Zvlněno jsem neměl nikdy. Jen mě překvapuje, že kotouče jdou spát po 75 kkm. Nemám zkušenost, neznám nikoho, kdo by měl stejný typ auta, takže nemůžu srovnávat.
A jestli je to bolest Oktávek, tak by možná nevadilo podívat se, co se kotoučů týče po druhovýrobě. Možná budou lepší než origo, které tam mám.
Tak se po tom kouknu
Stava se to prave i u "poradnejch" kotoucu, bohuzel Ja menil prvni asi ve 120.000km (jednou stoceny), ale jezdim vetsinu casu prazdnej, ted mam 195.000km a kotouce stale druhy, origo. Tatik ma na TDi tedka tusim 120.000km, temer, a kotouce sou tak zvlneny a sjety, ze poletej co nevidet. Ale pri tech km je to asi uz normal.
120 000km bych už neřešil. To dokážu akceptovat jako rozumnou životnost.
Jen mě naštvalo těch 75 000 km, to je na kotouče prostě málo.
Já jezdím vlastně skroro pořád taky prázdnej, občas vezu spolujezdce domů.
No nevím, ale kotouče od pořádné firmy, by měly vydržet trochu déle.