No, koukám, asi málokdo se chce zaručit za něco co sám nezkusil a co jde tak nějak proti řemeslu. Pořád platí že vadnou manžetu je nejlepší co nejdříve vyměnit, o tom nechci diskutovat, to platí.
ALE, pokud to prostě nejde jinak a v manžetě je jen malá dírka a to ještě vedle spony, koupil bych elektrikářskou izolačku na cestu, vzal sebou hadr na otření a jel bych. Možná ještě pytlík s mazivem a injekční stříkačku ale myslím že nakonec nebude potřeba. Manžeta je na místě, stále drží, dírka je malá, to je dobrý začátek.
Sám jsem viděl pár starších aut co jezdily s poškozenou manžetou a majitelé o tom nevěděli (včetně mě). A celkem překvapení co kloub vydržel. Omotal bych šikovně izolačkou, těsně vedle spony je možná ještě materiál ložiska na který se páska utáhne, a jel bych v klidu. Já myslím že to vydrží, nerad bych se mýlil. Pokud bude potřeba omotávku bych zopakoval ale nejdříve po dojezdu na místo.
Sám mám zkušenost s nekvalitní (ale nově koupenou) padající manžetou z velkého průměru na starém autě. Co sem se s ní napeklil a pořád padala až jsem zjistil že je to šmejd a nahradil ji jinou a OK. Ani nebudu radši psát jak dlouho tahle anabáze poznání trvala, co si ten kloub užil. A nebylo ho potřeba měnit, sám bych tomu nevěřil.
Tak hlavně dojeďte v pořádku a dovču si užijte.