Přejít na obsah

MiroslavsIII

Uživatel
  • Počet příspěvků

    80
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MiroslavsIII

  1. Tam nejde o ten standartni zvuk TSI, to je normalni. Ale je tam takovy smajdavy zvuk na pozadi, slysitelne hlavne u rozvodu
  2. Jj, taky mi to jezdí normálně, nemá to kromě toho pazvuku žádný jiný projev a ten pazvuk se ani nijak nezhoršuje, je stále stejný. Ještě jsem si akorát všiml, že při zahřátém volnoběhu motor semtam nepatrně zavibruje a trochu to přitom zahudlá ve výfuku, ručička otáčkoměru je ale stabilní, nevím, jestli to třeba nemá nějakou souvislost i když to není nijak společné s tímto zvukem. Nerad bych aby se to potkalo nebo vznikly nějaké následné škody, pokud tam něco pomalu odchází a dá se to nějak podchytit včas
  3. Zdravím, našel jsem zde pár zmínek nejspíš o tomto zvuku, ale nikdo to zatím nijak nerozklíčoval. Je to slyšet pouze u pořádně prohřátého motoru, čím delší je jízda, tím víc je to potom slyšet, přestože to není vyloženě žádný kravál. Je to slyšet pouze na volnoběh a velmi lehkých otáčkách cca do 1500ot/min. Je to slyšet venku skoro stejně jako uvnitř vozidla. Jde to výhradně z rozvodové strany motoru. Při sundání deklíku rozvodů a poslouchání různých částí motoru a příslušenství přes kus kulatiny v uchu, je to slyšet nejvíc z oblasti ozubeného kola výfukové vačky, což je velmi divné, nicméně je možné, že to rezonuje i z jiné blízké oblasti k tomuto kolu. Vše se zdá být pevné, nepovolené, řádně utažené a bez podezřelých vůlí. Napínák rozvodového řemene se zdá být vizuálně i na poslech taky v pořádku, nešmajdá, nehrčí. Rozvody vizuálně taktéž v pořádku. Našel jsem na YT video, kde je na pozadí tento zvuk zřetelně slyšet a autor jej nejspíš řešil také. V komentářích žádná uspokojující odpověď. Setkal se s tím už někdo a vyřešil to nějak?
  4. Mám ambition MR16, nemám spínač světel s polohou auto a mám manuální klimu, zpětné zrcátko jednoduché, holé. Mám tam taky nějaké čidlo nebo je to jen záslepka? Pokud tam mám nějaké čidlo tak jaké a k čemu přesně slouží?
  5. Díky za odpověď i fotky rozdílů, ty Rapiďácké jsem umístil nakonec na FIII dopředu. Ne, že by úplně dokonale pasovaly, ale je to tak plně použitelné, za ty prachy asi nemá cenu ani uvažovat. Velká výhoda těch rohoží za 19Kč je ta, že jsou z velmi odolného materálu, který se jen tak neprošoupe
  6. Aha 🙂 Přehrávání přes Spotify řeším AUX kabelem, to funguje i na android mobilu, vlastně by to mělo takto fungovat úplně s jakýmkoliv zdrojem hudby
  7. Ahoj, mám ve Fabii 2016 ambition rádio Blues s USB a AUX, kulatý display. V ceníkách MR18 vidím u tohoto rádia, že by mělo podporovat Apple konektivitu. Jak se k tomu ten telefon připojí nebo jak to funguje?
  8. Pasují ty zadní rohože z Rapida do Fabie III?
  9. Měl bych dotaz, dá se v carscanneru nějak upravovat jas osvětlení LED SPZ? Mám nakodovano LED osvětlení, ale mám už dlouho dopředně nakoupená drahá aftermarket světýlka, které svítí hodně. Pokud ano, pod jakou položkou to tam je? Verze PRO je takový dvojjazyčný paskvil
  10. Můžete zde někdo napsat soupis všech dílů, které jsou potřeba pro montáž originál loketní opěrky do socky? Díky
  11. Doposud jakakoliv bezna baterka mela prvotni projevy, ze je neco spatne, nektere se zvladly projevovat i rok nez uz nenatocily😉
  12. MiroslavsIII

    Koroze

    Čistě teoreticky....nepůjde pak hodně svinčíku na panty dveří? Když se to ořeže nebo vytáhne?
  13. Já na té origo Exide ani na té nové Exide nalévací otvory nemám. Vím, že u mnoha baterek bývají pod samolepkou, ale tady jsou jen nějak přilepené nebo nesundatelně bez zničení nacvaklé dekly
  14. Tak dneska jsem se na to vrhnul, ale po odrápání všech puchýřů byl levý otvor hodně tragický, dokonce projel i šroubovák skrz. Odstranil jsem tedy rez, co to jen šlo tak, abych nezajel už do více vizuálně exponovaných částí laku. Pak jsem to důkladně nasytil odrezovačem s taninem v několika vrstvách a snažil jsem se to co nejvíc napižlat i zevnitř. Pak jsem hliníkovým tmelem překytoval tu ďouru a nejkrpatější okolí, vybrousil a důkladně napižlal základovkou. Zítra to vezmu štětcem podobnou barvou jako je lak vozu a posléze ještě vystříkám dutinu resistinem ML. Všechny zásahy jsou jen na té spodní části, která není běžně vidět, kdybych se s drápáním rozjel, tak bych skončil nejspíš někde ve vnější půlce vrat, člověk by až nevěřil, jak daleko se to rozjede pod lakem, který jinak vypadá neporušeně a je bez puchýřů. Ty aftermarket LEDky mi svítí i bez těch odporů, tak je tam nebudu ani zapojovat, měl jsem už dle VCDS nakodované LED osvětlení i když tam byly žárovky. Kdyby už šlo do tuhého a vyhnilo by to tam kompletně, nebyl by asi problém větší část toho spodku vyříznout, ošetřit hrany a našroubovat tam plastové plátíčka s otvory pro světýlka, byl by tak už pokoj. Vrata na vrakáčích sice nestojí moc, ale skoro všichni je prodávají holá, bez ničeho a trefit opět nevyhnilá a správnou barvu je hodně velká loterie. Přehazovat doma lepené sklo asi taky není úplně košér nápad. Přístup Škodovky k tomuto problému je fakt tristní, pokud je to známá výrobní chyba, měli by to vyměnit každému bez remcání, vyplněných servisek apod...... už jen za tu reklamu, co jim s tím po cestách děláme
  15. Ta kleklá baterka EFB (originál Exide z výroby) byla po vymontování po bokách lehce nafouklá a v chlívečku u plusové elektrody bylo jen 3/4 hladiny elektrolytu. Měla po plném nabití a odstavení pár hodin sice 12,77V ale asi se v ní něco zhroutilo, nejspíš ten článek, kde se odpařil elektrolyt. Takže po otočení klíčku do spínací polohy najela palubovka normálně, ale po otočení do startu najednou tma a blikání palubovky, předtím žádné předběžné varování o nízké kapacitě nebo nějaké projevy apod. Baterka do té doby jela normálně a svižně a chcípla v hicu
×
×
  • Vytvořit nový...