Přejít na obsah

ganyb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ganyb

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. vyřešeno, sundal jsem klinak a je kously alternator..... takze jeho vymnena. Po sundani klinaku, motor sel nastartovat.
  2. teplota normalka, tohle bych vedel asi predem.... vyvarila by se voda a sel by dym z kapoty... tohle jsem uz zazil s termostatem
  3. Tak to mi povez.... jak poznam ze to je alternator? Kdyz ano, tak motorem otocim nebo ne? NO, kdyz si vzpomenu jak to bylo presne tak vim, ze jedu jedu do kopecka a pak do zatacky... za ni chci prislapnout plyn a ono nic, divam se co je, a sviti dobijeni a autu vypl motor. Takze podle me motor by mel tocit, protoze kdyz vypl,tak jsem se zarazenou rychlosti a v setrvacnosti ujel par metru,pak jsem vyradil a zastavil a auto neslo uz nastartovat. Kdyby to byla ta nejhorsi varianta ze rupl rozvodak, tak by to prece nemelo tak tichy prubeh a musel bych neco slyset, ne?
  4. no prave, neslysel jsem zadnou ranu ani jiny zvuk kdyz vypl motor. V me Fabce presne jak pise ,,libero1071,, neni remen ale retez. Jinak nemusim psat co mam za motor, kdyz to pisu do rubriky 1.4 MPI
  5. zdravim, mam asi velkej problem. Vcera jedu a najednou slysim takove to piskani jako u postarsich dieselu v zime od klinaku... slo to presne nekde z utrob kde je klinak. Jelikoz jinak auto normalne fungovalo, najel jsem s timto piskanim cca 20km. Pri dalsim nastartovani uz se k piskani pridalo klepani jako kdyz se trepe plast .... pochvilce piskani prestalo a jen bylo slysek klepani, auto ujelo cca 5 km a jako kdyz utne se vypl motor. Dodavam, ze jsem neslysel zadnou ranu nebo jiny zvuk kdyz motor vypl.... bylo to uplne tiche K.O. Motor nejde nastartovat.... jen cvakne starter a nic ( baterie to nebude :-D ) ....... Prosim o predbeznou diagnozu... diky vsem.
  6. hoši možná blbá amatérská otázka. Vyměním kosti stabilizátoru normálně na ulici? Vím kde jsou atd. Jen jestli to je tak jednoduchy a staci povolit ty dva srouby, sundat a dat novy????
  7. ufff, tak dnes jsem vymenil snimac a zatim vypada vse OK. Ale jak jsem jiz vyse psal, filc nad konektorem snimace ( cast bliz ke kabine ) jsem odstranil. Funguje totiz jako okapova ryna, ktera svadi veskerou vodu kdyz prsi priiiiiimo na snímac ! Filc je primo nad snimacem vystrihlej do pravyho uhlu a pekne z rozku to kape.
  8. se nedivim, ze se vecne sere snimac otacek ! Dnes jsem se k tomu dostal pres sundani vzduchoveho filtru a venku prsi a predstavte si, ze primo na snimac ( strana co je zapla do rizeni ) tecou Niagarske vodopady... presne to kape na konektor z horni listy u steracu po filcu dolu na snimac ..... mazec ! Tak jak to vymenim ( az prestane chcat ) ojedu snimac silikonem !!!
  9. jo diky, tak v patek se na to vrhnu. Oddelat vanu na baterku bude taky psycho, uz jsem to kdysi sundaval a stejne se mi to nepodarilo cely uvonit. Potreboval jsem se dostat k nadrzce serva. Doufam ze to je snimacem, novy uz na me ceka na poste. Jezdit vecer autem, si pripadam jak blazen, blikam jak vanocni stromecek :-)
  10. zdarec chlapi, v dilenske prirucce jsem cetl, ze snimac se vyndava pres leve predni kolo a sundani krytu blatniku, je to tak ? A cim se sunda snimac ? imbusakem nebo jake srouby tam jsou ? Diky
  11. tak to je pech, me Fabka blika jako vanocni stromecek uz rok a stale odkladam vymenu snimace. A to jen z duvodu, ze nevim jak se na parkovisti budu dostavat k odpojeni a vymene snimace....stale to vidim jako tezkej horror
  12. to blikani vetsinou je kvuli velkemu odberu proudu do serva a vetsina uzivatelu ma s timto problikavanim problemy ve spojitosti vadneho snimace otacek na servu. Stejenj problem mam i Ja..ehmm asi pul roku a zatim jsem nebyl schopnej to vymenit. Pokud chces vedet vic, tak v sekci Elektrika / problem s rizenim
  13. zdar chlapi, mám dotaz, jestli dokážu normálně na parkovišti vyměmit senzor úhlu natočení kol, nebo potřebuji nejakou specialitu? K senzoru se dostanu buď přes levé přední kolo nebo přes přední levou mlhovku.....je to tak ????, Díky za odpovědi předem
  14. sundáš konektor z čidla a úplně lehounce ho vysuneš z té štěrbiny kde je zasunutý.....žádná věda ani dřina,jde to vytáhnout lehce. Čidlo tam není nijak zacvaklý, jen po stranách ma takový zobáky co kladou odpor do stran, aby to tam drželo...takže jen potáhni k sobě a je venku.Pokud jsi už sestřelil držák komfortky, tak nic horšího Tě nečeká.
  15. 1.4 MPI 50kW , jeste dodam i kdyz na volnobeh dam 4000ot/m tak to chrasti cosi porad,tedy mam pocit,ze to kovovy chrasteni se nijak nemeni pri zmenach otacek..at pridavam nebo ubiram plyn...mele si to svuj rytmus
×
×
  • Vytvořit nový...