Přejít na obsah

vozam

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení vozam

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. To jsou tedy keci, souhlasím. Mě to naštěstí již neteče, ve Škodovce to bylo po reklamaci opraveno. Přeci není normální, aby olej kapal. S tou tyčkou se mi to moc nezdá, napíšu ještě do servisu a uvidíme, co odpovědí. Kolega má taky tyčku k nastavení turba a je v pohodě. Každopádně díky, každá rada a zkušenost je dobrá.
  2. Ahoj chápu, ten olej jsem napsal, protože jsem chtěl zdůraznit, že to není žádný šmejd. Filtry budu dál používat Mann. Silentblok možná časem vyměním, zatím to není úplně potřeba. Díky moc za poslech, ale ten zvuk mě fakt děsí i na záznamu je slyšet, jak se zhruba po minutě "přepne" na klasický chod. Nové auto tento pazvuk nemělo, časem se zvuk objevil a prodlužoval. Přijde mi divné, že by výměnou něčeho nešel odstranit. Doufal jsem v rozvody, marně. Když motor vypnu a nastartuji znova, zvuk tam není, nebo jen na sekundu. Další startování jsou v pohodě. Dělá to napínák? V práci máme plno jiných škodovek a různých motorů a ty je "radost" startovat. Na druhou stranu jde jen o to první startování, poté je již motor kultivovaný, ale stejně...
  3. Mám Roomstra, r.v. 2015, najeto 77000 km. Zhruba od najetých 20 000km se při startu začalo objevovat rachtání. Časem se doba rachtání lehce prodlužovala, a navíc se ještě přidal hlubší tón, který trval nejprve pár sekund, až se po nájezdu 70 000 km ustálil na desítkách sekund. Tento hluboký tón byl většinou jen při studeném startu. Zajel jsem tedy do autorizovaného servisu, kde jsem si mimo jiné nechal měnit svíčky. Bylo mi řečeno, že technik doporučuje řetěz vyměnit. Řetěz jsem si vyměnit nechal. Použila se opravná sada, byla měněna olejová pumpa, a další potřebné díly. Po slevě z šekové knížky jsem tam nechal nějakých 13 529,- Kč s tím, že si olej vyměním sám. Na dotaz, co bylo vadného, jsem dostal odpověď, že hlavní řetěz byl v pořádku, ale řetěz k olejové pumpě byl vytahaný a brnkal o olejovou vanu. Odjel jsem ze servisu a říkal si, že teď bude klid, protože rachtání se při startu neobjevilo, mýlil jsem se. Ranní "studený" (v garazi ted je 15 stupňů) start sice byl bez rachtání, ovšem hluboký tón se ozval a nebyl vůbec krátký. Byl jsem smutný, a to jsem ještě netušil, že mi z pod motoru kape olej. To jsem zjistil asi až dva dny poté, protože manželka auto nenastartovala a já koumal, jak vyndám baterku (a to jsem si platil kontrolu vozidla, která dle mého nemohla být provedena). Psal jsem tedy do servisu, že motor je hlučný a po jejich zásahu teče olej. Domluvil jsem se na kontrole (příjem vozidla radši ani nebudu rozebírat) a po x hodinách auto vyzvedl. Když jsem se ptal na závadu, tak mi bylo sděleno něco o silentbloku a za hlučné starty prý může výměna oleje a filtr. Oponoval jsem, že olej jsem ještě neměnil, a na to mi bylo sděleno, že to je tím, že používám neoriginální olejové filtry. Na to jsem reagoval, že používám kvalitní Mann. No, vyslechl jsem si historku o tom, že to jsou hrozné filtry a že zažil auto, které díky vzduchovému filtru Mann přestalo jet (pokud ho někdo měnil po xxx xxx kilometrech, tak se nedivím, jinak mi to přijde jako blbost) . Koupil jsem si tedy originální olej. filtr VW s tím, že po výměně to bude ok. (filtry VW i Mann jsou vzhledově naprosto stejné, myslím tím i stříbrný nástřik filtru, oba jsou Made i Germany, takže podle mého ten „Škodovácký“ vyrábí Mann). Olej jsem tedy po roce vyměnil (jako vždy a to mám nájezd 9 000 km ročně), filtr jsem tentokrát použil originál VW a výsledek? Žádný, přesně, jak jsem čekal. Dnes při studeném startu byl motor hlučný cca 55 sekund, viz uložto. Mám dojem, že si ze mě v origo servise dělají srandu... tahají mě za nos. Přijde Vám ten zvuk normální, nebo jsem vadný já? Já osobně se vždy stydím nastartovat… https://ulozto.cz/file/X83kJOMtwBOc/rozvody1-2tsi-m4a#!ZJIwBQR2AmquZmEuLzMwAJVmAmqxLJACDaqhD3uMLKA4JQWzAj== PS: Svíčky mám nové, rozvody nové, filtr nový, olej nový, vzduchový filtr měním po cca 30 000 km, tak kde je chyba? Předem děkuji za poslech zvuku a radu co s tím. Já momentálně přemýšlím, že napíšu do Škodovky. Olej používám jedině Total Quartz Ineo Long Life, který dokonce vyhrál v testu a dopadl mnohem lépe, než originál Škoda (Shell). https://www.auto.cz/unikatni-test-oleju-pro-skoro-vsechny-vozy-koncernu-vw-kteremu-se-radeji-vyhnout-obloukem-148468
×
×
  • Vytvořit nový...