Přejít na obsah

dudooo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení dudooo

  1. Ešte som našiel fotku z meraných dát.
  2. Ďakujem za typ, ale teraz už si nepamätám, či sme vrchnú Lambdu z vášho linku nedávali originál aká tam už bola (výrobca aj číslo by malo byť to isté). Asi vyskúšam vymazanie adaptácii, to som nerobil. Pokúšal som sa ale o základné nastavenie vyhrievania Lambda v stave decelerácie, ale ani na druhý pokus to neprebehlo úspešne, skončilo to po pár minutách chybou a v pamäti závad sa objavila zasa známa chyba s vyhrievaním spodnej Lambda sondy. Jako stále mi hlava neberie, prečo do výmeny hornej sondy mi WCDS nedokázalo namerať odpor spodnej sondy. Teraz mi píše odpor 2500 Ohm keď má reálne 7 Ohm, a vrchná má cez WCDS okolo 80 Ohm. Teda neviem aké výkonné vyhrievanie tam je, ale podľa nameraných hodnôt WCDS vrchná by mala príkon asi 1,8W a spodná smiešnych 0.06W.
  3. Hmm, tak kód motoru ja CBZA a pôvodná Lambda bola NTK.VWAG03F906262C/12V (Nie ATE ako som spomínal vyššie). Nahradil som ju BOSCH F00H L00 361, konektor sedel. Tak teda celé to nekončiace trápenie je kvôli špatne objednanej Lambde? Tak to som nečakal
  4. No boli tam ak sa nemýlim ATE a dali sme tam BOSCH, ktoré pisali, že sú priamo nahraditeľné s číslom ATE.
  5. Dobrý deň, mám tu taký problém, WCDS začal písať slabú účinnosť katalizátoru. Vymenili sme spodnú Lambdu, potom asi po 1000 km začalo písať chyba vyhrievania spodnej Lambdy. Lambdu som premeral ohmmetrom, ukazuje to okolo 7 Ohm, tak beriem to, že je to OK. Meral som na odpojených (nezaťažených) svorkách osciloskopom bolo tam vidno 12V šš PWM impulzy. Chybu som vymazal a po cca 1000 km ta istá chyba. Tak som ohmicky premeral komplet kabeláž od pojisky (tuším 32) po PIN 1 Lambda sondy a od RJ po PIN 2, no nikde prechodový odpor. WCDS - merané dáta - Vyhrievanie Lambda sondy 2 odpor - 65536 Ohm Tak sme vymenili aj tú vrchnú Lambdu a teraz čo sa stalo: WCDS - merané dáta - Vyhrievanie Lambda sondy 2 odpor - 2500 Ohm (Jako vzdá sa mi to aj tak veľa). Konečne to nameralo aspoň niečo, ale po cca rovnakom nájazde stále chyba vyhrievania Lambda sondy A samozrejme auto má vyššiu spotrebu a smrdí benzín z výfuku. Môže byť vadná RJ?
×
×
  • Vytvořit nový...