Přejít na obsah

kouddy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    17
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kouddy

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To určitě jo, máš popraskanej přítlačák. Dobrá zpráva pro tebe: kompletní spojka na feldu je za pusinku
  2. zdarec, u feldy 1,3 mpi¨něco píská u sání, když se to jen tak lochtá tak ani ne, ale jakmile se to přišlápne a motor táhne, začne to pískat, už mám přetěsněný sání a ted mi napadá už jen klapka. Myslíte že by to někde přes klapku mohlo přisávat mimo?
  3. neni nějakej fígl jak stahnout tu cívku ze spínačky? mi připadá že tam je dost nafest
  4. sem myslel jestli to nehází tu chybu proto, protože to nezná ty klíče
  5. sem dělal 17, 11 log a tím sem končil panč log byl špatnej, pak mi právě zmátla ta chybová hláška 1176, je to něco slabym signálu z cívky.
  6. no to určitě ne to už vím, ale já nevim jak se přístrojovka chová když to všechno vyměníš, víš. Jde mi o tu blikající kontrolku imobilizeru, jestli je to normální že dokud to nespáruješ tak bliká a hlásí to chybu, nebo jestli když dáš novou spínačku ( cívku ) tak to má bejt mrtvý a ty jenom dáš login (správnej ) kontrolka teprv potom začne problikávat nebo svítit (jak to popisuje viska) a po načtení klíčů zhasne. Rozumíš, nikdy sem klíče nedělal tak ted váhám jestli to mám jít vyměnit nebo jestli když tam dám správnej login to bude v pohodě.
  7. nene, to je funglovka zámky, funglovka spínačka, funglovka klíče
  8. Je to stará I z 2000, klíče sou to ty starší nevystřelováky, koupil sem sadu kde neni dálkový ovládání, v podstatě je to jen klíč s tou "podkovou" do který pak zacvakneš dálkový ovládání
  9. sem zkusil otevřít jednotku i podle čísla na starejch klíčích, taky nic. Rozumim ti, přehodit cívku, přehodit "tyčinky" a je to, jenže bych na to chtěl přijít pro příště:-)
  10. to cosby sem ti tam hned i odpověděl, a ta chyba a blikání kontrolky imo je normal? všechno je to tim že sem měl špatnej login? sem zkusil i číslo z původního klíče a porád to stejný
  11. na ceduli je 62 01624 pak je tram čárovej kod , desetimístný čísloa na koci písmeno. k čemu tedy sou ty čísla, ted už vim že login to neni, ale co to znamená? a kde tedy vezmu ten lodgin?
  12. a kčemu sou tedy ty čísla u klíčů? jak tedy zjistim login?
  13. sem si právě myslel jestli to nehází tu chybu protože to neni spárovaný s klíčema, takže to poběžim vyměnit, jinak až to budu párovat tak do loginu zadám kod z těch klíčků, je to tak?
  14. Zdarec asi blbost ale fakt nevim, dal sem do octy I novou spínačku a nejdou mi nakodovat klíče. Zapnu zapalování a porád bliká kontrolka imo, vag nahlásil chybu "1176" slabý signal z vynutí ze spínací skřínky (nebo něco v tom slova smyslu), řek sem si že to bude tím že nová spínačka neni spárovaná s novým klíčem , tak hup na kanál 17 a login podle cedulky od klíčků a nic, po druhy pokusu sem to vzdal abych něco nepo... a dal tam prozatím starou spínačku a v poho. Vrtá mi hlavou jestli je špatná cívka na spínačce, nebo jestli sem dával špatnej login. Dával sem tam ten z cedulky z nových klíčů, tak prosím o radu kde sem co pokur...
  15. Takže když koupíš sadu zámků s vystřelovacíma klíčema na frekvenci 434 za 1800,- a dáš to do kokty, třeba 2000, tak to jako bude fachat jo?, jen nakodovat imo sladit dálku a v poho jo? žádný předělávání komfortu, nic? to je nějakej povedenej tlach ne?
×
×
  • Vytvořit nový...