Přejít na obsah

Marek123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Marek123

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Marek123

    HTP

    Nikdy jsem HTP nehanil. Bral jsem to jako rozumnou volbu do města a na kratší cesty. Navíc příjemné povinné ručení. Jen jsem byl trochu nesvůj ze tří válců...čistě v psychické rovině. V červnu jsem měl nejslabší HTP 40kw na týden, jako náhradní vůz. Nechtěl jsem věřit tomu jak to utíká. Na dálnici mi ukázala 160 tachometrových a ještě by bývala šla dál. Jinak mám Octavii 1.6i AKL 74 kw a Volvo 850 2.0 93kw.
  2. To ofšem není standardní styl jízdy
  3. NJN, ale to počítám jezdíš dlouhé trasy po dálnicích....
  4. Zvlněno jsem neměl nikdy. Jen mě překvapuje, že kotouče jdou spát po 75 kkm. Nemám zkušenost, neznám nikoho, kdo by měl stejný typ auta, takže nemůžu srovnávat. A jestli je to bolest Oktávek, tak by možná nevadilo podívat se, co se kotoučů týče po druhovýrobě. Možná budou lepší než origo, které tam mám. Tak se po tom kouknu Stava se to prave i u "poradnejch" kotoucu, bohuzel Ja menil prvni asi ve 120.000km (jednou stoceny), ale jezdim vetsinu casu prazdnej, ted mam 195.000km a kotouce stale druhy, origo. Tatik ma na TDi tedka tusim 120.000km, temer, a kotouce sou tak zvlneny a sjety, ze poletej co nevidet. Ale pri tech km je to asi uz normal. 120 000km bych už neřešil. To dokážu akceptovat jako rozumnou životnost. Jen mě naštvalo těch 75 000 km, to je na kotouče prostě málo. Já jezdím vlastně skroro pořád taky prázdnej, občas vezu spolujezdce domů. No nevím, ale kotouče od pořádné firmy, by měly vydržet trochu déle.
  5. Jsi to Ty, koho poměrně často potkávám na benzínce OMV, těsně před sjezdem na spořilovské OBI? Co se brzd týče, bylo mi řečeno, že na deskách jsem najel překvapivě hodně, na kotoučích překvapivě málo. Ale utavit to po 17 000? tisících? Co jsi s tím dělal?
  6. Rapl asi fakt nejsem, mě ty první destičky (z fabriky) vydržely těch 75 000, a pak se to měnilo i s kotoučema. Překvapilo mě to měnění kotoučů, desky jsem samozřejmě neřešil, spíš mě překvapilo co vydržely.
  7. Zvlněno jsem neměl nikdy. Jen mě překvapuje, že kotouče jdou spát po 75 kkm. Nemám zkušenost, neznám nikoho, kdo by měl stejný typ auta, takže nemůžu srovnávat. A jestli je to bolest Oktávek, tak by možná nevadilo podívat se, co se kotoučů týče po druhovýrobě. Možná budou lepší než origo, které tam mám. Tak se po tom kouknu
  8. Nemám to. Auto si při výměně kol zvedám sám na heveru dodaném jako sériová výbava auta. V podbězích jsou prolisy ve tvaru šipky, všichni to máte příliš blízko předního kola, ty šipky jsou trochu dál, blíž ke středu auta.
  9. Ahoj Prosím o Vaše zkušenosti, případně radu. Máme Octu 1.6, 74 kw, AKL, zakoupena jako zcela nová. Má najeto něco kolem 120 000 km. Je čerstvě po servise. Bylo mi řečeno, že brzdy vydrží ještě asi 15 000 km. Takže poprvé se brzdy dělaly v 75 000 km, a to tak, že kotouče i destičky. Teď to bude ve 135 000 km, a vypadá to zase na desky i kotouče. (S naším servisním technikem se známe přes 20 let, takže mohu vyloučit, že by si přilepšoval.) Provoz je zhruba 80 % město a 20% mimo město. Já chápu, že ve městě brzdy (destičky) odcházejí rychleji, ale to je fakt normál, že kotouče vydrží zhruba 75 000 km? A to jezdím velice zlehka a piánko. Zdá se mi to dost málo, kamarád má Hondu Civic 1993, 96 kw, a na kotoučích najel něco přes 180 000 km a většinou také po městě. Bavím se o předních brzdách, to jen pro upřesnění.
×
×
  • Vytvořit nový...