Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

cisarnero

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Martin Vaculík ze Světu motorů radí nevypínat spojku při startu (pokud lze). https://www.auto.cz/startovat-motor-se-spojkou-nebo-bez-martin-vaculik-vysvetli-proc-je-jen-jedna-moznost-spravne-138312 Neví někdo, jestli je to možné zařídit u Fabie III čtyřválec 1,2 ?
  2. K měření teploty v baterii se používá teplotní senzor NTC integrovaný v J367. Protože čidlo teploty NTC je připojeno přímo k baterii, lze jej použít ke spolehlivému stanovení teploty baterie. Není to z mojí hlavy, ale reaguji na tvrzení, že ostatní hodnoty si Ř j dopočítá..... Čidlo u aku - pól a zapojení.pdf
  3. Znalci diagnostiky VAG COM (asi nejlépe wirer), našel jsem na fóru Citroenu řešení problematiky úpravy nabíjení. http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=25&t=10664&start=0 Nelze něco podobného nastavit u Fabie III pomocí VAG COM ?
  4. Když budu potřebovat vyměnit žárovky v levém světlometu je doporučovaný postup pro snadný přístup demontovat aku. Mám start box dávající 12V a připojil bych jej místo aku (jak uvádíte to dělají v servisu). Kde připojit mínusový pól místo aku, na svorku mínus, nebo na kostřící bod na karoserii ?
  5. https://www.drive2.ru/l/9452721/
  6. Velmi děkuji za nasměrování, protože jsem z Ostravy, našel jsem nejlevnější za 194,-Kč https://raglu.cz/mazaci-tuk-beru-zkf01 Děkuji.
  7. Byl by jste tak laskav a poradil mi konkrétní náhradní značku ? Děkuji.
  8. cisarnero odpověděl na naschd's téma v Interiér
    Koupil jsem si ozonizátor. Můžete mi popsat, kam umísťujete hadičku s vyfukujícím ozonem a jak máte nastaven ventilátor a klimu (já mám mechanickou klimu).
  9. cisarnero odpověděl na Plzeňáček's téma v Elektrika
    Pro výměnu žárovek ve světlometu na řidičově straně servisy většinou odpojí aku a vyjmou. Tím získají prostor pro snažší manipulaci. Mám Fabii III socku, 1,2 66 kW. Dojde k vymazání nějakých pamětí a nutnosti nastavení po znovuzapojení toho samého aku? Není nutné před odpojením připojit náhradní zdroj ? Dík.
  10. Snažil jsem se v autosalonu Škoda v mém v bydlišti knížku sehnat, bohužel, mají jenom v nabídce od dodavatele knížky v ceně 30 Kč a to nevědí, co to je. Nemá někdo možnost mi poslat tuto knížku, náklady samozřejmně uhradím. Kdyby to šlo, tak nejlépe Ostrava a přímý kontakt.
  11. Jak zkontrolovat readiness kódy u Fabie III 1,2 66 kW ,nastavení na hodnoty 0 a pod. pomocí VAG COM ?
  12. cisarnero odpověděl na Buldog77's téma v Elektrika
    Asi se podle toho zařídím a zkusím, voltmetr do zásuvky mám a používám (AliExpress). Měl jsem obavy z toho nabíjecího napětí, kdy nabíječky doporučují u EFB 14,3 V. Dík osobne
  13. cisarnero odpověděl na Buldog77's téma v Elektrika
    Zkusím znovu vysvětlit, o co mi jde. Deaktivoval jsem StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer a perfektně funguje. Mám aku EFB a prozatím nebudu měnit. Nemám v autě žádné spotřebiče navíc. Že se při výměně musí nakódovat typ aku vím, ale to jsem nechtěl řešit. Zajímám se co se stane, když při stávajícím aku EFB odpojím konektor z čidla umístěného u - pólu aku (pochopitelně bych znova zpětně aktivoval StartStop dle wirer. , protože při odpojení konektoru se automaticky deaktivuje). Dle poznatků na fóru se tím deaktivuje StartStop a současně se vyřadí t.zv. rekuperace a aku bude nabíjeno jako u starších aut nonstop na 100%. Mne zajímalo, jestli se opravdu vyřadí rekuperace a jakým napětím bude nabíjen aku, aby se nezničilo plynovaním, vyvařením, přebíjením a pod. Je určeno, že aku EFB se má nabíjet 14,3 V (nabíječky CTEK) a kolik asi systém určí jako nějakou hodnotu (bylo řečeno 14,5V) nabíjení - to mne zajímá.
  14. cisarnero odpověděl na Buldog77's téma v Elektrika
    V prosinci 2018 jsem deaktivoval StartStop změnou limitu napětí ze 7,6V na 12,1V dle wirer . Do dnes funguje. Ale nedá mi pokoj možnost deaktivovat SS včetně inteligentního nabíjení odpojením konektoru z - pólu aku. Mám aku typu EFB (mohl bych instalovat AGM) a ta dovoluje nabíjení 14,7V (u AGM 14,7V). Myslím, že zde bylo psáno, že po odpojení konektoru systém nastaví nějakou (jakou ?) hodnotu nabíjení na 14,5V a bude stále nabíjet, jako u starších automobilů. V jiných pramenech jsem se dočetl, že trvalé nabíjení může být 13,1V, jinak dochází k plynování atd. Napsal jsem to správně ze správnými tvrzeními a má někdo delší zkušenosti ?
  15. V materiálu "Reset servisních intervalů...." se uvádí při nulování proměnlivého servisu výměny oleje QI6 a QI1-4 : - Některé řídící jednotky mohou vyžadovat, aby v diagnostickém nástroji bylo uloženo nenulové číslo dílny, importéra a zařízení. Jedná se o identifikaci servisu / diagnostického nástroje, kterou přiděluje výrobce koncernu Volkswagen. Mohou být vyžadovány konkrétní hodnoty a nebo v některých případech stačí, aby byly hodnoty nenulové. - platí pouze pro řídící jednotky s protokolem UDS . Jedná se o používání diagnostiky VAG. Pokud by takový případ nastal (nevím, jak by se projevil v nastavení VAG) , co dělat u hardware koupeného na AliExpresu? Má někdo znalost a je ochoten to objasnit ?

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.