Přejít na obsah

okta

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení okta

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak vcera jsem provedl nastaveni a vse OK, problem byl v nepresnem pochopeni popisu (ventily ve strihu atd.) Az po dukladnem zamysleni a zjisteni z knihy mi to doslo a presne sedlo. Pise se, ze 1.4MPI nema zadnou znacku na remenici, ja ji tam ale mam a i vylisek na bloku s ozn. 0st. Logictejsi a presnejsi pro me je popis: dany valec na kterem chceme vahadla seridit dostante do H.U. pri kompresi (TDC) a pak stejne jako jiz zde bylo popsano(povolit-dotahnout ke kontaktu a jeste 2 ot.) 1. a 4. valec jsou snadne-vzdy dostat rysku na remenici do zakrytu s vystupkem na bloku. 2. a 3. vysroubovat svicky a post. otacenim kliky dostat pisty do H.U. (kontrola vizualne primo, ci pomoci zasunuteho dratku) pozor vzdy pouze na to aby dany valec byl v H.U. kompresi a ne H.U. vyfuku (to je ono zminovane, ze ten protilehly ma zdvihatka ve strihu) pokud dostanete do H.U. (TDC) ten 1., tak pri kazdem dalsim otoceni kliky o 180st. mate v dane poloze vzdy nasledujici podle poradi paleni(u mne napriklad:1423). Tolik pro lidi kterym to nemusi byt zrejme jako me.(a subjektivne myslim ze presnejsi) Hurikanovi1 diky za spoluucast pri reseni problemu
  2. V patek prenastavim a dam vedet, diky za ochotu.
  3. To jsem presne udelal, sledoval jsem tycky na 4. valci dokud nevyrovnaly vahadla do roviny k sobe.(obe vahadla mela srouby vytocene na doraz a pridrzoval jsem je k tyckam rukou a pres zrcatko naproti se dival dokud se nevyrovnaji plosky co se opiraji o ventily) Mozna tam vznikla nepresnost, zkusim to nastavit znovu a sledovat pouze tycky az se vyrovnaji do roviny a pak to nastavit na 1. valci atd. Vsiml jsem si take, ze pri prekryvani na 4.valci je znacka (maly zarez) na remenici na klice temer u znacky "0" na bloku ale kousek chybi do za zakrytu. Jinak nevim v cem mohlo dojit k chybe. (otacim tak dlouho dokud vyfokovy se nezacne zavirat a saci otevirat a v tom momente se dostanou do roviny)
  4. Vazeni, prosim o blizsi radu k nastaveni ventilu u 1.4 MPI 44kW, menil jsem tesneni pod hlavou a pote seridil vahadla vent. dle navodu zde nalezeneho (pro 1. valec dostat do zakrytu vah. na 4. atd.), ale bohuzel po nastartovani motor ma vibrace a a vent. chrasti i po chvilce pro vyrovnani od hydrostelu. Urcite jsem udelal nejakou chybu v nastavovani. Dodam jeste, ze pred zpetnou montazi hlavy jsem povolil kontramatky a srouby vahadel vysrouboval nahoru. Lze poznat jinak nez opticky (nejak presneji) kdy jsem na danem valci v onom pozadovanem momentu-saci otevita a vyfukovy zavira? Diky za radu
×
×
  • Vytvořit nový...