Přejít na obsah

Octa103kw

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Octa103kw

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No v mém případě to baterkou není.Pro jistotu vyzkoušeno s novým AKU ,dokonce i startování za pomocí přes start.kabely nevedou k ničemu. Tak už fakt nevím... Nemáte někdo řešení???
  2. Zatím to teda na ztrátu vody a tím pádem na prasklou hlavu nevypadá.Fakt je, že jsem najel pouze cca 200 km. Tak nevím co s tím dál...???
  3. Děkuji za potěšující příspěvek. Každopádně jsem vyměnil sadu těsnění na všech vstřicích a závada stále trvá ( Takže zítra doleju vodu na rysku a budu každý den pozorovat stav hladiny.
  4. Zdravím.Tak jsem dnes pro jistotu vytáhl čerpadlo z nádrže a vyčistil.Na můj vkus vypadalo skoro jako nové bez nečistot.Takže zbytečná práce.Navíc je to pouze okruh nízkotlaký.Vysoký tlak pro vstřiky tvoří až tandemové čerpadlo na bloku motoru.Natankován shell v-pover, přidán fuel cleaner a výsledek pořád stejný.Žhaviče samozřejmě vyzkoušeny OK!Asi zkusím ještě vyměnit těsnící kroužky pod vstřiky. Jinak jde o 2.0 tdi 103 kW r.v.2005 najeto 103tkm.
  5. Naftou to není a v servise si s tím neví rady...???
  6. Ahoj,mám stejný problém s OII 103kw 05.Trvá i 6 vteřin než nastartuje.Pak už chytá bez problému dokud zase nevychladne.Už jste došli k nějakým závěrům čím je to způsobeno???
×
×
  • Vytvořit nový...