Tak dneska jsem se na to vrhnul, ale po odrápání všech puchýřů byl levý otvor hodně tragický, dokonce projel i šroubovák skrz. Odstranil jsem tedy rez, co to jen šlo tak, abych nezajel už do více vizuálně exponovaných částí laku. Pak jsem to důkladně nasytil odrezovačem s taninem v několika vrstvách a snažil jsem se to co nejvíc napižlat i zevnitř. Pak jsem hliníkovým tmelem překytoval tu ďouru a nejkrpatější okolí, vybrousil a důkladně napižlal základovkou. Zítra to vezmu štětcem podobnou barvou jako je lak vozu a posléze ještě vystříkám dutinu resistinem ML. Všechny zásahy jsou jen na té spodní části, která není běžně vidět, kdybych se s drápáním rozjel, tak bych skončil nejspíš někde ve vnější půlce vrat, člověk by až nevěřil, jak daleko se to rozjede pod lakem, který jinak vypadá neporušeně a je bez puchýřů. Ty aftermarket LEDky mi svítí i bez těch odporů, tak je tam nebudu ani zapojovat, měl jsem už dle VCDS nakodované LED osvětlení i když tam byly žárovky. Kdyby už šlo do tuhého a vyhnilo by to tam kompletně, nebyl by asi problém větší část toho spodku vyříznout, ošetřit hrany a našroubovat tam plastové plátíčka s otvory pro světýlka, byl by tak už pokoj. Vrata na vrakáčích sice nestojí moc, ale skoro všichni je prodávají holá, bez ničeho a trefit opět nevyhnilá a správnou barvu je hodně velká loterie. Přehazovat doma lepené sklo asi taky není úplně košér nápad. Přístup Škodovky k tomuto problému je fakt tristní, pokud je to známá výrobní chyba, měli by to vyměnit každému bez remcání, vyplněných servisek apod...... už jen za tu reklamu, co jim s tím po cestách děláme