-
1,5 tsi s dsg
V motoristickém časopisu píšou u předokolky 1,5 DQ381. Pak jim ještě něco věřte...
-
1,5 tsi s dsg
Zdravím, už se to sice občas někde objevilo ale pořád tomu moc nevěřím. Vždy jsem měl zafixované že SIII má s 1,5 TSI 110kw automat DQ200. Ale třeba teď v Auto Tipu psali že má DQ381. Mi se tomu pořád nechce věřit, má někdo podklad ze kterého by to bylo jasné? Hledal jsem ale buď blbě a nebo je to tajný.
-
Motor 2.0 TDI Evo
Ahoj, super informace. Když budou další zkušenosti z provozu, rád si počtu :)
-
Zvláštní zvuk při sešlápnutým plynu
tlak z turba
-
Octavia III
Technický dotaz, otevíral už někdo box vzduchového filtru u 1,4 TSI? koukal sem, že tam jsou na dělicí rovině 4 úchyty na zaklapnutí a jinak nic. těsnění by mělo být řešený pěnovým lemem přímo na filtru- aspoň tak to bylo na starým autě. byl bych nerad kdyby mě něco překvapilo až to rozhodím
-
Motor 1.2 TSI EA 211
O OIII silně uvažuju v horizontu cca půl roku a chtěl jsem původně 1,4 TSI ale čím dál víc se přikláním k 1,2 TSI 77Kw a radši něco navíc z výbavy.
-
Motor 1.2 TSI EA 211
není špatné což? jen ta GPS rychlost krapet nestíhá :DDD taky dobrá špona
-
Motor 1.2 TSI EA 211
dokonalý příspěvek!
-
Motor 1.2 TSI EA 211
výborný odkaz, chtělo by to i na ostatní motory.
-
1.6 TDI CR EA 288
já myslím, že to je právě hodně potřeba, filtr jako takový tím nejspíš až tak ovlivněn nebude ale díky předřazené trysce je z regenerace vyřazen motor který jinak trpí na ředění oleje naftou (rychlejší degenerace a ztráta vlastností) a z toho plynoucími negativy.
-
1.6 TDI CR EA 288
má to i toyota land cruiser ale tam je trochu jiná cena... (má 2x DPF a každý má svou trysku)
- Octavia III
-
1.4 TSI EA 211
Skutečností že to funguje jsem samozřejmě potěšen a že máš osobní dlouhodobou skušenost je ještě lepší. Nad tímto motorem letos uvažuju jak v OIII nebo G7 ale tento systém asi nechám přece jen pro jiné.
-
1.4 TSI EA 211
Tak to shrnem, vůbec si nepochopil o čem je tu řeč Pokud vím, že nemám pravdu tak se chytnu za nos a mlčím, to ale není tvůj případ. Chápu že profesionál fóra se cítí býti nadřazen nováčkovi ale to si nech na doma stejně jako to oslovení, tímto tvůj příspěvek oznamuji a žádám moderátora o zásah pro zachování kvality vlákna. Zdržuji se dalších OT komentů a o toto prosím i ostatní uživatele.
-
1.4 TSI EA 211
Na 2 válce jde do 100Nm, maximum na 4 válce je 250Nm tzn. maximum na 2 válce je 250/2= 125Nm a pokud systém dovolí ve dvouválcovém režimu 100Nm tak je to na 80% možností těchto 2 válců, takže tomu říkám že jedou na plno. Tak kde je to "doslova maximalne na pol plynu " Sranki, dobrou vlastností jedince je rozvaha, tzn: než něco vypustím tak si to rozmyslím, vieš?
Bofors
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva