Přejít na obsah

kopo123

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení kopo123

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • One Month Later
  • First Post
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Dobrý deň, stretol sa niekto s nasledovným problémom? Neviete v čom môže byť chyba? Po naštartovaní počuť z oblasti prístrojovej dosky tenký pískací zvuk stabilného tónu (taký ultrazvuk vysokej frekvencie, akoby Vám pískalo v ušiach), ktorý prestane po stlačení brzdového pedálu (akoukoľvek silou, aj veľmi malou). Stačí trochu zo strany buchnúť do brzdového pedálu a zvuk prestane. O sekundu-dve sa však vráti späť a opäť stabilný tón. Príde mi to ako nejaký snímač polohy, alebo chyba v nejakom tom piestiku za pedálom, máte skúsenosti s niečím takým? Zvuk je poriadne otravný, keď dáte nahlas rádio tak to nepočuť, ale auto má 1 rok... Pozorujem, že je to nezávislé od počasia, zaťaženia motora.. Proste naozaj náhodný začiatok, avšak pri každej jazde. Kamiq 1.0 TSI, 2023, 18tis. km Závadu nevypisuje žiadnu, v motorom priestore nič nepočuť, robí to len pri naštartovanom motore a vychádza to "niekde" z prístrojovky. Ďakujem
  2. kopo123

    Kamiq vs Scala

    Ahojte, v prvom rade veľké ďakujem za všetky Vaše názory. Posnažím sa to zhrnúť v nasledujúcich riadkoch. U predajcu som si dal pristaviť vedľa seba opäť Kamiqa i Scalu. Takže prvá vec - ten kufor, ktorý sa zdal pôvodne veľmi malý, až tak malý nie je v tom Kamiqu (basa piva, kufre, či kočiar určite vojdu). Čo sa týka vzhľadu a podvozku, pôvodne bol môj favorit Scala - pôsobila na mňa ako Octavia v lacnejšom prevedení, no predsa super! Avšak, keď stáli vedľa seba, bol to celkom dosť rozdiel čo sa týka podvozku (aj pri pakete pre zlé cesty u Scaly) a pri pomyslení na to, že by som s novým autom nedajbože škrkol podvozok pri ceste na chatu a potom mal hlavu v smútku... Taktiež pri pakete pre zlé cesty na Scale je tá medzera pri predných kolesách celkom "nechutná". Rodinu som zobral so sebou tiež a jednoznačne na zadných sedadlách bolo viac miesta v Kamiqu. Taktiež v rovnaký deň prebehla skúšobná jazda na Scale a hned na to v Kamiqu. Keďže doteraz som mal nižšie auto, Kamiq ohúril väčším pocitom bezpečia a trochou robustnosti - koniec koncov samotný pocit pri šoférovaní je tiež dôležitý. Zvýšené ťažisko a možnú nestabilitu na vozovke som nejako extrémne nepociťoval, samozrejme, že je rozdiel keď sedíte v Scale (ako starý otec povedal - skoro na zemi) a keď idete vo vyššom Kamiqu... No a v neposlednom rade moja obava typu rovnaký motor v Scale a Kamiqu predsa bude asi lepšie ťahať v ľahšej Scale - tiež sa nepotvrdilo... Išli sme dokopy 5 ľudia a z môjho pohľadu okresná cesta s väčším stúpaním nerobila problém ani jednému autu. Takže nakoniec, vyšší podvozok (kvôli víkendovej chatke), väčší pocit bezpečia na ceste, viac miesta nad hlavou aj na zadných sedadlách, komfortnejšie nastupovanie a celkový dojem vozu pre mňa, človeka väčšieho vzrastu, rozhodol o tom, že cca 1500€ sa oplatí dať a vziať Kamiqa. Predsa, človek si nekupuje auto na 1-2 roky (aspoň nie ja). A ozaj, aby som nezabudol, Kamiq bude za cca 1,5 mesiaca (dokonca som nezostal len pri zľave zťp 6%). Scala by bola až vo februári, takže nové zimné pneumatiky na staré auto už nebudem musieť snáď riešiť. Príprava na ťažné tam išla, údajne bez nej po novom šupnú do techničáku do riadku, kde je "nebrzdený príves" nulu - toto mi povedali traja predajcovia a potom tam už legálne to ťažné nedostanem.. @e1.čo sa týka tejto otázky...Mazda crossover začína na 24tis., vo Vitare som mal hlavu doslova na strope (sedačka bola najnižšie) a Toyota Yaris Cross - no dozadu max. dvaja a miesta vnútri na zaplakanie z môjho pohľadu.... Ale to nie je predmetom tejto témy.. Na záver dodám, že od 21.9. Škodovka zdvihla základné ceny o cca 480€, takže chvalabohu, že som to stihol predtým. Ešte raz ďakujem za super názory, no nakoniec som zobral to čo mi povedala priateľka a celá moja family ešte na začiatku v Júli, keď som začal rozmýšľať Scala/Kamiq - kúp si Kamiqa, predsa veľký chlap potrebuje veľké auto :-)
  3. kopo123

    Kamiq vs Scala

    Ahojte, tak som sa bol previezť na Škoda Kamiq Ambition 1.0TSI 81kw a Scala Ambition 1.0 TSI 81kw. Mám veľkú dilemu, nakoľko som mal obmedzený rozpočet (pôvodne som chcel auto za 15-16tis.) a po využití zľavy 6% zťp: Scala by ma vyšla 17.800 po zľave s paketom pre zlé cesty, bolerom a prípravou na ťažné. Kamiq vychádza 19740 s prípravou na ťažné a Ambition Plus (uvažujem teoreticky aj bez toho za 19340, ale chýbalo by mi Bolero so Smartlinkom - to je naozaj vec, ktorú chcem a do Kamiqu sa na SK nedá kúpiť samostatne ale len v pakete). Aký máte názor na tieto dva vozy, ak by ste mali zvažovať či obetovať ďalších 2tis eur za Kamiq v porovnaní so Scalou? Moj favorit je Scala, no rodina má názor, že dnes je móda SUV a aj starým rodičom sa bude lepšie nastupovať a aj na tú chatu to možno vyjde lepšie.. Môj protiargument je spotreba Kamiqa na diaľnici (aj celkovo), viac sa mi ako jedinému z rodiny páčia hatchbacky, väčší kufor u Scaly a hlavne tá cena nižšia o 2tis. Moje cesty sú do práce 12km tam, 12 späť /okresky/. Cez víkendy občas na chatu, ktorá je v miernom svahu, štrková cesta (Renault Thalia tam vyjde momentálne bez problémov)... No a k tomu diaľnica cca 4x za mesiac... Rozhodujem sa už 3 mesiace, niekoľko testovacích jázd a stále mám v tom hokej...Čo by ste brali vy? Oplatí sa prihodiť tie 2tis. za Kamiqa. p.s.: mám 193cm a v oboch autách mám priestoru akurát Ďakujem za názory
×
×
  • Vytvořit nový...