Přejít na obsah

Exaflop

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Exaflop

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. U mna na octavii 3 2.0TDI 110KW CKFC presne tento problem vyriesila vymena zhavicov. Ak teploty klesli pod 15 stupnov a snazil som sa startovat ihned automatickym sposobom, teda ze som kluc pootocil do druhej polohy kedy motor sam startuje okamzite po tom ako si nazhavi, motor sa tocil aj 6 sekund nez naskocil, bolo to nepravidelne, tiez som si myslel ci nieje problem so vstrekovacmi alebo pada nafta a podobne nezmysly. Tiez by sedelo pozorovanie niektorych uzivatelov o tom ako zalezi startovanie od nabitia baterie- na nabitej baterii zhavice hreju urcite viacej. Nespoliehajte sa na to, ze podla diagnostiky su zhavice vporiadku a ze ich multimetrom podla odporu nameriate. Tym zistite iba ze je vyhrevna spirala vnutri zhavica vporiadku. Spicky zhavicov mozu byt narusene/ napuchnute alebo je povrch zoxidovany, co sposobuje, ze neodovzdavaju tolko tepla ako by mali, hoci teleso dnu sa zeravi uplne vporiadku. Zhavice som menil pri 290 000 km, nevyzerali az tak zle ale 90 000km nefungovali spravne.
×
×
  • Vytvořit nový...