Přejít na obsah

Kaa_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Kaa_cz

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dik za info... Těch 13cm jsem někde četl, proto jsem se ptal .. dnes jsem to vydloubnul .. a je jasno. Původní repro jsou tam kvalitou asi jako jsem mival v puberte v 70tych letech: co jsem kde našel ... Zlatý valmez repráky za komoušů. A výškáč vlevo je v háji. Potěšila mně informace, ze cena je za pár, z eshopu to zas tak jasné není v popisech: "reproduktoRY" se píše většinou jen u komponentních, u koaxialních sestav 2/3 pásma je většinou psáno "reproduktoR" .. což mně přivedlo na tu myšlenku . U žádného repra na které jsem se koukal nebylo napsáno, že to je PÁR. tak asi tak .. Mám pocit, že dám na radu ozkoušené kombinace a objednám. Ještě jednou dík.
  2. Nevím jaké repro má pisatel původního příspěvku, ale já ve své Octavia I Ambiente 11/2000 nemám vzadu nic a vpředu je něco ! strašného !. Měl jsem Feldu 1.6 v lepší výbavě z roku 1995, měla 4 repro a hrála 100x lépe než ta hrůza v oktávce. Samozřejmě se stejným rádiem Kenwood, které jsem si přendal. Takže budu měnit i přední hrůzy za reproduktory. GRRRR .. Nemluvě o dalších věcech které oproti té Feldě jsou buď horší nebo schází vůbec. Začínám souhlasit s kamarádem, který tvrdí, že novější Škoda auta jsou předražené odrbané kšunty. Proč jen je to auto takové Do-Do.. A pořádně vybavené (rozuměj na úrovni jiných zahraničních) je dražší (než ony) ..
  3. Většinou se výšky ve dveřích odpojí a asi je třeba vyřadit vyhybku (pokud tam je). Měl bych taky dotaz: Chci si doplnit chybějící zadní repro v mém combi I. Vidím často odkazy na repro 4"x6" což je rozměr oválu cca 101x152mm.. podle mne ale většina z nich má montážní rozteč otvorů od sebe víc, než je na tom plastovém krytu, kam to patří. Vyjmul jsem ho a rozteč na šrouby je 75x125mm .. Je tedy třeba použít redukční MDF podložku (např. sa007 z eshopu audioves.cz) ? Repro v předních dveřích jsou 13cm? Uvažuju o Crunch BMX53 (3pasmovy 13cm) dopředu a crunch GP-462CX (2pasmovy 4"x6") dozadu .. A pomalu se zacínám děsit, že ty ceny na fancarhifi jsou za kus a ne za pár .. :-(
  4. Ne, v kombi není třeba sahat na pás. zatím jsem sundal levou stranu: Dvě matičky pod odklopným víkem schránky. Jeden šroub pod svislým zadním plastem u 5. dveří (umělohmotné nacvakávačky). Jeden šroub vpředu pod plastem u zadních dveří (uvolnění - velké plastové kolečko pod opěradlem sedačky). Jeden šroub v otvoru usazení krycí rolety kufru. Nevím čí u pravé strany bude 2. matička pod kobercem na kole, který je širší. Dále jsem zjistil, že v ISO konektoru radia mám jen 2 páry drátů na přední repro. Takže příprava na zadní repro žádná. GRRR .. U Feldy jsem měl 4x repro ... Takže musím koupit ty samice kontakty do toho ISO konektoru (nejsou tam), kabely a samozřejmě reproduktory. Našel jsem jakési dvoupásmové 95x155mm SWING 50W, vypadají že sedí na rozteč děr v plastu 75x125 mm. Pravda, nejde mi o HiFi, ale aby i vzadu bylo slyšet. Nějaké dráty vedou po stranách podlahy, uvidím jak se dostanu za radio. Hodlám celý postup nafotit (s označením důležitých bodů) a hodit sem.
  5. Joo ... taky mně to nakrklo .. ale co naděláme - od té doby co mezi pedálem a motorem neni lanko, dělá si to co chce. Ještě před týdnem jsem měl Felicii 1.6 55kW a prostě když jsem šlápnul, klapka se otevřela a motor táhnul. Teď v Octavia I s motorem 1.6 SR 75kW si musím zvykat. První rozjezdy na křižovatkách jak manták v autoškole: vrrrrm, škub, chcíp. Navíc ten motor má menší sílu v nízkých otáčkách. Ale to všechno jsem četl předem v několika recenzích. Takže jen kývám hlavou "ano, ano, to tam psali.. " a učím se znova rozjíždět. Chce to lehčí nohu, víc reagovat a před rozjezdem dát plyn o vlas dřív. Buďme rádi, že to neřídí windows.
×
×
  • Vytvořit nový...