Ahoj,
demontoval jsem oba třmeny.
38 - po demontáži byl třmen v dost bídném stavu. Koupil jsem opravnu sadu FRENKIT 238901 (1x pístek, 2x manžeta na vodící čep, 1x těsníc gumička, 1x prachovka, 1x gumička kolem osy samostavu, 1x gumyčka vnitřní část pístu, 1x gufero pod páku k lanovodu ruční brzdy), sadu vodících pouzder FRENKIT 808007 a patu na hydraulické části brzd ATE 03.9902-0501. Celý třmen jsem rozebra, vyčistil, vnitřní stěnu zalapoval jemnou leštící pastou namazal pastou ATE, včetně všech gumyček a pečlivě složil.
41 byla na to podobně, takže jsem místo ní koupil novou 38 TRW BHN180.
Dále jsem na třmeny osadil pružiny páky ruční brzdy 1K0 615 295, 1K0 615 296 (původně na O II). Od té doby se ručka vrací jako po másle.
K tomu jsem pořídil koutouče BREMBO MAX 08.7165.75 , BREMBO MAX 09.7012.75 a desky BREMBO P85020 , BREMBO P85072.
Od té doby Octavia brdzi jako nikdy pedtím.
Mirek
Btw. pokud někdo budete předělávat bubnovky na kotouče na O I nezapomeňte také vyměnit páku ruční brzdy. Kotoučová je rozdílná od bubnové (jinzý tvar excentru) a na STK můžete mít problémy jako já s dlouhým mrtvým chodem ručky