Přejít na obsah

jiricekk

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jiricekk

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Díky moc pánové, nezbývá nic jiného no😅
  2. Ahoj všichni, chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo nezažili něco podobného a jak jste to eventuelně vyřešili. 2.0TDI 110kw CR DPF kód motoru myslím CRLB. První věc byla, že při nedávné rege DPF na mě vybafla kontrolka motoru, na diag jsem ještě nebyl, neboť jsem byl 3 dny ze servisu, kdy se diag dělala a kontroloval EGR a měnil nastavovač časování ventilů. Včera po ujetí cca dalších 400km začala další rege dpf, byl jsem zrovna ve městě, tak jsem to pořádně točil alespoň k 3 tisícům, ať to podpořím, protože jsem spěchal k soudu. Po asi 10min, kdy stále probíhala rege, jsem se rozjel z křižovatky, žádné prudké tempo, zařadil jsem poté v cca 25 dvojku, pustil spojku, motor zhasl, vyletěly na mě všechny kontrolky včetně poruchy elektronické parkovací brzdy a ať ručně nastartuju motor. Setrvačností jsem dojel do zastávky, zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a chytlo to normálně a jelo to normálně po celý zbytek dne ještě. Dnes jsem však přišel ráno do auta, cca -5°C, nastartoval jsem a asi po minutě na volnoběhu, škrábal jsem okna, ten motor začal jak kdyby dunivě koktat, jak kdyby se dusil. V nervech z dojetí do práce jsem se sebral a hned rozjel a auto se chovalo normálně a nejsem si jistý jestli tento projev má souvislost s tou regenerací.. Olej a filtry byly dělány cca před 2 týdny, z výfuku žádný dým v olej/voda se nemísí.
  3. Ahoj, mám na vás prosbu, protože už začínám být bezradný docela… Ztrácí se mi chladící kapalina a ani za boha nemůžu na to přijít kde. Ztrácí se cca 2dc/250km, olej to nežere, žádné šlemy na víčku nebo měrce, žádná mastnota na fridexu, žádný únik pod autem nebo v motorovém prostoru, žádný dým od výfuku. O čem vím, tak je to, že mám přicpaný tou sračkou z G13 výměník tepla v kabině pod nohama a topí to tak vlažně spíš. Ale když by tekl radiátor, tak bych neměl sucho pod pedály ne? EGR byl před týdnem sundaný a je čistý komplet. Jediné co mě zaráží je to, že při rege DPF mi vyskočila kontrolka motoru.. na diag jsem ještě nebyl. Zatím mi to ještě nikdy neudělalo a vše se začalo takhle kazit od června. Byly udělány rozvody, vyměnila se prasklá hadice topení, co jde z motorového prostoru do kabiny, udělal se proplach chladicího okruhu - šlo z toho dost bordelu, expanzka vyměněna a nedávno měněn nastavovač časování ventilů, ale to už asi k tomu nepatří.. Auto jsem kupoval v 152tkm, se mnou to má 168tkm a vše se tak kazí od 164tkm. Startuje úplně v pohodě, při 1° venku mám “ručičkově” 90° vody za cca 5km ujetých a olej má 90° při cca 13km při konstantních 2000-2200ot/min. Děkuji moc za pomoc
×
×
  • Vytvořit nový...