Přejít na obsah

Dr.CRYO

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Dr.CRYO

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím a pozdravuji. Předně děkuji všem za příspěvky. Jsem rád, že nejsem v těchto "problémech" osamělý. Bohužel se mi nepodařilo svým úvodem získat nějaký ucelený návod, postup či sbírku rad, jak na domácí úpravy svých vozů. Nerad bych přispěvatelům vyčítal jejich přístup, ale že něco nejde, bez nástinu způsobu, jakým by to šlo, nebo že jediný způsob je koupě originálního kabelu a SW, který využijeme jednou, dvakrát do roka, také není informace, která by nás posunula o něco dál. Trochu mě mrzí přístup některých uživatelů, kteří mají dle všeho mnoho zkušeností s řešeným problémem, ale nechtějí nebo nemohou poskytnout bližší informace či alespoň radu. Samozřejmě to plně respektuji. Jelikož se téma již delší dobu nedobírá určeného směru, vyzývám a prosím tímto všechny uživatele, kteří nám mohou pomoci s výběrem levných ba možná i amatérských řešení, aby se pokusili přispět svými znalostmi a zkušenostmi a usnadnili nám laikům jejich snažení a dost možná i spousty peněz za zničené centrální jednotky, kabely, nervy atp. Znovu vás prosím, abyste se vystříhali odsuzování, prostému konstatování, že takhle to nejde nebo např. že když někdo něčemu nerozumí, nemá se o to pokoušet, protože cílem tohoto tématu je právě osvěta. Pokud má někdo detailní zkušenosti, jak prakticky (registry, nastavení, proměnné, postupy) upravit výše zmíněné požadavky, budu vděčný za každou radu. Dosti mudrování, přeji vám krásný den a věřím v lepší zítřky.
  2. Pánové a dámy! Předně se chci omluvit všem, kteří mají více času/nervů/zkušeností/přátel/peněz/kláves na klávesnici apod. (nehodící se škrtněte) a dokázali si vše potřebné najít nebo sehnat ať už zde nebo na ostatních fórech, komunitách a stránkách výrobců, nicméně po mém snažení jsem nebyl s to s jistotou říct, jak na své, potažmo i problémy ostatních uživatelů a vlastníků různorodých schadewerke. Můj problém, spíše však přání je jednoduché: Jsem začátečník, co se týče elektroniky v autě, o diagnostice nemluvě. Ale jsem dost šílený na to, abych se této nevděčné a 2x do roka použitelné činnosti začal věnovat. Bohužel, jak jsem stačil naznačit již v úvodu, jsem se nedokázal dobrat ucelených rad a postupů, jak uspokojit své požadavky - přitom nejsou nikterak okázalé: - Mám za 850Kč zakoupený levý přepínač směrových světel + ovládání tempomatu, potřebuji pouze aktivovat tempomat. - Rád bych, aby se mi vozidlo zamklo při 15 km/h - Rád bych na svých mlhovkách funkci corner - Neškodilo by po jednom stisknutí dálkového ovladače otevřít pouze dveře u řidiče, po dalším pak zbytek zámků Mám Octavii II, 07/2007 s ESP a jsem si vědom toho, že vše výše zmíněné je možné a závisí již a pouze na programu v centrální jednotce vozidla. Tímto Vás, ctěné publikum prosím a žádám, pomozte mi a v důsledku i ostatním uživatelům k tomu, abychom mohli tyto jednoduché kroky provádět svépomocí a vzít tak zodpovědnost za koupi nové jednotky za vlastní, pomožte mi pokusit se o krátké téma "jak na VAG-COM" a pomožte tím také sobě a udělejte tak razantní tečku za nekonečnými dotazy lidí, jako jsem nyní i já. Abych se přiznal, nejsem zastáncem koupě originálních "výrobků" za ceny pro normálního uživatele přehnané zejména kvůli existenci poměrně dostupných kopií z Číny a okolí. Pokoušel jsem se hledat po internetových obchodech a našel jsem následující: VAG-K+CAN USB Vehicle OBD Cable with Software CD USB VAG Commander 5.1 OBDII Diagnostic Cable for VW and Audi Rád bych znal Váš názor a lépe zkušenosti s těmito výrobky. Jsou použitelné pro můj vůz? Je možné s nimi dosáhnout přeprogramování (nastavení) výše popsaných požadavků? Předem všem děkuji za konstruktivní náměty a připomínky a prosím též o vystříhání se dodatků ve smyslu "já bych do číny nechodil", pokud s ní nemáte zkušenost.
  3. Dr.CRYO

    Zásuvka 12V

    Je to vše o individuálních potřebách - nejdřív jsem tak řešil právě dobíjení telefonu s nabíječkou (a přiznejme si, která z dnes prodávaných to umí), která se nevypínala, takže krom otravné diody (problém řešitelný lehce) trpěla i baterie vozidla. Poté, co jsem aktivní držák vyřešil přímým napojením na pojistkovou skříň používám cigaretovou zástrčku pro napájení vyhřívaných podušek (návleky na sedačky) - samozřejmě, je to sezónní záležitost, ale možná právě proto. Všeobecně se jedná o funkčnost, kdy nechci zařízení s trvalým i když malým odběrem vypojovat při každém opuštění vozidla. Je to podobné řešení starších autorádií, kdy na napájecích konektorech byla odbočka pro trvalé napájení a napájení pouze při zapnuté spínací skříňce.
  4. Dr.CRYO

    Zásuvka 12V

    Velmi se omlouvám za pozdní odpověď, žel času nebylo mnoho. Vaše rada mi pomohla, zásuvka cigaretového zapalovače je už na jiné pojistce, za což vám děkuji. Samozřejmě toto řešení doporučuji všem, kteří mají podobný "problém".
  5. Dr.CRYO

    Zásuvka 12V

    Díky za info. Jde mi ale právě o to, tuhle "vymoženost" vypnout.
  6. Dr.CRYO

    Zásuvka 12V

    Zdravím a pozdravuji. Rád bych se vás zeptal, zda je možné, případně normální, abych měl ve své OII cigaretovou zásuvku u řadící páky stále pod proudem a to i po uzamčení vozu? Děkuji za odpověď i řešení. Dr.CRYO
×
×
  • Vytvořit nový...