-
XENONY
Zdravím, xenony budou oslňovat vždycky, je to daný tím že 10W xenon má přibližně stejnej výkon jako 50W halogen. Tak po jednoduchým výpočtu 35W xenon=175W halogen. Nějaký čas jsem jezdil s novou Oktávkou s origo xenonama téměř každý druhý auto mě probliklo že ho oslňuju. takže asi tak. netvrdím, že HID sady schvaluju, ale teď momentálně ju na své fábce zkouším - mám ju pučenou od svagra, a po tom co sem si nechal seřídit světla s tím, a mám je oproti předpisu mírně stažený dolů, tak sem je nenechal dávat nahoru, a když jedu, tak mám daný skol na 1, tak mě zatím nikdo neprobliknul.
-
vynechání zapalování, vibrace motoru
Já měl přeskočený rozvody asi pře 1,5 měsícem - podobné příznaky ( až na ty rány z motoru ) ale mě to nešlo nastartovat vůbec. Skočený sem to měl o 2 zuby a nic se nepotkalo. Jinak oprava neznačkový servis ( stejně ale namontoval origo sadu, ale koupil ju u Elitu ) a vyšlo mě to i s prací na 5 000kč. Na Autě v té době bylo najeto 110 000 km, škodovka neuznala nic, sou to kokoti. Jejich typická výmluva: Auto je moc starý (r.v.2003) a má moc najeto ( 110 000 ) takže to už nevyreklamují ani v M. B. Oproti škodovce byla úspora na práci i dílech asi 2500 - 3000 kč.
-
Problém Vag-Com 3.04 Cz
no pokud se s autem spojím a mám jen zaplí klíček tak je to ok, ale jakmile nastartuji, abych se dostal do "bloku měřených hodnot" tak mám smůlu, asi tak 2-5 vteřin to drží spojení, ale pak to spadne.
-
Problém Vag-Com 3.04 Cz
No problém je v tom, že i když se spojím s autem při zapnutém klíčku, a pak nastartuju, tak to spadne taky. Samozřejmě stejná chyba.
-
Problém Vag-Com 3.04 Cz
Mám dotaz : Mám Vag-Com 3,04 Cz a když se chci připojik k řj motoru s nastartovaným motorem, tak se Vag vůbec nespojí a hlásí chybu " nestabilní spojení, příliš mnoho chyb pro pokračování ". Nevíte co by se s tím dalo dělat?
-
nulování serv.intervalů
bohužel mám MR04 a také to nešlo. Takže jsem se stavil za svým servisákem LPG a ten mi to přes VAG na laptopu nastavil na new interval. Jen by mně fakt zajímalo jestli mám gramlavý ruce, nebo to fakt u mně přes palubku nejde Myslím že rukama to nebude, mám MR03 a taky to uvedeným způsobem nejde.
-
cukání při minimálně sešláplém plynu
Psal jsi že máš najeto 93 200 km, neměnili ti svíčky v na garančce? Jinak na plyn by se měli měnit svíce co 15 000 km, ale to určitě znáš. Myslím že špatný benzín by to dělat mohl, to bych zas tak nepodceňoval.
-
Motor 1.6 16V 77 kW
Aha, tak toho jsem si nevšim že to je 16V - je ale otázka, proč tam rovnou nedali FSI. ( ale zase to pude dobře předělat na plyn )
-
Motor 1.6 16V 77 kW
Já nevím, ale myslím že je to starej motor, kterej se montoval a montuje do oktávek. Akorát ho teďka začali dávat do fábie II a do Roomsteru.
-
chyby motoru: 17989, 17812 a 17847
V dílenské příručce jsem našel toto : 1_4_55_1_4_74.pdf
-
klima verzus 1,2 47kw
Mohu jen souhlasit s předešlíma příspěvkama. Klima je poznat jen minimálně. Spotřeba de nahoru o 0,5 - 0,8 l. Ale za ten chládek to stojí.
-
Snížení spotřeby na dálnici u 1.2 HTP??
No ještě je jedna varianta. Dej do auto LPG - spotřebu to sice nesníží, ale ty náklady jsou parádní ( vychází to 1km 1 kč )
-
Tak jsem prezul a dalsi problem
Včera jsem přezul také na letní, a žádný problém, auto netáhne na žádnou stranu nic. Kola jsem převažovat nenechával.
-
Ukazatel dojezdu
Mě ukazuje taky po 10km, a co jsem měl tu čest jezdit se skoro první fábií 1,4 MPi (50kW), tak tam to taky ukazovalo po 10km.
-
EGR zaslepení
možná budu mít trošku blbý dotaz, ale co je EGR?
jara2
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva