Dnes po startu neskutečný pískot.
Posílám nahrávku dole. Dle mého laického názoru je to čerpadlo sekundáru. Dnes po dlouhé době seplo.
Proč to takhle píská? Předpokládám, že je špatné samotné čerpadlo.
Předpokládal jsem, že je tam proměnlivý interval s max. 30 000 km, 2 roky.
Já mám teď najeto 1 330 km, a ukazuje mi, že do výměny zbývá 13 700 km, 60 dní. Za těch 60 dní, až si auto řekne o výměnu, předpokládám, že budu mít najeto jen kolem 4 000 km.
Ahoj. Asi před 3 týdny jsem koupil Octavii 4 a často se mi objevuji různé rozličné problémy s infotainmentem potažmo elektronikou. Pravidelně se mi stává, že se nejde přihlásit do škoda connect, někdy se samovolně odhlásí, vynulují některá nastavení... Třeba během dneška jsem měl závadu "proaktivní ochrana cestujících je nedostupná" a během ježdění mi svítila kontrolka nezapnutého pásu a pípala výstraha, přestože jsem si pás zapínal, což mě otravovalo. Dále se mi rozsvítila závada airbagu spolujezdce.
Všimnul jsem si na 2 Octaviích rozdílné grafiky na virtuálních budíků. Na čem záleží, která grafika tam je? Rád bych tam přepnul tu první verzi, přijde mi mnohem lépe čitelnější. Nebo to záleží na výbavě nebo je to nějaký update?
Děkuji za objasnění
Superb 2,0 TDI CFFB 103kW
Po prvním startu má motor na volnoběh cvakavý zvuk , který zmizí po pár metrech jízdy. Chod motoru je plynulý, bez vynechávání. Dělají to hydroštely?
Superb Combi 2010 2,0 TDI CR 103kW
Už delší dobu pozoruji vibrace a třepání auta v tahu. Dělá to jen za určitých podmínek - nízká teplota a nezahřáté auto. Roztřepe se celé auto a vibruje. Motor musí být v tahu, stačí minimálním jen udržování rychlosti. Jak se pustí plyn nebo vyšlápne spojka vše ustane.
Superb, motor 2,0 tdi cr 103kw
Pozoruji divný zvuk při přeřazení z 1 na 2. Dělá to jen při řazení z 1 na 2. Ani když dám z 1 rovnou 3, tak to neudělá. Stejně tak ze 3 na 2 nebo 2 na 3. Jen z 1 na 2 bez ohledu na otáčky motoru. Auto ale musí být v pohybu, když stojím, tak při řazení z 1 na 2 úplné ticho.
Mám v plánu udělání i univerzální aplikaci, použitelnou na jakékoli auto... Zadáte jen převodové poměry, rozměr kol a hodnotu volnoběhu a omezovače a poté bude vygenerována simulace přímo na míru...