Přejít na obsah

C40

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení C40

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Pravda - technik říkal že po odbrždění „kope“ - na měřidle v STK se to pak na displeji projevilo. Nechám to hned udělat v servisu. Poznatek je, že při jízdě a i během brždění nic přes pedál necítím a myslel jsem si jak mi to dobře brzdí, tedy ono to dobře brzdí jinak bych to již řešil. Dík za informace, kdybych nejel na technickou, tak bych s tím klidně jezdil dál, aniž bych něco poznal. 👍
  2. Zdravím a mám dotaz: Na STK zjištěna „ovalita“ pravé přední - co to je za závadu na brzdách (Škoda Fabia) a jak složitá závada to je? Děkuji za informaci.
  3. V běžných městských podmínkách motor startuje i jede velice dobře, pojíždění, nákupy apod. Sundám nohu z plynu a motor snížuje ot., což praktikuji nejraději než hned brzdit brzdou. Celoročně naprostá spokojenost. Problém nastává při delší ostřejší jízdě na dálnici nebo i na běžných silnicích, pakliže je motor zahřátý (čidlo neukazuje překročení teploty) a točím přes 3. tisíce otáček - pokud sundám nohu z plynu a vyšlápnu spojku, otáčky se nadále drží nahoře - normálně bych při sundání nohy z plynu měl motorem brzdit, avšak když se ot. drží tak vysoko, tak musím prakticky vyřadit a brzdit brzdovým pedálem. Zařadím-li opakovaně po sobě 5 st. tak otáčky pomalu začnou klesat. Měl jsem i napoprvé dojem, že se zaseknul plynový pedál - ale ne. Nemáte nějaký poznatek než zvolím návštěvu servisu. Předpokládám že podle některých příspěvků, v servisu pokud motor bude po běžném nastartování, tak podle zkušeností diskutujících na nic asi nepřijdou.
×
×
  • Vytvořit nový...