Přejít na obsah

xEXEx

Uživatel
  • Počet příspěvků

    2
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení xEXEx

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • First Post Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Bol som dnes na žiadosť technickej podpory priamo zo škodovky v servise kde mi povedali že dostali od nich info že majú resetovať nejakú jednotku - rozumej vytiahnúť poistku na 30 minút avšak samozrejme nepomohlo (pridávam aj link ako to NEfunguje). V servise povedali že aj majú zo skúsenosti nejaké postupy čo by mohli pomôcť ale pokiaľ to nemajú priamo od technickej podpory doporučené tak si to môžem dať riešiť u nich na vlastné náklady a to teda som odmietol... Čakám teda na odpoveď na video...
  2. Ahojte, trošku to tu oživím. Som čerstvo vlastníkom Karoqu 2019 a samozrejme som si hneď predplatil Care Connect - Remote Access s tým že aplikáciu MyŠkoda používam na iPhone 15 pro. V aplikácií všetko vidím, atď. avšak mám problém že keď napríklad dám zamknúť/odomknúť, zatrúbenie atď. auto tak to trvá aj minútu kým auto vôbec zareaguje. Webasto sa mi pustí napríklad za pár sekúnd. Bol som aj priamo v škodovke kde mi vraj aktivovali zamknutie/odomknutie (aj keď mi to predtým fungovalo) a že viac s tým nevedia urobiť že mám kontaktovať linku kde si to zapísali a samozrejme ma prvou správou odpálkovali že si mám všetko aktualizovať a bla bla bla - čo samozrejme mám. Internet v mobile mám v pohode, dokonca mám aj dátovú simku v aute na Infotainment Online (viem že to nesúvisí) ale jednoducho stále je tam strašná odozva... Nemali ste niekto podobný problém a vyriešili ste ho ? Ďakujem pekne.
×
×
  • Vytvořit nový...