-
Manuální klimatizace - nefukční, poruchy, závady
[hmmm....trochu to svědčí o kvalitě sevisu v kterém jsi byl. Já když jsem byl v servisu škoda v Klatovech s tím,že mi nejde klima (POTŘEBOVALA DOPLNIT) mechanik mi řekl,že tam žádnou klimu nemám. PC mu ji prý neukázal tak tam nemůže být!!! (je manuální). Když jsem mu ukázal kompresor a zeptal se co je tady tohle, koukal jako blb. To byla moje poslední nevštěva v tomhle "pokusném zařízení" V Praglu máme taky minimálně jedno pokusné zařízení. budu hádat Autodružstvo Praha, a Auto Jarov?? Jo, tak ti jsou v Praze vyhlášení ... Kolegovi nešel zadní stěrač, tak říkali že bude asi vadný motor tak že ho objednají, pak mistři zjistili, že tam je vypadlý kabel ...
-
Spínačka nejde odemknout
Díky že jsi sem dal výsledk, někdy se to může někomu dalšímu hodit ..
-
Manuální klimatizace - nefukční, poruchy, závady
Máš ruční řízení nebo klimatronic ? Pokud ti na chvilku sepne, možná by mohl být problém s tlakovým spínačem.
-
čidlo vonkajšiej teplotu
mělo by být na levé straně dole pod krytem na přídavné mlhovky
-
kolísanie otáčiek
přesně to samé mi to dělá také, jako by byl motor nervózní že stojím a on by rád vyrazil ... )) Každopádně jsem čistil klapku atd, ale dělá to stále, tak je asi v háji klapka, ale nějak moc mi to nevadí, tak na to kašlu ... Navíc s tím jezdí manželka V létě je stejně skoro pořád zapnutá klima, což zvýší o malinko otáčky a motor se tím uklidní ... Vag ti nenapíše nic, tedy co se týče chyb. V podstatě to ničemu nevadí, protože se to projevuje pouze ve volnoběžných otáčkách a ta změna je opravdu malá ... tedy aspoň u mě ..
-
El. okna
Co si pamatuji, tak se to dělá klíčem z venku, tedy stáhneš okna dolu, všechny a pak z venku zamkneš auto a držíš klíč otočený v zamykací poloze dokud se okna nezamknou - tedy nezavřou zcela a pak ještě asi pro sychr deset sekund, tím by měly být okna zkalibrované ..
-
Padající ručičky budíků
Sem .. ? http://www.kart-centrum.cz/?cat=3 Občas tam si tam zajdem zablbnout od firmy, bezva zábava. Ale ty ruce, po hodině ježdění čistého času si vždycky myslím, že je mám amputované ...
-
Oprava přední a zadní stahovačky u Octávie
Jo pěkný, to znám, spíš by mě zajímalo, jestli se dá ten nový držák skla sehnat na vrakáči za mrzký peníz ... ? Nějaké pěkně střelené auto do boku a určitě by tam něco mohlo zbýt .. )
- Dily
-
stahováni oken
Čao, tak mi dítko odrovnalo stahování na pravém zadním okně. Nalepilo si na sklo nějaké zvíře a pak okno stáhlo dolu a nějak to nerozdýchal ten posuvný plastový díl, jak jsou v něm ty lanka. Je to O1, myslíte že se ten plast dá sehnat někde nový, prodává se to vůbec ? Neměl by to někdo . .??? Případně čím by se to dalo nahradit. Neví někdo ? Díky za každé info ...
-
Tece chladic...
Opatrně s těmi přípravky na "ucpání" chladičů. Kamarád teď měnil jednomu maníkovi nejenom chladič ale i topení na pašíkovi po té, co si tam nalil nějaký sajrajt na utěsnění chladiče. Utěsnil s tím i topení tak, že mu to netopilo ... Bezva ...
-
tlakový spínač klimatizace
Já neříkám že nemůže být prázdná klima, ale už jsem zažil i vadný tlakový spínač, navíc ten G65 nelze jednoduše změřit a jeho demontáž zabere tak pět minut práce a může si to udělat každý. Navíc píše že tlak je tam na sto procent, tak to Mildo asi už někde měřil. No uvidíme s čím pak příjde ...
-
Vybíjení baterie
0.14 a odejde to za mesic? Jakou tam mas bat? Kdyz jsem totiz mel diesel feldu (alarm mal asi 0,09), a po mes. jsem se vratil, tocila (a taky naskocila) v pohode ... No, za den si to z baterky ukousne 3.4 Ampéry, tak že za měsíc je to hezkých 100A. No nevím, kolik by ti zbývalo na odemčení auta ...
-
Vybíjení baterie
Možná to zkus zamknout a nech připojený ampérmetr a mrkni na to třeba až za hodinku ... Nemáš tam něco dodělávané ... ? Třeba hodiny, teploměr, zesilovač, blikátka nebo něco podobného trvale napíchlého na baterii ... ? Navíc odpovídá i změna z provozu do SLEEP, ubytek o cca. 150 mA ...¨
-
tlakový spínač klimatizace
Jenže on tam má G65 a to jen tak nezměříš ... Co jako nezměříš, jestli máš dobrej metr-změříš všechno Prázdnou klimu poznáš přece- ty možná ne , ale někdo kdo to dělá úplně s přehledem. Stačí napojit manometry, a hned vidíš, jak je na tom. já samozřejmě nevím , jak ta "tvá"G65 spíná či reguluje, ale zato zase vím, jak se má tlakově a teplotně chovat klima. Takže- změřit tlak-bude-li OK pak je špatný čidlo, nebo špatně vyhodnocovaný - bude-li špatný-pak je chyba v okruhu klimy ps.- to že včera byla plná- neznamená, že je dnes snímač indikuje jak nízký, tak i vysoký tlak a pokud by byl problém s tlakem, tak by nejspíš o tom byl záznam ve VAGu ...
destructor
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva