Přejít na obsah

MiroslavsIII

Uživatel
  • Počet příspěvků

    47
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení MiroslavsIII

  1. Ahoj. Neřešili jste už někdo takový divný chrochtající/šmajdavý ne úplně pravidelný zvuk od motoru? Je to slyšet pouze při důkladně prohřátém motoru na provozní teplotu a pouze na volnoběh. Je to slyšet venku skoro stejně jako uvnitř. Zahřátý motor jako celek je šepot květin, ale ten chrochtající zvuk je tam jaksi navíc. Nejvíc je to slyšet z oblasti rozvodů nebo drážkového řemene, rozhodně pouze z té strany motoru. Někdy motor trošku skoro neznatelně pocukává na volnoběh, jakoby v intervalech toho zachrochtání. Když vypínám a zapínám světla, tak je slyšet, že to nějak malinko ovlivňuje to pochrochtávání. Zapínání a vypínání klimy na to nemá, zdá se vliv. Taky se mi zdá, že má na to vliv momentální sklon vozidla/motoru. Víc je to slyšet při dobržďování, když se motor při volnoběhu jakoby tlačí dopředu, ale když stojím na rovině nebo čumákem lehce nahoru, je to slyšet taky. Měl jsem sundaný deklík rozvodů a nezdá se, že by to šlo přímo z přestavovače, spíš někde více dole, ale napínací kladka vypadá taky v pohodě co do zvuku, ukazatel napnutí kladky trošku šmajdá cca 1-2mm. Má motor TSI volnoběžku alternátoru? Kazí se ta volnoběžka podobně, jako tomu bylo u starších TDI? Ten projev mě nějak selsky směřuje pořád k nějakému uložení motoru nebo té volnoběžce (lehké cukání volnoběhu, ovlivnitelnost zvuku el. zatížením)
  2. Tak ty Solarride clony pasují celkem pěkně, možná mají trošku menší průhlednost, ale o to víc budou stínit. Dovnitř zadní části auta není skoro vidět, což je velká výhoda při spaní v autě. Uchycení je za háčky, které se strčí pod gumu a potom přihnou dle potřeby. Přiložená sada háčků je plně dostačující k uchycení všech clon
  3. Takže když mám Fabii III 2016 se speed limiterem a front assistem, stačí vyměnit levou páčku za tempomatovou, zajet do autorizáku na swap kod a měl by normálně fungovat tempomat? Nebo je třeba měnit ještě další věci, jednotky apod?
  4. Kupoval jsem tyhle https://solarride.eu/store/cs/skoda/840-slunecni-clony-solarride-skoda-fabia-iii-combi-2014-2022-5904035791993.html na Allegru jdou sehnat i levnějc. Zítra je budu montovat, tak můžu hodit postřeh. Kámoš je má na Roomsteru a pasují i vypadají skvěle
  5. Zdravím, chtěl bych se zeptat, zdali kontrolujete na nových svíčkách před montáží ještě odtrh spároměrkou či nikoliv. Dá se věřit tomu, že je odtrh na všech stejný a v pořádku? Přece jen stačí malý ťukanec při výrobních manipulacích apod. Na jiných nových svíčkách u starších aut přece jen kolikkrát nějaké rozdíly rozdíly byly
  6. Zkuste víc zabrat, taky jsem z toho byl vyplesklý, ale mají velkou tendenci se festovně přilepit ke kedru
  7. Jj, melo by to tak byt, ale asi se to nejak rozhasilo behem ruznych kodovani. Precetl jsem si navod a vzpomnel jsem si, ze jsem predtim nejak bezucelne mackal ruzne pakombinace na prave pacce. Pak jsem tedy uz poucen navodem zmackl front assist, ten byl zaskrtly jako zaply, tak jsem ho za jizdy vypnul a znova zapnul a od te doby to zase slape
  8. Tak front assist uz slape, mel jsem ho vyply na pacce, kdyz jsem si s ni hral predtim.....to je vul, co?😆
  9. Zrcadelko nad sebou nema. Mohl bys prosim poradit vic o te kalibraci proti zdi? Nebo jestli k tomu je nejaky odkaz?
  10. To jsem zkoušel, nefunguje to, přitom předtím mi to v téhle situaci, kdy jelo navíc v protisměru auto zacinkalo gongem a cosi zablikalo na maxidotu. Nicméně jsem to dneska ještě projel VCDS, který nenašel žádnou chybu. Potom, co jsem se dostal do jednotky 13-regulace odstupu, jsem zkusil test akčních členů, kde byla položka cosi s kalibrací. To jsem v domění, že jde o kalibraci jízdou, zadal a okamžitě to vyhodilo na maxidotu chybu wifiautíčka s knížečkou a oranžovým trojúhelníkem dole, která nezmizela ani po odpojení a vypnutí zapalování. Tak jsem si zanadával, posléze zkusil ze zoufalství základní nastavení a chyba zase zmizela. Nic jsem nepřizpůsoboval ani nekodoval. Tak to zkusím ještě zítra při cestě do/z práce a v nejhorším budu muset shánět někoho, kdo mi zkalibruje a zprovozní ten radar, který tak či onak stejně nefungoval. Fyzicky jsem ho kontroloval, nevypadá nijak pohnutý, je čistý, drží pevně a auto nebylo nikdy bourané, kabeláž je taky v pořádku, konektor zastrčený. Při sepnutém zapalování se vyhřívá správně, takže pojistka č. 37 bude taky OK, můžu ještě zítra kouknout. V příloze foto pted chybou, chyby, tohle to vyhodilo po testu akčních členů regulace odstupu, před základním nastavením a foto moji konkretni pristrojovky
  11. https://www.briskoda.net/forums/topic/451444-removing-front-assist-warning/ Zde se píše, že v jednotce 13 lze pomocí VCDS zresetovat FA do výchozího nastavení a pak udělat kalibraci krátkou jízdou. Přístup do této jednotky chce kód. Origo VCDS ho vyblije samo, čínský klon nikoliv. Nemáte prosím někdo ten kód?
  12. Já mám ale docela socku, mám jen rádio Blues, jediná obrazovka v autě je display mezi budíky, který neumí ani teplotu oleje i přes proměnlivý interval. Divné je, že FA nepíše aktuálně žádnou chybu, ale nefunguje tak, jako fungoval dřív, prostě při jízdě to nic nedělá, při simulování nebezpečných situací. Nemá tedy na to vliv vyblokování SS metodou napětí a zapnutých pásů?
  13. Mám úplně jiný typ přístrojovky, teď bych fakt kecal, jaký symbol se mi tam zobrazoval, ale tuším, že to bylo takové autíčko s "wi-fi" vepředu a po stranách a hlavně se ozval vždycky gong. Jednou se ozval gong, něco blikalo na palubovce (asi to autíčko) a do toho zřetelně zabralo ABS, když jsem ještě z rozumné vzdálenosti objížděl odbočující auto a to bylo určitě v menší rychlosti než 70km/h. Neměl jsem tehdy čas to sledovat, myslel jsem si, že se mi potkal motor 🙂 Ale byl to ten front assist. Nyní prostě auto nic nehlásí, nijak nereaguje a nic se mi nezobrazí, ani když se přilepím v 80km na dodávku nebo autobus. Přikládám foto podobné přístrojovky, jakou mám já..Vlastně bych měl mít tu soc desku z Fabie III 1.0 Mpi Ještě jsem tehdy mimo SS zrušil upozornění na pásy a teď mi nic neřve, ale nesvítí ani kontrolka nezaplého pásu na přístrojovce. Napadlo mě ještě, jestli na toto není ten front assist nějak vázaný, že se s deaktivací pásů taky deaktivuje.....?
  14. Pri scanu VCDS jsem nasel tuto chybu. Je starsiho data a FA mi urcite od te doby fungoval, dokonce jednou i brzdil. Chybu jsem smazal. Ted se mi ovsem zda, ze jiz nefunguje vubec i po smazani te chyby. Zkousel jsem se ruzne lepit na dodavky, simulovat situace, kdy predtim uz zretelne zafungoval a nic. Chybu na maxidotu nevykazuje zadnou. Jsem si jisty, ze nefunguje od doby, co jsem vypnul SS metodou napeti v Carscanneru. Ale to by na to snad nemelo mit zadny vliv
  15. Mě to zpočátku fungovalo, semtam svítil symbol, semtam to zazvonilo jak jsem objížděl cyklistu s autem v protisměru, jak jsem se k někomu nalepil atd. Jednou mi dokonce zaklepalo ABS, když jsem objížděl pomalu odbočující auto. Toto vše fungovalo docela s předstihem. Od té doby, co jsem ale projížděl jednotky dianostikou na chyby atd. (carscanner, carista, VCDS) psalo to během scanu na displeji semtam "front assist nedostupný", což nevím, jestli tak má být, stojím autem celkem nalepený na stěně. Chybu to jinak žádnou nehlásí za provozu. Nicméně se mi zdá, že to od té doby nefunguje. Neohlásilo se to ještě ani jednou tak, jako předtím a to jsem zkoušel různé vypjaté situace, kdy by se to už jinak dávno hlásilo. Tak jsem z toho lehce nervozní. Nevím, jestli to dokáže pouhé projíždění diagnostikou zmrvit
×
×
  • Vytvořit nový...