Přejít na obsah

kazisvet

Uživatel
  • Počet příspěvků

    26
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 012 zobrazení profilu

Oznámení kazisvet

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravim, chcem Vás poprosit či by ste mi nevedeli poradit značku kvalitnych a cenovo dostupných žhavičov na moju O1, 1.9 TDI 81KW (r.v. 1999) Dakujem Vám velmi pekne
  2. Mne sa zda ze 66KW motor na O1 combi je malo. Osobne mam klasicku O1 81KW a aj tak sa mi zda ze by to chcelo trosku vacsí vykon. DOnedavna som mal trojdverovu Ibizu so 66KW motorom (TDI) a zda sa mi ze isiel tak dobre ako moja terajsia O1.
  3. No takze som si tu prečítal vašu celu diskusiu ale v podstate ste mi s ničim nepomohli tak sa teda pýtam: Mám O1, 1.9TDI, 81KW. Mal som problém s dlhým štartom ked bol motor teplý. Išiel som si teda nechat zvýšiť startovaciu dávku paliva a výsledok nie je žadny. Za studeneho motora nakopnem bez problemov, ale ked je motor teply tak toci aj 5 sekund az potom naskočí. Viete mi teda poradit ako vyriešiť môj problem? dakujm
  4. Takze dnes sa problém s divným zvukom vyriešil. Vymenené spodné čapy, silentbloky nápravy, a auto ide O NEPOZNANIE lepšie bez buchotu.
  5. A pre tieto situacie som si nechl vyrobit ešte jeden kluč bez immobilizeru, pre prípad ze by sa mi zabuchli kluce v aute. Vyroba kluca 250sk na pockanie
  6. Tak teraz vazne neviem, hovoríte ze radsej to dat niekomu spravit? Ide o to ze som si to chcel spravit sám aby ten vypínac ostal vazne tajný a nie aby o nom vedel niekto iny.
  7. Ahojte, chcel by som sa Vás opýtať, akým spôsobom by som si mohol spraviť vypínač. Nemám na mysli kde ho mám umiestniť a aky vypínač mám použiť, ale potrebujem vedieť, ktorý kábel mám prerušiť a na neho ten vypínač napojiť. V autoelektrike som uplne mimo takze absolutne neviem co kde a aky kable je. Ak má niekto skúsenosti poradte, dakujem
  8. Mám rovnaký problém, geometria to nevyriešila, a pravdepodobne mam tiež vadné horne uloženie tlmiča. Oprava vychádza zhruba na 2000sk za jeden kus. V utorok idem do servisu tak dám vediet čo a ako.
  9. Tak to ano, dopočul som sa ze ten sajrajt sa tam zbiera kvoli pomalej jazde a podtáčaniu motora.
  10. Podla infomrácii, by sa mala minimálne znižit spotreba, a malo by sa lahsie rozbiehať už z nižších otáčiek ale o tom to nie je. Ide o tom ze nebudes zasierať sanie tými splodinami z výfuku.
  11. Takže som to dnes ten EGR ventil zaslepil. Robota to bola nechutná nakoľko v tej zamrdanej octavii je tažký prístup k spodnému šróbu čo drží cely ten EGR ventil. Ale ked sa mi to podarilo rozobrat skoro som odpadol. Tolko bordelu som ani vo sne nečakal! na to že mam najazdených 128.000km tam toho bolo za DVE plne HRSTE ! A tu vám prinášam aj fotografie aby ste verili!
  12. Ludia dakujem vám za rady a odpovede. Ani som nečakal že mojou otázkou tu rozprúdim takúto diskusiu. Ešte raz dakujem.
  13. Tak teda, zhrniem to asi takto: Nie je dobre zbytočne jazdiť v nízkych otáčkach ano? Horovíte že taký optimum je od 1800 ot/min a vyššie?
  14. Ja som sa chcel hlavne dozvediet či pri nizkych otáckach netrpí turbo, trisky, a podobne. Dopočul som sa to, že pri nízkych otáčkach sa spúšta EGR ventil, ktorý ma za následok to že sa do sacieho systému dostava bordel.
  15. No ale myslím si ze 1.8 T a 1.9 TDI je sakramenský rozdiel Tvojej 1.8T nezaskodí povytacat ju aj do 6000 ot/min to by moja 1.9 TDI nikdy v zivote nedokázala
×
×
  • Vytvořit nový...