Přejít na obsah

HejVasek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

100 zobrazení profilu

Oznámení HejVasek

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • First Post
  • Conversation Starter Vzácný

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. @Gandi Supr diky, Budu tedy ještě trpělivý 🙂 Aby to nevyznělo blbě.. nechci se s nikým honit. Ale občas člověk potřebuje aby auto zrychlilo, třeba kvůli bezpečnému předjetí kamionu na silnici. A teď mám přímé srovnaní se stejně výkonným motorem ve Focusu, což zatím pro Oktávku vyznívá tragicky.
  2. @mike_k Jestli jsem to dobře pochopil, tak motor 1,5 je pořád stejný a výkon 85/110kW nastavuje software. Proto mne napadlo, zda se někdo nesekl a nemam nastaven ten slabší výkon. Protože rozdíl mezi reakcemi motoru na stlačení plynového pedálu Focuse a Octavky je u mne opravdu propastný. Stejně propastný jako mezi mojí Octavkou a testovanou Scalou 1,5 110kW s automatem. A nebo je potřeba jak píše DouhleG ho vytáčet nad 4 tisíce.. Což u Focuse nemusím, tam už výrazně akceleruje nad 2tisíce otáček.
  3. @petr.podzimek Prodejce má pravdu v tom, že ty nové 1,5 EVO 2 jsou prostě obecně chcíplé kvůli přísnějším emisním limitům a nemám čekat, že po "zajetí" motoru se chování motoru zlepší ? Já viděl snad všechna videa na YouTube a články co vyšly k čtyřkové Octávce s EVO 2 a nikdo se nezmiňoval o tom, že motor 110kW je tak chcíplý. Asi si člověk zvykne, ale úplně to kazí radost z řízení🙄 Režim Sport vyzkouším. Naštěstí ho tam mám... Mě trošku překvapilo, když Vaculík zkoušel akceleraci 1,5 110kW EVO 2, a naměřil zrychlení z 0 na 100km/h více než o 1s horší, než udává výrobce. A to měl verzi ST Line a zapínal si režim Sport. I ta naměřená dynamika mi přišla nic moc, ale nějak jsem to přešel.
  4. Ahoj všem, mám dotaz k motoru 1,5TSI 110kW Evo 2, manuální převodovka, liftback, jízdní režim "normal". Auto má najeto necelých 1000km, 30% dálnice, 65% různé okresky a hlavní tahy, 5% město. Zatím se snažím jet minimálně 50km na jeden "zátah", nešlapat moc na plyn a výrazně nepřekračovat 3tis otáček. Současně máme 6 let starý Ford Focus 1,5EcoBoost 110kW. Jsem zatím velmi nepříjemně překvapen jaký je v motorech rozdíl. Octavia mi přijde líná, jakoby přidušená, na sešlápnutí plynu reaguje se spožděním a jen velmi neochotně. Motory jsou papírově obdobné, motor Octavie by měl být mírně lepší (max kroutící moment o malinko vyšší a má být k dispozici asi o 100 otáček dříve). U Focuse lehce šlápnu na plyn a nad 2tis otáček (na trojku, čtyřku) auto výrazně raguje zrychlením, není problém s předjížděním. U Octavky lehce šlápnu na plyn (na trojku, čtyřku) a nic se neděje. Nad 2,5tis otáček a výraznějším sešlápnutí plynu mám pocit, že auto mírně zrychluje. Předjet bych si troufl Favorita, ale musel bych vidět kilometr volnou silnici. Je to normální ? Jakože mám být trpělivý a motor se "zaběhne" a reakce na plyn i dravost motoru se časem dostaví ? Mohu já nějak zjistit zda mi omylem nedali ten slabší motor 85kW ? Protože rozdíl mezi motory Octavia/Focus je opravdu propastný. Zkušební jízdu s Octavií jsem neměl, prodejce měl k dispozici jen Scalu 1,5tsi 110kW s automatickou převodovkou. A ten motor mi přišel živý. Prodejce mi na dotaz odpověděl: "Reakce elektronicky řízeného plynu muže být ovlivněna nastavením na plnění nových emisních norem" Díky za odpovědi a zkušenosti 🙂 Vašek
  5. Zkusenosti s motorem EVO2 u Octavie 4 generace
×
×
  • Vytvořit nový...