-
airbag - passenger
Ahoj, těsně před tím než kontrolka airbag spolujezdce zhasne tak asi 4x blikne. Je to špatně nebo jsem si toho předtím nevšiml?
-
Ohrev motora 1.0 tsi
Ahoj, s tím olejem to mám stejně. Jezdím cca 17km a až při dojezdu je olej kolem těch 82-85 stupňů. To zahřívání oleje je taky takové "zvláštní". Oproti Fabii 1.2TSI - tam to fungovalo docela lineárně a jak se začal olej zahřívat, tak šel pomalu po stupni nahoru. Tady u Scaly (a teď nemluvím jen o těchto zimách) - se ohřívá dlouho na těch 50 a pak se během jízdy dokonce i ochlazuje a nejde jen nahoru k těch 80-...
-
1.0 TSI 85 kW
Ahoj Teď v zimě kdy jsou teploty kolem nuly jsem začal pozorovat znatelně vibrace do volantu při cca 2400 otáčkách. Pneumatiky jsem nechal znovu vyvážit, tam je vše ok. Mám zimní nokiany na plechových discích. V podstatě je to cítít i při stání pokud vytocim právě k těm 2400 otáčkam. Na letních hliníkových jsem si tohoto nevšiml. Vím že když jsem měl Fabii tak tam byl znát rozdíl ve zvuku motoru právě pri přezuti na zimní plechy. Může být i toto dáno těmi koly nebo je něco špatně v motoru?
-
Scala kódování
měl jsem ve Fabii klasický tempomat a bylo to super. ale člověk musí tak nějak pořád být ostražitý, protože to auto protě nezpomalí. za to teď s ACC, to je naprostá bomba a také bych se nechtěl vracet ke klasickému. Ne, že bych se nemusel věnovat řízení a někdy je to přibrždění otravné, ale je to takové mnohem komfortnější. Za mě určitě ACC a také nechápu, kdo by chtěl používat Speed Limiter a proč tam takovou kravinu vůbec montují.
-
Bolero nejdou hodiny
jel jsem autem po 2 dnech stání. cca 20 km a pořád byly jen čárky. odpoledne už čas ok
-
Bolero nejdou hodiny
Ahoj, na Boleru mi uprostřed nahoře neukazuje hodiny (jen ---:---) a v menu Car - Nastavení - Datum a čas a Jednotky hlásí, že funkce je momentálně nedostupná. Přitom čas na přístrojovce ukazuje dobře. Zkusil jsem i restart Bolera (10s tlačítko) Stalo se to někomu a případně je nějaké řešení typu počkat si, restart apod. ? Díky
-
Infotainment Amundsen
Zeměkoule mi mizí téměř každou druhou jízdu. Neřešil jsem to ale až půjdu na olej zeptám se na to
-
Technické problémy a závady
tohle automatické zapínání jsem měl už u FII a ze začátku mě to taky štvalo. Ale má to docela logiku, Nezamlžuje se potom sklo, když běží k tomu i AC a fouká to čistě "suchý vzduch". Bez AC a foukání na sklo to často mlžilo, zvlášť při dešti a podobných klimatických podmínkách.
-
1.0 TSI 85 kW
taky potvrzuji - otevřené dveře se klepou dost
-
1.0 TSI 85 kW
Jak jsi to myslel ze vibrace mohou být citelnejsi? U toho co má dvouhmotu nebo u toho bez ní je to cítit silněji?
-
1.0 TSI 85 kW
Zeptám se taky na 1 projev motoru - při stání na křižovatce na neutrál je cítit v řadící páce třesení (prostě vibrace od motoru) Stejně tak při "prudším" rozjezdu je cítit takové vibrování motoru hlavně na jedničku a dvojku. Je to u tohoto motoru normální? Přesedlal jsem z 1,2 TSI 4válce Fabia III.
-
Volba jízdního režimu
V módu Sport to auto jde krásně za plynem. Při předváděcí jízdě jsem se tomu přepínači trochu smál vzhledem k motorizaci - co to asi tak bude dělat s litrovým motorem. Takže kdybych to nevyzkoušel, nechybí mi to. Ale po vyzkoušení Sport režimu je to taková radost z jízdy :) Takže pokud máš možnost, nechal bych si to tam určitě dát.
-
Volba jízdního režimu
Mám volbu jízdního režimu, ale nemám ty "přepínatelné" tlumiče. Sice se jedná o SW řešení reakce na plyn, ale je to hodně znát, jestli jedu na režim Normal nebo Sport. Sport je opravdu mnohem živější, bral bych ho jako výchozí režim. Co se týká Eco režimu, ten jsem snad ještě nezkusil.
-
Škoda SCALA
Myslím že je tam špatně to sítko. Nezkoumal jsem to víc ale asi bude zalepene z výroby prostě zmetek. Zkusím propichat nějakou jehlou jestli je to průchozí
-
Škoda SCALA
@tomas.zmuda no to mi povídej :) Já ji dolíval před 14 dny a myslel jsem, že vykvetu. Kapalina všude, nálevka plná, klepal jsem na sítko, aby to tam pomalým čůrkem vůbec stékalo