Přejít na obsah

nonaim2

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

317 zobrazení profilu

Oznámení nonaim2

  1. Superb IV nemůže být se zvláštním lakováním?
  2. Nevíte, jak to bývá u modelů RS a zvláštního lakování? Vím, že předFL Octavia IV RS se s fleetovou barvou nějakou dobu objednat dala, ale jak to bylo u Kodiaqu I RS si už nepamatuji. Sportline ale předpokládám, že se bude dát určitě objednat i se zvláštním lakováním. Díky!
  3. Jo, to je varianta, která se nabízí. Spíš mi šlo o to, jestli se do toho někdo pustil a jaký měl z toho pak zážitek - resp. jestli by byl velký rozdíl to vyměnit jen vpředu oproti výměně vpředu+vzadu (protože co si budem nalhávat, ty brzdiče, když bych chtěl nové, nejsou úplně levný špás). A kotouče+desky dopředu jsem tu v tématu zachytil i děrované z VW Golf Clubsport, tak ty ještě zvažuju.
  4. Mám Superba 2.0 TSI 140 kW s těmi menšími brzdami (312 vpredu, 300 vzadu) a jejich brzdný "výkon" je teda dosti žalostný. Když opomenu fakt, že na zadní nápravě jsou komplet zrezlé (to ješte zkusím pořešit u škodovky v autorizáku), tak nebrzdily dobře ani z výroby, když byly čerstvé. Při plně naloženém autě se mi reálně jednou stalo, že jsem skoro nedobrzdil do křižovatky a skončil pod kamionem. A teď má otázka na znalé - dělal tu někdo upgrade brzd z těchhle menších na 340 vpředu a 310 vzadu? Resp. jen vpředu na 340? Přemýšlím, že bych se do toho pustil, příp. že bych šel ještě do nějakých větších (např. od revo 350 mm, ale tam už je to jiná cenová hladina a taky nevím, jestli se 350 mm vlezou do 18tek disků, které za větší měnit nechci). Díky za Vaše případné názory!
×
×
  • Vytvořit nový...