Přejít na obsah

bajerka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    37
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1322 zobrazení profilu

Oznámení bajerka

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dělal jsem tu už dvakrát bez spuštění motoru na 1.4 MPI
  2. rok 2001 výměna první 150 000 km
  3. Díky Albín, nemohl jsem najít kudy to teče. A bylo to přesně u té příruby. Teklo to po polstru v mot. prostoru na zem. Ten polstr je potažen. hliníkovu fólií, takže se vlhkost dá nahmatat až pod ní. Jsem rád, že jsem nemusel nic kuchat. Zatím to drží. Něměl by někdo číslo těch kroužků. Zatím jsem to dorval, ale radši bych to vyměnil. díky.
  4. Zdravím, potřebuji poradit jak najít tepelný výměník na fábii. Ztrácí se mi voda z nádobky chl. kapaliny. Po dolití se objeví flek na zemi pod spolujezdcem, v místě lapače nečistot (teče to na silnici). Našel jsem, že by to mohl být přechod mezi výměníkem a gum. hadicí. Ale pokud to bude výměník, nevím kde ho hledat a co oddělat. Doufám, že ne celou palubku. Ale samotný výměník by tekl nejspíš do vnitřní části auta. Nebo ne? Fábia 1.4 MPI
  5. Zdravím! Omlouvám se, že je to mimo téma, ale nechtěl jsem zakládat nové. Nevíte prosím na jaký typ Škodovky je tento díl výfuku (NR 1JO 119 AL)? Dle mého laického hledání podle prvního obrázku je to na Octávii 1,4/44kW a 1,6/55kW. Koupil jsem to na Fábii 1,4 a nepasuje to.
  6. Mám fábii 1,4 MPi 44kW.Nevíte někdo, jaký je rozměr gufera na klikovku (víko rozvodů).
  7. Jo a závěs jsem dal nakonec ten natvrdo. Mylsím, že jsem se vešel do 3.000,- i s montáží. Závěs je CZ, někde z Náchoda myslím CVS nebo tak nějak. Rozhodl, jsem se pro něj po tom, co jsem viděl u tchána ten originál sundavací, ale na feldě. Po čase se v něm udělaly vůle a dělá to rachot při tažení vleku jako v traktoru. No třeba je to už dnes na fábii o něčem jiném.
  8. Tak dneska mi závěs zachránil nárazník, když dostala manželka "babu" ze zadu. Frajer si prorazil chladič a z místa ujel, prý na policajty čekat nebude protože jde stejně sedět. Chudák bude muset do basy vlakem.
  9. Já sklopné klíče nemám, mám přívěšek. Takže moc neporadím. Ale co jsem vyčetl tady na fóru nebo na stránkách výrobců DO, tak se imo. opatrně vyloupne a šoupne se do nového klíče (odlitku). Ten se pak nechá vybrousit podle originálu.
  10. Tak jsem kontaktoval prodejce jednotky DO a bylo mi řečeno, že další diody nejsou třeba. Ale asi je tam raději vrznu.Taky jsem se dozvěděl, že vývody na směrová světla musí být připojeny na bíločerný a zeleno černý drát svorkovnice XS6 o průřezu 1,5(silové vodiče) a né 0,35 takže mi to už chodí. Tak už mi zbývá jen dodělat to otvírání kufru. Tak jsem konečně dodělal i otvírání kufru, tak to sem ještě dodatečně dopíšu, třeba se to někomu bude hodit. Je k tomu potřeba "přepínací relé"(5 vývodů). Zapojení je následující: - kontakt č. 86 - růžový kabel z DO (kostra) - kontakt č. 85 - plus (např. nad CŘJ za pojistkama) - kontakt č. 30 - na přerušený zelenočervený vodič (ve směru od svorkovnice) svorkovnice XP1 (CŘJ první vlevo) pin 5 - kontakt č. 87a- na přerušený zelenočervený vodič (ve směru do svorkovnice) svorkovnice XP1 (CŘJ první vlevo) pin 5 - kontakt č. 87 - na červeno a asi modrý vodič svorkovnice XP1 pin 6(CŘJ první vlevo) A ještě něco: bacha na zabouchnuté klíče v kufru!!!
  11. Děkuji vyzkouším!!! Měl jsem to na tyhle piny již zapojeno, pouze s dvěma diodama od DO, což by ale také mělo fungovat. Tak nevim. Jo a s tím relé je to fakt. Jsem zase o něco chytřejší. Ještě musím zjistit kde napíchnout to otevírání kufru.
  12. Ahoj. Potřeboval bych poradit se zapojením DO - RJ CZ KEY. Problém mám se zapojením blinkrů. Dle návodu k DO se má fialový drát přes diody přivést na pin číslo 14 a 16 černé 18 ti. pinové svorkovnice řídící jednotky. To mi, ale nefunguje. Na potkávací světla je to funkční. Další problém mám se zapojením relé ovládaného růžovým drátem(jak se tu již řešilo). Bohužel nemám el. schémata a na schématu, které sem dal PROFOR to není moc zřetelné. Měl by to být zřejmě drát červeno/nevím jaký, číslo pinu 5 svorkovnice umístěné na řídící jednotce u levého sloupku? Sem se musí (dle mého úsudku) přivést krátkodobě kladné napětí, což zajišťuje již samotná jednotka DO, tak proč to relé? Také bych poprosil o el. schémata ke studování pokud někdo má. Na oplátku mohu poskytnout cokoli s DP, ovšem bez el. schémat, která tam nejsou. Díky
  13. Zdravim. Něco podobného jsem kdysi řešil výměnou čidla řízení (je to tu popsané, viz vyvěšená témata "problémy s řízením"nebo tak nějak).
  14. Mám také SVC Náchod pod nárazník za podobné peníze a doporučuji.
  15. Vadné kosti se nejlépe poznají pokud je odmotuješ a projedeš auto. Pokud klepání zmizí jsou to kosti. Chystám se je měnit po cca 65 tis. na fabii 1.4 rok 2001.
×
×
  • Vytvořit nový...