Přejít na obsah

starburst

Uživatel
  • Počet příspěvků

    36
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli starburst

  • Narozeniny 8.3.1986

Oznámení starburst

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já sem zase o Cimbu slyšel samý lepší takže bych do nich nešel... viděl jsem měření roomstra chipnutýho u Cimbu kterej měl po čipu nižší krouťák než v originále konkrétně: Škoda Roomster 1.2HTP v originálu 47kW / 113Nm po úpravě a se sportovním filtrem K&N - 50kW / 104Nm.
  2. no borec právě říkal to samý... já auto rád protáhnu a rád se povozím ale po městě jezdím prostě v klidu... jak chces na padesátce auto protáhnout? jet na 2 mě trhá uši a na 3 už to podtáčíš takže po městě pokud chceš jezdit dle předpisů nemáš moc na výběr... ale vždycky když to jde tak tomu velice rád šlápnu a vyháním pavučiny ale nemůžu si dovolit pokuty a další body takže jezdím dle možností... na spotřebu seru - ta je perfektní ať jedu jakkoliv...
  3. Zdarec. Tak sem si auto nechal chipnout od PowerTec v kladně a auto jede perfektně - je to fakt poznat. původně 59kw, 80PS, 195Nm po chipu 75kw, 102PS, 255Nm odbržděno na brzdě. spotřeba zůstala naprosto stejná. Teď v pondělí jsem byl poprvé na STK a na emisích dělali hafo problémy... dle techničáku je součinitel kouřivosti 1,6 a naměřili mě 2,6. Ptal jsem se čím je to způsobené že je to auto v podstatě nový na to aby mělo takový problémy a že sem byl na chipu jestli to není tím. Chlapík říkal že je to spíš stylem jízdy že jestli jezdím po městě tak je to jasný. Že s tím mají problém všechny nafťáky z městskýho provozu. Říkal že jediná rada pro příště aby nebyl problém je dat tomu pořádně za uši než člověk jede na ty emise - že je zanešený výfuk sazema a on jak tam na to šlápne tak to všechno vylítne ven a vyskočí strašný hodnoty. předemnou tam byl borec s tiguanem a ten měl podle techničaku 0,6 a naměřili mu přes 4... říkal prostě že nafťák do města není a vždycky bude mít tyto problémy - vyřešilo to cca 500kč a šel jsem dál...
  4. starburst

    MaxiDOT

    Zdarec. už nějakou dobu sháním budíky s maxidotem na mou fábku a nedaří se mi sehnat... je to těžce nedostatkový zboží. nevíte někdo o něčem? je to F1 facelift 1,4 TDI. pokud by se někdo našel kdo by měl k dispozici a rovnou mi je namontoval a nakodoval tak by to bylo uplne best... Díky
  5. chlapi kde ste to vzali ten maximalni kroutici moment na ktery je spojka stavena?
  6. měl sem renault scenik 1,6... ale kamoš má starýho bavoráka (nejakej 95 rok bo tak a ma to tam taky... vím že senzor deště je ale ten si asi jen tak nezapnu tak sem si chtel zapnout tuto vychytavku se kterou sem byl maximalne spokojeny... nevite nekdo aspon jak se tato funkce jmenuje? bych si o ni aspon nekde precetl a treba by se to dalo resit...
  7. Zdravím Vás a chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemáte stejnou zkušenost... Když sednu do auta a chci nastartovat (pouze otocim klickem ze se roznou kontrolky) tak slyším divný zvuk jako kdyby něco skrablo asi 1 vteřinovej zvuk - na 95% to je palivovy čerpadlo protože to jde zezadu ALE dělá to jenom když mám pod půlku nádrže paliva, když vezmu plnou tak je klid. a dělá to naprosto kdykoliv otočím klíčem v zapalování ať je auto studený nebo teply klidně 20x za sebou otočím klíčkem tak vždycky ten zvuk vyjde. nevíte někdo co by to mohlo být? jak říkám - logicky by to asi mělo byt čerpadlo ale proč to dělá ten zvuk? dělá to někomu taky?
  8. Je možný, že auto z 87 to umělo už v základu a auto v plné výbavě 2007 to neumí? to je minimálně hodně na nasrání a taky trošku divný...
  9. Jde mi o to, že bych nerad investoval peníze do "nějakého drobného navýšení výkonu" a za pul roku dam 20 tisic za zkurvenou spojku a turbo atd... jestli to má vůbec smysl a jestli to to auto bez problému zvládne.
  10. Zdravím Vás, chci se zeptat, jestli je možné pomocí naprogramování ŘJ konfortu nastavit aby když pustím rychlý cyklovač stěračů a zastavím třeba na křižovatce aby se automaticky spustil pomalý a při rozjezdu se zase zpustil ten rychlý. na starým autě jsem to měl a teď to nemám a docela mi to dost chybí. nevím ani jak se ta funkce jmenuje abych si to vyhledal někde na netu ale tady na fóru jsem to nenašel... díky
  11. Zdravím Vás. chci se zeptat jestli a jakým způsobem se má kontrolovat olej v převodovce, jak se pozná, že je něco špatně popř jaký je interval výměny? nikdy jsem olej v převodovce ani nekontroloval ani neměnil ale po přečtení pár témat tady na fóru sem si řekl že by asi nebylo od věci to zkontrolovat. mam F1 1,4 TDI PD m.r.2007 najeto 110tis km díky
  12. mám F1 1.4 TDI PD 59KW a chtěl bych čip a jen se ptám - jak zjistím kolik kroutáku unese spojka? a jak je to s zivotností při zvýšení výkonu - spojka, turbo atd... myslím to tak, že spojka bude přenášet větší krouták tak bude víc namáhaná a tímpádem se jí asi zkrátí životnost ale nechci chip kvůli tomu abych mohl závodit... spíš mi jde o posílení výkonu v nižších otáčkách a když to přinese i větší dynamiku při předjíždění tak jenom dobře ale jinak jezdím hodně v klidu. akorád ty rozjezdy mi přijde že ten jeden válec tomu tak nějak chybí a přesně proto bych chtěl zkusit nějakej rozumnej chip kterej by to vyřešil ale mám strach aby mi neodešla ta spojka... mám najeto kolem 110tis. pokud mi i doporučíte někoho tak budu jenom rád.
  13. Já mám 1,4 TDI PD 59KW kombíka a jezdím denně vyloženě po Brně - když píšu po Brně tak myslím tak jak píše Kantorek co 100m semafor a samý kolony všude. jezdím vyloženě klidně a nějak auto jízdou netrápím,jinak samý studený starty (chudák autí) a dřív než se stihne zahřát tak už sem na místě a průměrná spotřeba tady na těch krátkých trasách je kolem 5,5-6 l ale když vyjedu někam dál tak spotřeba okamžitě klesá. jeli jsme ve 4 lidech uplně plně naložení do itálie - cca 1000km celou cestu po dálnici max 130km/h a spotřeba 4,2 a když jezdím mimo dálnici tak jsem schopný dostat se i pod 4 litry. Např. jeli jsme ve 4 lidech na Salzu (cca 500km), plně naložení, na střeše 2 plastový kajaky, v kufru 2 nafukovací kajaky - fakt těžkej náklad- a jeli sme mimo dálnici 90 - 100 a spotřeba 4,3. Rozhodně nejezdím jak posranej ale snažím se auto držet v optimálních točkách (2500 dle max krouťáku) a využívám setrvačnost a brzdím motorem. jinak hodně pomáhá (i ve spotřebě) tempomat. Mě osobně to udělá na delší štrece po dálnici klidně i litr. když ho zapnu tak se auto uplně uklidní a je to dost poznat. myslím že máš někde chybu. pokud tvrdíš že nejezdíš po městě a nehoníš to jak nadmutou kozu tak je určitě někde chyba. hodně pomůže vyměnit pal. a vzduch. filtr... ty podhuštěný kola sou taky dost znát...
  14. kolik stojí chip u toho bit power? mám 1,4 TDI PD 59Kw a nemůžu to na jejich stránce nikde najít... jestli někdo víte tu info tak díky...
  15. tak to nic. myslel jsem ze to puljde nějak jenom "zapnout" v té komfortce...
×
×
  • Vytvořit nový...