Tak jsem dneska byl se svojí OII 1,8 TSI na pravidleném servisu po 30000 km.Byl jsem přímo na dílně takže jsem viděl jak celý servis proběhl a docela spokojenost.O tomhle,ale psát nechci.Zaujal mě tam totiž Superb II 1,8 Tsi který měl vytažený motor.Majitele tohoto vozu totiž potkala docela velká nepříjemnost.Při tachometrových 58 000km mu přeskočil rozvodový řětěz a motor se potkal.Škoda Mladá Boleslav samozdřejmě i když vozidlo nebylo již v záruce reklamaci uznala a dodá komplet nový motor.At se na mě nikdo nezlobí,ale když jsem svoji OII kupoval tak jsem právě rozvodový řetěz s prodejcem vozu řešil.Ten mi tvrdil jaká je to výhoda hlavně,že se nemusí měnit atd.Dnes mi,ale v servisu ŠKODA řekli,že to zase až taková výhoda není a hlavně,že to není první případ.Co se týká toho,že je řetěz u motoru 1,8TSI bezúdržbový tak to není zase až taková pravda.ŠKODA AUTO doporučuje jeho výměnu po 100000 až 120000 km včetně vodní pumpy a cena......15 000 až 20000kč.Takže kde je ta výhoda?Nejvíc mě mrzí,že je to motor z produkce AUDI takže kde je ta pověstná kvalita?Sám servisní technik přiznal,že potom co tento motor rozebrali tak se nestíhal divit na tím jak je motor konstruován a materialy šizené.Podle něj je max.životnost motoru tak 200000 až 250000km.Nechci u nikoho vyvolávat paniku pouze píši co jsem se dozvěděl od odborníků(doufám)servisů Škoda.Mě samotného to docela mrzí protože jsem velký fanda vozů ŠKODA,ale po této návštěvě servisu důvěra v ně a hlavně v motory TSI docela upadla.