Přejít na obsah

Zkrat

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Zkrat

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zkrat

    Zámek dveří

    Opět zdravím Tak problém je vyřešen . Je to divné , ale po deseti a něco letech stáří auta se prostě " rozpadla " vložka ( lépe řečeno její " vnitřnosti " ) . Posledních cca 5 let jezdím jako kurýr , zamykám a odmykám tak 40krát denně , takže se asi není co divit ..... Vzhledem k tomu , že nemám potřebné nářadí rozhodl jsem se navštívit autorizovaný servis , protože jsem po několika zkušenostech přestal věřit neautorizovaným garážovkám v okolí mého bydliště . Inu zamířil jsem do Auto Libuš . A byl jsem velice překvapen . Podotýkám , že mile . Vúbec jsem netušil , že tento servis je vlastně pracoviště odborné výchovy učňů a že v pátek 10.12. už prakticky jenom uklízí a nefungují . Nicméně se mne ujal pan mistr z klempírny a za asistence tří zvídavých hochů vložku vymontoval , aby vzápětí zjistil , že odešla do země věčných lovišť . A že prý když si seženu novou , tak mi ji hned namontují ( sami ji skladem nemají a nejbližší dealer ND také ne ) . Tak jsem odjel shánět vložku . Dealer kam jezdím již dlouho pro ND a jsem velmi spokojen ( až do pátku ) mi nabídl sadu vložek ( LP , PP a spínací skříňka ) za cca 2800 Kč vč DPH . Vzhledem k tomu , že potřebuji jen LP vložku se mi zdálo zbytečné kupovat celou sadu a vydal jsem se na cestu . Už jsem uvažoval o vrakovišti ( stále jsem křižoval Prahu , v autě několik zásilek ... ) a pak mne napadlo zastavit se u nějakého dealera Škoda Auto , tam přece musí mít v zásobě originální díly pro svůj servis . Vzhledem k tomu , že jsem právě přijížděl k Intersparu po Kutnohorské , řekl jsem si , že se zastavím v Tukasu . Vložky na skladě byly , alejenom pravé . Velice ochotná paní u prodeje ND mi nabídla , že ji objedná k dalšímu závozu ze Škodovky , který bude mezi 16 a17 hod odpoledne . A že mi ji chlapci v servisu hned jak přijedu namontují . Cena vložky cca 2000 Kč , odhadovaná doba práce 1,5-2 hodiny . Souhlasil jsem a v duchu počítal . Nakonec jsem souhlasil , nechal na sebe kontakt a odjel za prací . V 16:15 přišla SMS , že díl je na místě . Trvalo mi cca 45 minut , než jsem tam dorazil . Sepsali jsme předání s odhadovanou cenou opravy 3000 Kč . Auto jsem předal a vyrazil nakupovat a na pozdní oběd do hyprmarketu naproti s tím , že mám cca 2 hodiny času . V 18:05 ( takže za hodinu ) dorazila SMS , že zakázka je ukončena a vozidlo k vyzvednutí . Ale nejvíce mne překvapila cena 1925 Kč za celou opravu . Asi jsem při předávce moc nevnímal technika , ale vzhledem k tomu , že auto je starší než 10 let jsem měl 30% slevu na ND a 10% na práci . Takže spokojenost nejvyšší . Nechci ( možná to tak vypadá ) někomu dělat reklamu , ale zase mi nedalo se s o dobrou zkušenost nepodělit .
  2. Zkrat

    Zámek dveří

    Zdravím , kolegové Vyskytl se mi na mém krásném voze následující problém : nelze zamknout dveře u řidiče . Klíč jde vsunout do zámku bez odporu , klíčem ve vložce lze otočit ( byť ne již tak hladce jako u nového vozu ) do obou krajních poloh . Zaráží mne však , že nelze zamknout ani zevnitř , prostě nelze zatlačit pojistku . Takže mám dotaz : Výměna celého mechanismu zámku , nebo to mohlo jen někde vyskočit , vypadnout , nebo se jinak překotit ? Ptám se proto , abych ( když už to stejně budu muset rozebrat ) měl připravený nový zámek a nelezl do toho 2 a vícekrát ? Má s tím někdo zkušenost ? Předem děkuji za odpovědi PS: Zámek bez centrálu , prostě jsem jednou odemkl a už nezamkl ...
  3. Už mne to taky napadlo , zkusím to a dám vědět . Dík .
  4. Zapomněl jsem napsat , že víčko jsem vyměnil - byla to ta jediná možnost , co jsem našel na fórech . Problém však přetrvává .
  5. Ahoj lidi Minulý týden se mi začala vyskytovat v pravidelných intervalech ( cca 200 km ) tato závada : zastavím , vaypnu motor , a když cca po 2 minutách nastartuji , rozsvítí se kontrolka nedostatku chladící kapaliny . Je evidentní ( mokré kabely a podběh ) , že kapalina vyprská , nebo vyteče bočním otvorem ( nebo je to pojistka ? ) na expanzce . Po vypuštění tlaku a dolití cca 1 mm nad minimum a následném nastartování při otevřeném víčku se hladina zvedne asi dva milimetry nad maximum . V servisu mi řekli , že to bylo jen zavzdušněné , zaplatil jsem hodinu práce a odjel . Problém se však opakuje , jen s delším intervalem . Víčko olej - čisté Olej - čistý , bez úbytku Chladící kapalina - čistá , ale po výměně termostatu a chladiče není G12 Expanzka - vzhledem k 9ti letům provozu docela čistá Motor se nepřehřívá , naopak po prvním startu se déle ohřívá Jo motor je 1,4 MPI 44 kw Předem díky za Vaše názory a rady
×
×
  • Vytvořit nový...