-
Dlhé štartovanie
Mám taky O3 z roku 2015 DSG 2.0 TDI 110 KW CKFC 132kkm a problém se pořád opakuje. Už jsem vyměnil baterku (Exide), nedávno všechny žhavičky (BorgWarner) - vadná byla jen 1, zkoušel různé nafty a někdy to prostě startuje déle, naposledy včera ráno -2 st. a start byl 2-3 sek. - startér podle poslechu drží konstantní otáčky. Přes den to už neudělá. Někdy je několik dní klid a pak opět dlouhý start – na 99 % vždy ráno nebo zastudena, když jedu na odpolední. Startuji tl. hned napoprvé s brzdou.
-
digisonic začal sledovat Ceník 2007 , špatný první start při delším stání , Dlhé štartovanie a 4 další
-
Přídavné topení - omezený výkon
To opravdu vypadá na ten soft. Taky mám rok výroby 2015.
-
Přídavné topení - omezený výkon
Taky to sleduji od pořízení auta (12/2018) a chyba se stále opakuje. Nevím, jestli za to může nižší napětí baterie (ve výpisu zapsáno něco přes 13 V), ale topení funguje normálně (alespoň pocitově). Výpis hlásí: Adresa 08: Klima/topení (J255) Labely:| SVO\5G0-907-044.clb Řídící jednotka SW: 5E0 907 044 N HW: 5E0 907 044 N Díl: Climatronic H03 0907 Revize: 00001K06 Kódování: 01010104002100011005004100101000 Dílna #: WSC 73430 031 00063 ASAM Dataset: EV_ACClimaBHBVW37X 003017 ROD: EV_ACClimaBHBVW37X_003_VW37.rod VCID: 3068C34E6BB06DCF29-8064 Co tam máš ty? A co ostatní uživatelé, nemají stejný problém? Když jsem googlil, tak jsem našel k těmto závadám, že se jim upaloval mínus kontakt na tomto topení!
-
Přídavné topení - omezený výkon
Zdravím. Nejspíš mám stejný problém jako kolega. Poradí někdo? Díky. 2 závad nalezeno. 1048834 - Omezení funkce ze strany správy energie B10CD 00 [008] - - [Rozšířené detaily UDS závad jsou podporovány pouze současnou generací interfejsů (HEX-V2 a HEX-NET)] Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 7 Frekvence závad: 14 Počítadlo resetů: 114 Kilometry: 81380 km Datum: 2019.10.30 Čas: 05:40:09 Napětí svorky 30: 13.1 V Přídavné vzduchové topení: stupňovité-Uvolnění provozu přídavného topení: Odblokování stupně 2 Přídavné vzduchové topení: stupňovité-skut.hodn.: 2 Přídavné vzduchové topení: stupňovité-Požadovaná hodnota: 3 Přídavné vzduchové topení: stupňovité-Požadovaná hodnota regulace: 3 1048835 - Omezení funkce rídicí jednotkou motoru P1719 00 [008] - - [Rozšířené detaily UDS závad jsou podporovány pouze současnou generací interfejsů (HEX-V2 a HEX-NET)] Sporadická - Potvrzeno - Testováno od smazání paměti info o závadě: Stav závad: 00000001 Priorita závad: 6 Frekvence závad: 10 Počítadlo resetů: 114 Kilometry: 81381 km Datum: 2019.10.30 Čas: 05:43:11 Napětí svorky 30: 13.3 V Přídavné vzduchové topení: stupňovité-Uvolnění provozu přídavného topení: Odblokování stupně 3 Přídavné vzduchové topení: stupňovité-skut.hodn.: 2 Přídavné vzduchové topení: stupňovité-Požadovaná hodnota: 3 Přídavné vzduchové topení: stupňovité-Požadovaná hodnota regulace: 3
-
Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter
Takže by byly na vině rozdílné konfigurace výbavy aut (při srovnání s RS, nastavené již z výroby a předpokládám, že tento problém nemají), nebo špatné provedené kódování Caristou? A co ti, kteří to aktivovali přes VCDS. Taky jím to dělá?
- 2 682 odpovědí
-
- android
- bluetooth
- carista
- diagnostika
-
+5 dalších
Označeno tagem:
-
Aplikacia Carista OBD2 + ELM327 adapter
Zdar borci!, mám OIII 2015 a zkoušel jsem včera Caristu 3.8 beta-25, kterou jsem tady stáhnul (děkuji), a nastavil protočení ručiček (gauge needle sweep at startup). Vše bylo OK, ale ráno před jízdou to neudělalo, pak jsem jel do obchodu, tak zas ano, a jak jsem sedal do auta po práci, tak zase ne. Setkal se s ním někdo? Přece před každým startem by to mělo dělat? Díky za rady. K
- 2 682 odpovědí
-
- android
- bluetooth
- carista
- diagnostika
-
+5 dalších
Označeno tagem:
-
OII 1,6MPI - nestartuje
Zdravím, máte za sebou i zimu, tedy byl problém se starty v zimě?
- Ceník 2007
-
Ceník 2007
Nemáte prosím někdo pdf ceník OII 2007? Nebo to lze někde stáhnout? Díky
-
1.3 mpi 50kw - zadřené sací ventily
Help prosím, klidně mobil na nějakého guru, zavolám a necham si poradit, můj mechanik je v koncích. Motor 96000 km má pravidlený servis (kapaliny, rozvody, svíčky, filtry) atd. ale jednou jsem nenastartoval :-( zjištěná závada: zadřené sací ventily (3ze4) a tím pádem ohnuté AL tyče! "NOVÁ" komplet hlava z vrakače, výměna, vše se zdá OK, ujedu cca 100km lehkou nohou. Vypínám a jdu nakupovat. Dojdu a startuju a najednou kovový zvuk a výkon skoro 0. Doplazím se na servis, sundám víko a jedna sací tyč vyskočená z váhadla! A co ted´? Prosím o rady. Potkal se někdo s takovou závadou. Opět to vypadá na zapečené sací ventily. Díky.
digisonic
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva