Přejít na obsah

Andre

Uživatel
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1325 zobrazení profilu

Oznámení Andre

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Tak dnes jsem to sání vypreparoval ven, už od pohledu je myslím závada jasná. Ty kapky na foto mají červenou barvu (jako nemrzka), ale pro jistotu to zítra ještě zkusím natlakovat. Nicméně jsem volal do místního servisu Škoda s dotazem na cenu, ta je za origo díl 18000,-. Ptal jsem se na možnost kulance a mám zítra přijet se serviskou, tak uvidíme.
  2. Našel jsem to v Elitu, ale momentálně není skladem. Starty na dvakrát ani ne, ale prostě některé starty jsou delší - 3,4,5 vteřin. Ale to jsou ty "drobnosti", se kterými se musí u O3 člověk naučit žít, stejně jako že si v zimě nepustí rádio než se vyhřeje interiér atd.
  3. Jo našel jsem to od Valeo, což by fungovat mohlo.
  4. No, hádat se nebudu, ale dneska už silně pochybuji, že jezdí většina O3 bez jakýchkoliv problémů, vidím to u sebe a kolem sebe - nereagující dotykové displaye (reakce ve Škodovce "to je normální"), hlučný podvozek, dlouhé starty, zadrhávající řazení, vodní pumpy se mění častěji než destičky, pravidelně vyteklé tlumiče, problémy s únikem chladící kapaliny, brutální spotřeby oleje (naštěstí není můj případ) atd atd... Já to zkusím ještě chvíli vydržet, ale znám další zklamané lidi, co se O3 rádi zbavují. Oproti Scoutu je tam jediné positivum nižší spotřeba, jinak celkově značná kvalitativní degradace a další hromada kurvítek navíc a ještě k tomu výrazně dražší originální díly.
  5. Přidávám se do fronty - najeto 170tkm, v létě jsem měnil vodní pumpu (byla na kaši), ale bohužel chladící kapalina dále mizí. Chladící okruh jsem měl natlakovaný celý den a vnější únik jsem nikde nenašel, Takže asi zkusím sundat a natlakovat to sání, jestli tam něco objevím. Koukal jsem, že se to sání originál dá podle indexu koupit od 6500,- až do 18500,-. Z OIII tedy docela zklamání, zlatý Scout BMM. Asi je opravdu nejvyšší čas přejít na elektro.
  6. Tak mám hotovo. U mě padlo 14 plátů Alubutyl 18, 4x Aero Foam (1ks je přesně na jeden tapec), a 2x Aero Wave (1/2 na každé dveře). Plus výměna všech repro za Gladen V2. Překvapilo mě, že jsem s tím strávil 1,5 dne, ale zase jsem nikam extra nespěchal. A ty zmasakrované prsty, že mám teď problém s psaním na klávesnici Pokud se do toho budete pouštět tak si objednejte příchytky na tapece (5J0867276) u mě to na každém 1-2 nepřežila a vrchní trojúhelníky na předních dveřích (s výškovým repro) je třeba vyndávat směrem nahoru, jinak objednat i tyto příchytky. Pokud budete nakupovat v Ahifi, tak udávané kabelové redukce k repro na origo instalaci nepasují, ale po vypinování lze použít. A s výškovým repro je třeba si trochu "pohrát". Výsledek je samozřejmě vnímatelný ihned, ale dodělal jsem to včera večer, ještě jsem nikam pořádně nejel a (prý) trvá 14dní dní než se repro pořádně rozehrajou. Ale myslím, že nebude třeba aktivní SW, po kterém jsem pokukoval také basů je dost....
  7. Kupoval jsem sice jetou O III, ale nezávislé topení jsem měl jako jednu z priorit výbavy a i když nebyl výběr zrovna extra široký, tak se nakonec zadařilo. Je to moje první auto s bufíkem a je to pecka Nepřijde mi že by se O III (2,0TDI) zahřívala rychleji než o II (2,0 TDI) a měl jsem i 2,0TFSI (v A3) - sice se to ohřívalo možná o chlup rychleji než ten diesel, ale taky žádná sláva. Co ale v O III funguje opravdu bleskurychle je výhřev sedadel - to mi topí po pár metrech. Nejrychleji topilo BMW E39 3,0 nafta - to bylo až neuvěřitelní jak rychle v tom bylo v mrazech teplo. Dá se to řešit i např. elektrickým příhřevem na 220V za cca 3000,- Kč, je to jednoduché na montáž, ale je samozřejmě potřeba mít u auta zásuvku. Motor to sice je schopné ohřát, ale interiér to nevytopí jako origo bufík, a ve větších mrazech pak stejně nějaký čas trvá než se ty všechny plasty prohřejou.
  8. V O3 mám Bolero s 8x repro, což jak jsem se dočetl, není úplně ta nejzákladnější audio výbava, tak možná došlo k nedorozumění. A3 s Bose byl příklad pro mě celkem solidně hrajícího továrního audia, což SS v O2 zkrátka pro mě není (z ohledem na to, že to byla "značková" výbava). K tomu nepotřebuji názor "profíka". Rád si ale přečtu názor (i když chápu, že bude opět hodně subjektivní), jestli má smysl měnit i repro (případně jaké) - samozřejmě současně s vytlumením, ale nechci určitě řešit navíc zesilovač.
  9. Tak to se omlouvám, že nejsem profík jako ty. Repro v O2 se SS měly sice snahu o důraznější basování, ale žádný extra akustický zážitek to pro mě rozhodně nebyl, možná tam by to vytlumění dávalo větší smysl. Ale když jako laik sednu do Audi A3 s Bose, bez jakýchkoliv dodatečných úprav, tak to je prostě o několik levelů výš než Soundsystem v O2. Ono asi nejde o to, že by ten gumomolitan nepřežil ve vlhkém prostředí (i když jako voděodolný definovaný není), ale zatímco voda stékající po plechu dveří vyteče ven, tak v případě nalepení tohoto materiálu se do něj pěkně napije a už to nemá šanci nikdy vyschnout. A pak je otázka, jak ta vlhkost bude působit na okolí (elektroinstalaci, tapece dveří, stahovačky atd.) Takže za sebe bych volil spíše něco nenasákavého.
  10. Celkem mě nahlodalo vytlumení dveří, mám základní repro a nehraje to úplně špatně, řekl bych že srovnatelně se Soundsystem v O2. Rozebíral jsem teď ale dveře kvůli seřízení zámku (táhel) a na vnějším plechu dveří je poměrně dost vlhkosti, tak mám docela obavu co to pak bude dělat s tím tlumícím materiálem. Koukal jsem že někteří si i tam lepíte "molitan", do toho bych asi fakt nešel.
  11. Začal bych kontrolou konektoru u koše v nádrži.
  12. Sundání vany a případné vyčištění sacího koše je u přeplňovaného benzínu určitě smysluplnou prevencí předcházení drahých škod (turbo, nebo i dokonce KO motor), na přechozích 1,8T velmi častá závada + utemovaná mazací trubka turba. Pokud bude plná vana karbonu, tak zrovna kontrola olejového čerpadla. Základem je kvalitní olej, protože vysoký výkon = vysoké teploty = vysoké namáhání oleje. A v tomto souhlasím, že olej 5W30 není pro tento motor ideální volbou. U novějších typů TFSI (a posledních TDI taky) jsou ještě navíc olejová čerpadla s regulovaným průtokem (2 snímače tlaku pod filtrem), takže další kurvítko navíc.
  13. Odkaz je nefunkční... Neměl by někdo DP na motor CCZA?
  14. Žádné čidlo spotřeby v motoru nexistuje, u rotačních čerpadel se spotřeba počítá podle plohy regulační objímky v čerpadle a jeho otáček (a rychlosti vozidla), tenhle údaj o spotřebe se dá vyčíst v jednotce motoru, nevím ted který kanál, tuším 12 nebo tam někde. Z jednotky motoru jde ta informace do jednotky budíků, přijde mi dost nepravděpodobné, že by šla z jednotky motoru mylná informace, nejspíš bude chyba opravdu někde v budíkách. Ve VAGu bych v jednotce motoru našel kanál s údajem o spotřebě a za jízdy porvnal udaj na palubáku, pak už budeš vědět co je asi špatně.
×
×
  • Vytvořit nový...