-
kemo začal sledovat Elektrická ruční brzda a konečně auto hold , Spotřeba Škoda Superb III 140kw , Chlieb/Chleb v motore auta a 3 další
-
Autobatéria
Dava mi smysl co pises, jen sem se chtel utvrdit ze sem se vydal spravnou cestou, diky za odpoved, objednavam origo, za tu cenu neni co resit.
-
Autobatéria
Momentalne se rozhoduju mezi Vartou a Vartou od Skody pro S3 2017 110kW: https://eshop.skoda-auto.cz/cs_CZ/autobaterie-68ah--380a/p/000915105CC (tuto momentalne mam, bude mit 6. rok) vs https://www.alza.cz/auto/varta-silver-dynamic-agm-70ah-12v-e39-agm-d5561258.htm Silnejsi baterie samozrejme zni lakaveji, ale neco mi rika radeji jit do te original, resil nekdo podobne dilema, ma vubec smysl to resit? Vice sem se docetl ze ty orig. baterie prezivaji ty neoriginalni, nevim zda je na tom neco pravdy.
-
Aktualizace map
Zjistoval jsem trochu blize oduvodneni toho, ze opravy v mapach nejsou v posledni aktualizaci, a pravda je takova, ze v aktualnim vydani tj. V03959818H 0197 ECE 2022-2023 se nachazi navigacni data z data: 2021.10.14. Mozna se ptate, proc je tomu tak? Tak zhruba 4-6 mesicu trva koncernu VW prenest mapove podklady z www.here.com do svych vozidel.
- Aktualizace map
-
Chlieb/Chleb v motore auta
-
Dekarbonizace motoru
Mam stejny rocnik a momentalne jsem nekde na 120 tis km, olej urcite 15 tis nebo rok, a namisto VIF bych doporucil Millers Oils Diesel Power EcoMax 500 ml, casto jezdim delsi trasy dalmice/okrsky a s VIFem jsem se pod 5l/100km nedostal, s Millers Oils okolo 4.8l/100km, parkrat i 4.6l/100km. Dlouhodobe jsem aktualne na 4.9l/100km. Tim chci pouze naznacit, ze se mi osobne Millers Oils osvedcil vic, ackoliv je lehce drazsi.
-
Vymena xenonovej vybojky D3S Superb 3
Jsem spokojen, osvetleni pred vozem je znatelne intenzivnejsi, a co se dalkovych tyce tam pozoruji jeste vetsi rozdil ve vykonu.
-
Výměna zadního výdechu topení Superb 3
našel jsem toto https://a.aliexpress.com/_mMGLJEL https://a.aliexpress.com/_mrTU1SL ještě sem ale neobjednával
-
Vymena xenonovej vybojky D3S Superb 3
Dnes měněno na světlech bez SLA po 4 letech provozu, sundával jsem podběh, přístup v pohodě. CENA 3450,- s dopravou za obě. Origo - kontrola na stránkách Osram. Původní Osramky: Měněny za A teď to podstatné, měření ze stejné vzdálenosti a ve stejných světelných podmínkách po cca 2 minutách od zapnutí světel: původní Osramky (v luxech x10) Night Breaker Laser (v luxech x10) z jednoduchého měření (ale i pouhým okem) je vidět znatelný rozdíl - uvidime po par tisicich kilometrech až se výbojky zajedou.
-
Originální litá kola
Sice pozde, ale prece… Nemel jsem moznost jezdit delsi dobu v Supu s DCC proto jsem se vice-mene smiril/rozhodl s timto kompromisem bez DCC. Preferuju na delsich trasach komfort. A minimalne CZ, ale i SK cesty me zatim nepresvedcily o tom mit na aute vetsi kola (tedy mensi profil pneumatik). Bohuzel cesta do Chorvatska 3x do roka to nespasi a v konecnem dusledku se 215mm sire pneu muze lehce podepsat i na spotrebe, kterou mam dlouhodobou mezi 4.8l - 4.9l. Kazdoapdne, co si budeme povidat, 19” na Supa pasujou a auto s nimi vypada skvele.
-
Asistent rozjezdu do kopce - problém při rozjezdu
samozřejmě by bylo ideální kdyby OP zmínil řešení, nicméně měl jsem stejný problém u svého Supa a při záruční opravě zámku dveří jsem tento problém zmiňoval technikovi - bylo mi následně řečeno, že seřídili brzdy - od té doby jsem se s tímto problémem zatím nesetkal.
-
Elektrická ruční brzda a konečně auto hold
Všimnul jsem si stejného problému, kdy pár krát se mi stalo, že AutoHold (Zelená (P)) ale i Parkovací (Červená (P)) nepustila a musel jsem manuálně odbrzdit přes sešlápnutý brzdový pedál a (P) směrem dolů. V manuálu se o takovémto chování nepíše.
kemo
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva