Přejít na obsah

gambaboi

Člen ŠKODA Klubu
  • Počet příspěvků

    32
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení gambaboi

Přispěvatel

Přispěvatel (5/14)

  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter
  • First Post
  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later

Nedávné oznámení

6

Popularita

  1. Nevolal, otvoril som troubleticket - proste zvyk z IT prostredia. Ale skúsim ich ešte pobuzerovať, lebo do servisu kvôli tomuto nehodlám chodiť... hlavne, keď dopredu nemám info čo idú robiť so softvérom. U mňa infotainment sa nereštartuje a asistenti nevypadávajú, takže všetko stabilné a ideálne nechcem externý zásah do SW okrem OTA updatov.
  2. Odpoveď supportu @Petr Svetr Na základě naší analýzy je nutné navštívit autorizovaný servis Škoda, kde budou provedeny jisté úpravy. Rádi bychom Vás požádali, abyste si sjednal návštěvu ve Vašem preferovaném autorizovaném servise, a poté nám zaslal datum návštěvy + název a adresu servisu, abychom zde mohli zaslat potřebné instrukce. 🤦‍♂️
  3. Rozhranie aj tá farebná škála vyzerá úplne rovnako. Rozdiel je v posúvatku, že sa dá navoliť viac farieb (menšie skoky pri posúvaní vpravo/vľavo).
  4. Vďaka za update. Prosím, ako sa Ti podarilo so supportom aktivovať tieto 2 balíky? Ja som ich mal, ale keď vypršala trialka, tak sa mi už nepodarilo zakúpiť si ich. V obchode ich stále vidím za cenu 29€ ale obidve položky su "nedostupné".
  5. Potvrdzujem zmenu na 142kw verzii. Za mňa krok späť, aj ked pravdou je, že nie vždy som využil cely budget 30m.
  6. Za mňa spokojnosť 🤷‍♂️ takmer denné nakladanie/vykladanie detského kočíka už začína byť vidno na koberci, tak som sa nechal inšpirovať týmto gadgetom. Vďaka za tip👍 *simply clever*
  7. Môžem potvrdiť rovnakú skúsenosť. Prvý mesiac sa mi to stalo párkrát a odvtedy už vyše pol roka ani raz. Je to o zvyku + stále máš možnosť to dočasne vypnúť keď budeš manévrovať v "tight spots" alebo ak bude svokra sedieť v aute 🤪
  8. gambaboi

    Tlaky R19

    Nesúvisí to s tým, že 2.0TSI 195kW má výrazne kratšie zrýchlenie z 0 na 100 a má vyššiu konštrukčnú rýchlosť?
  9. Asi nehrozí, že by to priniesli do už predtým vyrobených vozidiel v rámci Škoda Paid Services, že?
  10. Dik za info. To sa bavíme o OTA aktualizáciach SW alebo treba ísť do servisu a podľa VIN žiadať preverenie či je novší soft na nahratie cez kábel?
  11. Nazdar. Použil som obyčajný flashdisk s USB-C koncovkou. Pripojené to mám v USB porte v stredovej konzole vedľa bezdrótovej nabíjačky (neskúšal som ostatné USB porty v aute, či sú pripojené na USB zbernicu, alebo niektoré sú iba na 5V napájanie). Následne v menu s Médiami som sa preklikal k videám (ktoré systém automaticky načítal z flashky) a stlačil tlačidlo prehrávania. Nemám to teraz pred sebou, večer môžem doplniť fotky, ale zdá sa mi, že po spustení videa treba prekliknúť na obrazovku "Now Playing" (Infotainment používam v ENG) v tej ľavej lište ktorá sa zobrazuje v menu s Médiami. Ešte mi napadá, že som neriešil na aký filesystem je flashka formátovaná lebo som použil úplne nový kus. Bude to exFAT alebo FAT32 na 99%.
  12. Podporované formáty mi pekne prehrá v 1080p. Neprišiel som však na to či sa dá zapnúť fullscreen, resp. aspoň tú ľavú lištu nejak schovať. Dá sa to vôbec?
  13. jj... zatiaľ ticho (142kW, liftback), vŕzga akurát tak detská sedačka 😀 ale s tým nič neurobím.
  14. gambaboi

    DPF indikátor

    DPF - Diesel Particulate Filter 👍
  15. Ahoj, ak máš pocit, že tlačidlo SET (na konci páčky) je zaseknuté a už tam necítiť to typické "kliknutie", tak máš rovnaký problém aký som riešil pred mesiacom. Kvôli zaseknutému tlačidlu páčka nonstop spamuje RJ príkazom SET, následne po pár minútach to systém vyhodnotí ako chybu a úplne deaktivuje ACC/Travel Assist. Niekedy vyhodí chybu "ACC error" a niekedy "ACC unavailable". Ja som to mal zaseknuté v takej polohe, že niekedy SET reagoval na najmenší dotyk alebo dokonca aj na bežné otrasy pri prechode cez nerovnosti. Takže reálne sa mi stávalo, že kým RJ nevypla úplne ACC, tak samovoľne sa mi zapínalo ACC a nešlo ani vypnúť páčkou == musel som na brzdu. Vypnúť to nešlo preto, lebo všetky funkcie páčky posielali SET do RJ (od seba, k sebe, hore, dole aj nastavenie odstupu robilo opakovane SET). Následne to vždy skončilo deaktiváciou ACC a úplnou nefunkčnosťou páčky. V servise ma najprv poslali domov s tým, že na diag nebola zistená žiadna chyba, že resetli a inicializovali ACC a malo by to byť ok. Moje hlásenie mechanického problému s páčkou najprv nebrali do úvahy. Asi štandardný postup, že hľadali chybu v SW pri úplne novom vozidle. Každopádne po hodine po prevzatí vozidla zo servisu som sa vrátil - tentokrát už s fotkami a videami. Ideálne natočiť na mobil a nahlas hovoriť vo videu čo sa deje a skúsiť nasimulovať poruchu. U mňa sa to vyriešilo výmenou páčky a odvtedy všetky funguje perfektne. Na náhradné diely som čakal takmer 4 týždne. ✏️ TLDR: mechanická porucha SET tlačidla páčky ACC, na druhý pokus vyreklamované pomocou videodôkazov, po výmene páčky všetko OK. ✅
×
×
  • Vytvořit nový...