Přejít na obsah

Bofors

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1 118 zobrazení profilu

Oznámení Bofors

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. V motoristickém časopisu píšou u předokolky 1,5 DQ381. Pak jim ještě něco věřte...
  2. Zdravím, už se to sice občas někde objevilo ale pořád tomu moc nevěřím. Vždy jsem měl zafixované že SIII má s 1,5 TSI 110kw automat DQ200. Ale třeba teď v Auto Tipu psali že má DQ381. Mi se tomu pořád nechce věřit, má někdo podklad ze kterého by to bylo jasné? Hledal jsem ale buď blbě a nebo je to tajný.
  3. Ahoj, super informace. Když budou další zkušenosti z provozu, rád si počtu :)
  4. Bofors

    Octavia III

    Technický dotaz, otevíral už někdo box vzduchového filtru u 1,4 TSI? koukal sem, že tam jsou na dělicí rovině 4 úchyty na zaklapnutí a jinak nic. těsnění by mělo být řešený pěnovým lemem přímo na filtru- aspoň tak to bylo na starým autě. byl bych nerad kdyby mě něco překvapilo až to rozhodím
  5. O OIII silně uvažuju v horizontu cca půl roku a chtěl jsem původně 1,4 TSI ale čím dál víc se přikláním k 1,2 TSI 77Kw a radši něco navíc z výbavy.
  6. není špatné což? jen ta GPS rychlost krapet nestíhá :DDD taky dobrá špona
  7. výborný odkaz, chtělo by to i na ostatní motory.
  8. já myslím, že to je právě hodně potřeba, filtr jako takový tím nejspíš až tak ovlivněn nebude ale díky předřazené trysce je z regenerace vyřazen motor který jinak trpí na ředění oleje naftou (rychlejší degenerace a ztráta vlastností) a z toho plynoucími negativy.
  9. má to i toyota land cruiser ale tam je trochu jiná cena... (má 2x DPF a každý má svou trysku)
  10. Bofors

    Octavia III

    Co se děje s novým 1,2 TSI?
  11. Skutečností že to funguje jsem samozřejmě potěšen a že máš osobní dlouhodobou skušenost je ještě lepší. Nad tímto motorem letos uvažuju jak v OIII nebo G7 ale tento systém asi nechám přece jen pro jiné.
  12. Tak to shrnem, vůbec si nepochopil o čem je tu řeč Pokud vím, že nemám pravdu tak se chytnu za nos a mlčím, to ale není tvůj případ. Chápu že profesionál fóra se cítí býti nadřazen nováčkovi ale to si nech na doma stejně jako to oslovení, tímto tvůj příspěvek oznamuji a žádám moderátora o zásah pro zachování kvality vlákna. Zdržuji se dalších OT komentů a o toto prosím i ostatní uživatele.
  13. Na 2 válce jde do 100Nm, maximum na 4 válce je 250Nm tzn. maximum na 2 válce je 250/2= 125Nm a pokud systém dovolí ve dvouválcovém režimu 100Nm tak je to na 80% možností těchto 2 válců, takže tomu říkám že jedou na plno. Tak kde je to "doslova maximalne na pol plynu " Sranki, dobrou vlastností jedince je rozvaha, tzn: než něco vypustím tak si to rozmyslím, vieš?
×
×
  • Vytvořit nový...