No vždyť odpověď je v otázce: Trasy většinou 10 km, jen občas nějaká delší cesta = rychlejšího promazání pri studeným startu.
Čím dříve se motor celý promaže, tím méně trpí a tím se zvyšuje jeho životnost.
Olej měnim max. po 10 tkm, ale spíš dřív = perfekt.
Italská udržba = snížit usazeniny karbonu pomůže také aditivum do benzínu např. VIF. Případně tankovat prémiové benzíny, tam už aditivum je ve větším množství než v obyčejných. Hezký článek (pokud se mu dá věřit) je tady: https://www.autoforum.cz/zivot-ridice/technik-overil-zda-porucham-modernich-motoru-opravdu-zamezi-tzv-italska-udrzba/
Je tam lepší základový olej - to ví jen výrobce, ale spíše ne.
Nevýhody: cena, střihová nestabilita způsobující zhoršení viskozitní vlastnosti oleje, vyšší spotřeba oleje před dosažením provozní teploty, možná i vyšší hlučnost před zahřátím.