Přejít na obsah

Vojtanek55

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Vojtanek55

Bažant

Bažant (2/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den, strašně mi hučí nedokážu ani poznat jestli předek nebo zadek ale spíše zadek, hučí to jak šílený při 140km/h neslyším nic jiného ložiska jsou tedka měněny, čím to může být co kontrolovat? jedná se o 4x4 atd 1.9tdi 74kw
  2. Dobrý den, byl bych rád za nějaké zkušenosti. Demontáž- Sundával někdo turbo na rs ? jde to sundat se shora bez demontáže hlavy? jakože jestli tam je dost místa nebo se musí spodem, nebo i s hlavou válců. Oprava- Měnil někdo střed turba? viděl jsem že se prodavají repasované vyvážené středy? to bych se rád zeptal jaké jsou plusy a minusy. na co si dát pozor. jestli to někdo dělal, budu rád za info co to obnáší. Děkuji.
  3. Dobrý den, minulý týden jsem kupoval octavii 2 RS. najezd 190k,před fl, cena 50 000. Kupoval jsem to s tím, že je olej ve vode (prý těsnění pod hlavou) a teče olej ( prý přes turbo ). v te expanzce byla totální vazelína. Vyměnil jsem chladič oleje ( nejlevnější varianta) od te doby se auto přestalo přehřívat podle ukazovatka. do nadobky netlakuje, po delší jízde když prijedu otevru tak chvili nic ani nezasyči a najednou to zacne vytekat.pořad tam je bordel ale ne vazelina. už to normálně vyteče. nevím jestli je to bordel v tom pořád nebo to těsněni pod hlavou a je něco špatně.. auto nekouří ani trochu. z pod auta mi přijde že ten olej teče spíše ze strany od chladice, kolem turba ze zadu je jen trochu ztéka to na vanu a kape po zemi. auto jezdí ale asi netáhne tak jak by mělo a po chvíli ten motor divně smrdí. podle vcds je teplota vody max do 94 stupni. v hadici od turba spodni co jde do cooleru mi vyteklo tak 30ml oleje. občas se stane že když to vytočím do těch 3-4k co má začit turbo tlačit skoro max tak s autem škubne a otačky skakaji od 3k do nuly jak na kolotoči při tom se rozsviti EPC, motor. Chci se zeptat ma to cenu řešit ? dělal to někdo ? vyplatí se to ? nebo to už muže byt motor v čudu? jak poznám jestli není prasklý blok nebo hlava? na kolik vyjde oprava? ( dejme tomu v domacích podmínkach, jestli se to dá vubec udělat) už jsem parkrat těsněni pod hlavou dělal ale ne na 2.0 tfsi odbornící mi řekli až počítám 30-40k jaký zvolit postup? jak přemýšlet? ja osobne myslel vyměnit těsněni pod hlavou a udělat turbo.. ( vyměnit střed) nebo nechat zrepasovat.. za každé rady, zkušenosti budu moc rád
×
×
  • Vytvořit nový...