Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

bArt_Teschen

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. No to jsem vlastně zapoměl dodat. Nalítáno má přesně 119.980 km Na dalších fotkách uvidíte jak je propadlý válec č.1 Jsou tam vidět i ventily které jsou hodně černé V servisu mi řekli že je propadlý první válec, dále se semnou už nebavili, nabídli mi náhradní díly, ale cena se přehoupla přes 50tis kč. Poté mi řekli že by bylo tedy lepší si koupit annonci a zkusit sehnat motor jiný z vrakoviště. No umíte si představit mojí situaci? Ted nevím co stím. Navíc jestli jste si všimli u pístů je voda, ono to auto je nyní venku a když otevřeli kapotu tak tam nateklo a napršelo v tomhle stavu to stojí v tom servisu. Dodnes mi nikdo nedokázal říci příčinu závady Je to divný, každopádně, aby nepanikařili ostatní s tímto nádherným 20V benzínovým motorem, já mám nalítáno 182 tis. a motor šlape jako hodinky, samozřejmě pár závad bylo, ale jednalo se o běžné opotřebení jako váha vzduchu a podobně. S autem jezdím jako ty, tzn. denně, ročně najedu cca 40-50 tis.
  2. aha, diky, kde je prosim to cidlo ??
  3. jedu, koukám na pal PC a jsem z toho vystřelenej ... neukazuje se mi venkovní teplota ?? Ví někdo proč ? kde soudruzi z NDR udělali chybu ?
  4. Myslím že tam tu DOT 5.1 nechám, pochybuju o tom že poškozuje nějaké gumičky, nechápu proč by ji potom dělali kdyby byla tak špatná, a navíc jak tady někdo psal, splňuje DOT 4 a 3, čímže jedno vylučuje druhé. Zkusím ještě na ten VAG a uvidím ...
  5. Zdravím, nechal jsem vyměnit přední a zadní kotouče za nové ATE, přední Powerdisk, zadní klasické. Po prvních cca 60 km se mi subjektivně zdá, že auto brzdí hůře, pedál je takový měký, zabírá až dole, předtím zabíral shora. Brzdy jsme dvakrát odvzdušnili, brzdovku jsme použili DOT 5.1. Kolega mi říkal, že si není jistý jestli nebudu muset zajet na reset ABS, není to blbost ? Poraďte pls ... díky moc.
  6. bArt_Teschen odpověděl na Janko's téma v Interiér
    Mám OI rok 1999, prasklo mi ve stahovačce i lanko, když budu obědnávat novou, mám vzít rovnou ten nový typ stahovačky po roce 2000 ? Je to zaměnitelné ?? lanko asi nevyměním zvlášť že ??
  7. ano. v mém případě to bylo přesně tohle.
  8. Prave ze mam, ani jsem ji nemusel cistit, vubec jsem do toho nehrabal, protoze vim ze bych pak musel jet na reset skrtici klapky, cistil jsem ji v loni, takze presne vim o co jde.
  9. Zdar chlapi, neví někdo co způsobuje že za jízdy mám otáčky 1100 a v když auto zastavím 900 ? Začalo to dělat po výměně kompresoru klimatizace, do ničeho se nehrabalo. Jenom se vytáhl alternátor, škrtící klapka a vyměnil se kompresor. Nic víc, od té doby to dělá...
  10. Nejdřív bych se ujistil, jestli to není náhodou el. mag. spojka na klimě, tam se občas vymlátí ty nýty a dělá to hrozný zvuky, v tomto případě se kompík vyndavat nemusí, jen se dá nová spojka. Když by se vyndaval kompresor, tak s emusí odsát medium. Při zapnutí klimy to začne cvakat, to by mohli být ty nýty. Špatné ložisko by přece mělo hučet nebo skřípat ? Byl jsem s tím v servisu a podezřele rychle mi řekli, že je to kompresor, že se neopravuje ale vyměňuje. Obcas taky staci jen dotahnout sroub na spojce,ktery ji drzi na hrideli s kompresorem..To jsem mel treba ja...Spojka byla ok.. Souhlas už to tu bylo a myslím že v DP to také je. První dotáhnout šroub na spojce. Co bude muset sundat, když by chtěl měnit spojku, je klínovej řemen. Mel jsem stejny problem, zvuk jako z traktoru, bohuzel to byl celej kompresor. Jinak pokud by nekdo chtel, muzu prodat spojku, el. magnet, i celej kompresor.Neni problem, zdroje jsou :-)
  11. bArt_Teschen odpověděl na Dave0401's téma v Motor 1.8 T
    promazavam, nedocetl jsem dokonce, uz jsi to vlastne poresil ---
  12. to neni on. to co menil BART TESCHEN nema zadnou kabelaz nejde o valecek ale spise o placku ktera je kompletne plastova bez kabelaze . ty mas asi v potaz elektromagnetickej ventil ten je kousek od toho. nebo se pletu BARTE kdyztak hod foto treba toho stareho regulatoru pokud ti zustal. jo, jasne, mas pravdu, myslel jsem ze to je jasne. Je to tak jak rikas, neni tam zadna kabelaz, je to jenom kus plastu jak popisujes ty. Stary dil nemam, vyhodil jsem ho, co s nim, nemam v planu doma zakladat muzeum
  13. přesně tak, černej plast, asi tak 3-4 cm v průměru
  14. bArt_Teschen odpověděl na kus's téma v Motor
    koupit zvlast prvni kus s tim vlnovcem - no problem novy stoji 800 kc, vyriznout flexou stary dil a navarit novy. Takhle mi to delaly, prace stala 500 Kc. jo ale kde koupit ten kus s vlnovcem, ja se ptal vsude mozne a vsude rekli ze nemaj, ty si to koupil kde? myslim, ze kazdy druhy servis zabyvajici se vyfuky ten dil ma, kdyby ne, pisni mi na icq a nejak se domluvime.
  15. bArt_Teschen odpověděl na Píst's téma v Motor 1.6 MPI
    jj, ja mam ten nekolikrat opletenej, ten jednou opletenej stal 350 Kc, ale na tom neusetris, proto jsem vzal ten lepsi ...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.