Ahoj všichni,
chtěl bych se zeptat, jestli jste někdo nezažili něco podobného a jak jste to eventuelně vyřešili.
2.0TDI 110kw CR DPF kód motoru myslím CRLB.
První věc byla, že při nedávné rege DPF na mě vybafla kontrolka motoru, na diag jsem ještě nebyl, neboť jsem byl 3 dny ze servisu, kdy se diag dělala a kontroloval EGR a měnil nastavovač časování ventilů.
Včera po ujetí cca dalších 400km začala další rege dpf, byl jsem zrovna ve městě, tak jsem to pořádně točil alespoň k 3 tisícům, ať to podpořím, protože jsem spěchal k soudu. Po asi 10min, kdy stále probíhala rege, jsem se rozjel z křižovatky, žádné prudké tempo, zařadil jsem poté v cca 25 dvojku, pustil spojku, motor zhasl, vyletěly na mě všechny kontrolky včetně poruchy elektronické parkovací brzdy a ať ručně nastartuju motor.
Setrvačností jsem dojel do zastávky, zastavil jsem, zkusil jsem nastartovat a chytlo to normálně a jelo to normálně po celý zbytek dne ještě.
Dnes jsem však přišel ráno do auta, cca -5°C, nastartoval jsem a asi po minutě na volnoběhu, škrábal jsem okna, ten motor začal jak kdyby dunivě koktat, jak kdyby se dusil. V nervech z dojetí do práce jsem se sebral a hned rozjel a auto se chovalo normálně a nejsem si jistý jestli tento projev má souvislost s tou regenerací..
Olej a filtry byly dělány cca před 2 týdny, z výfuku žádný dým v olej/voda se nemísí.