Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Mav

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Zkuste nakapat pár kapek oleje s militecem, počkat 1-2 dny a zkusit rozhýbat, je to přirezlé.
  2. Mav odpověděl na vinklec's téma v Ostatní
    Dovezl jsem si Octu z Německa, právě ten motor ALH, 66 KW, r.v. 09/2000. Také za ni Němci chtěli o 1500 EU více, než za modely o 1 měsíc starší.!! Silné turbo, max rychlost mi ukazovala 215km/h - ve voze sám. Při cestě do Chorvatska a plném zatížení-185-190, ale motoru to již vadilo- optimálně 160km/h. Dle mého názoru je to nejúspornější motor od VW, v současné situaci není problém jezdit dálky za 4.1 l/100 Km, i s městy za 4.5 -4.7 l/100 Km. Což pro nás, vyježděné taťky s rodinama je asi rozhodující při dnešních cenách paliv. Dle sdělení Mr. Cimbu je výkon tohoto motoru něco kolem 72-73 Kw, 220-230 Nm, výkonová a momentová křivka odpovídá motoru 81Kw, snížená o rozdíl výkonu/momentu. Nejdříve asi vyměním trysky u Dieselpoweru - dám ty s povlakem - lepší rozprášení - 2-3 Kw navíc, nebo úspora. Vyčistím ssací kanály od bordelu z AGR - po vydolování 8 vrchovatývh lžic mastného bordelu ze samotného ventilu AGR se jeho průřez zvětšil asi o 1/3 - vůz je daleko živější. AGR vyřazovat nebudu, o 20% se sníží životnost katalyzátoru z důvodu vyšší teploty výfukových plynů - sdělení ing z MB, není mi jedno, co moje děti dýchají. Každou výměnu oleje Mobil 1, 0W-40 měním i vzduchový filtr jen za Mann-Jipap, ne Fram apod, nebo dokonce neznačkový, vím o čem mluvím, známý dělá do filtračních papírů. Dám pozor na správnou regulaci turba, regulační tyčka musí chodit zlehka a bez vrzání. Každé tankování přidám aditivum - i v létě, maže to vstřiky a čerpadlo. Vyčistím turbo, nebo u dobrého mechanika nechám zrepasovat, auto pojede jako nové, tlaky jsou Ok, a už nevím, co by Škoda ještě chtěla!!!!!!
  3. Mav odpověděl na MIKO's téma v Motor
    Za celoživotní náplň se bere zhruba 150 000 Km/ 5let - toto mi sdělil technik z Audi v Mnichově, - u motorů Vw. Pak rozhodně doporučuje - vyměnit. Měnil jsem po 160 000, dal Liqui - Moly, 75W-90, Specifikace - G 50, hlavně nedávej Api Gl 4-5, už vůbec ne Gl 5, může být Api Gl 4+, jinak problémy se synchrony. teď řazení o 30% lepší, vytekl z toho olej nevábné konzistence, jsem rád, že jsem ho vyměnil anedal na rady chytráků o celoživotní náplni, to je blbost. Stejně tak měň i filtr vzduchu, a to 2x ročně, jak napadne sníh, a po pylové sezóně. Dávej Mann-Jipap, ne fram a podobné, na papíru záleží. Vím, očem píšu. Zdravím.
  4. Mav odpověděl na Fredy's téma v Motor 1.6 MPI
    Jsou dobrý, NESMÍŠ mít chip, kvůli chlazení elektrody, jinak - byly vyvinuté speciálně pro tento motor.
  5. Mav odpověděl na lulda's téma v Motor 1.6 MPI
    Já je měl ve Š 120 Užouka a u na dálnici v Německu u Mnichova na odpočívadle mě poprosil jeden německý závodník jestli by se nemohl podívat na motor, že mi ten veterán tak jede!!!! Jejich zájezdový autobus jsem předjel asi 145 -150 Km/h i s Thule na střeše, tak mi potom vyprávěl se slzou v oku o svých soubojích se Š-110R coupé na okruzích Poháru míru a přátelství!!! A přišli se podívat i jiní chlapi z autobusu, na ten 23 let starý brus. Než jsem ho dal pryč, bral jen 0.25 l Mogulu Racing na 1000 Km!!
  6. Mav odpověděl na Casek's téma v Motor 1.9 TDI
    AHOJ, tak tohle jsem řešil asi dva měsíce. Elektrikář radil - ložiska na alternátoru, druhý řemenice, napínáky, ložiska---- všechno pálka Vzal jsem vůz na rampu, sundal kryt motoru, poslouchal naslouchátkem - při volnoběhu - kovové klepání, po zvýšení otáček - nic. Nakonec jsem objevil, to klepal jeden lístek držáku bočního krytu motoru o závit šroubu, na kterém drží!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ( Taková ta vějířovitá potvůrka). Tak jsem ji přimáčk a bylo po problému.
  7. Přesně ten samý problém, byla to Baterka!!!!!!, 165000Km, 6 let, teď bez problémů, zdravím.
  8. Mav odpověděl na dandy's téma v Motor 1.6 MPI
    Mogul Racing 5W-40 je absolutně bez problémů a je na 100% lepší, než Castrol!!! osobní zkušenost. Optimální poměr výkon/cena, dle sdělení špičkového tribotechnika 1 - Mobil 1, 2 - Shell, 3Mogul, ........................... Castrol. Selenii a francouze nezkoušeli.
  9. Mav odpověděl na Tompo's téma v Motor 1.6 MPI
    Chba, lepší jedou BRISK PREMIUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  10. Mav odpověděl na Fido's téma v Exteriér
    Trochu zatuhly, stačilo pár kapek převodového oleje s Militecem 1/1, bez problému. 2x ročně pár kapek na osičku, a je po problému. Kdo maže, Ten jede.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.