevyriešila, a pravdepodobne mam tiež vadné horne uloženie tlmiča. Oprava vychádza zhruba na 2000sk za jeden kus. V utorok idem do servisu tak dám vediet čo a ako.
-
EGR VENTIL
Tak to ano, dopočul som sa ze ten sajrajt sa tam zbiera kvoli pomalej jazde a podtáčaniu motora.
-
EGR VENTIL
Podla infomrácii, by sa mala minimálne znižit spotreba, a malo by sa lahsie rozbiehať už z nižších otáčiek ale o tom to nie je. Ide o tom ze nebudes zasierať sanie tými splodinami z výfuku.
-
EGR VENTIL
Takže som to dnes ten EGR ventil zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!
-
Spôsob jazdenia
Ludia dakujem vám za rady a odpovede. Ani som nečakal že mojou otázkou tu rozprúdim takúto diskusiu. Ešte raz dakujem.
-
Spôsob jazdenia
Tak teda, zhrniem to asi takto: Nie je dobre zbytočne jazdiť v nízkych otáčkach ano? Horovíte že taký optimum je od 1800 ot/min a vyššie?
-
Spôsob jazdenia
Ja som sa chcel hlavne dozvediet či pri nizkych otáckach netrpí turbo, trisky, a podobne. Dopočul som sa to, že pri nízkych otáčkach sa spúšta EGR ventil, ktorý ma za následok to že sa do sacieho systému dostava bordel.
-
Spôsob jazdenia
No ale myslím si ze 1.8 T a 1.9 TDI je sakramenský rozdiel Tvojej 1.8T nezaskodí povytacat ju aj do 6000 ot/min to by moja 1.9 TDI nikdy v zivote nedokázala