-
Jaké je nejlepší relé denního svícení ??
ASS3, koupeno za 780,- kč + 25 minut práce a panuje max. spokojenost. Světla se rožnou asi po 4 vteřinách. Jenom se chci zeptat, při otočení klíčkem v zapalování cvakne v tom relátku a na chvilku problikne kontrolka světel. Potom problikne ještě jednou při startu a pak se rožne při rosvícení světel.Jde mi o to problikávání. Je to normální? Nebo je tam něco špatně? Dobry cena, kde jsi koupil? To je ten tip co pipe kdyz je po vypnuti znovu nezapnes a pipou i po zapnuti ne? Jinak tohle vypada na neodrusenou elektroniku toho rele. Kdyz se dostane pro napeti tak nez se nabiji kondika a podobne tak ten trandak sepne a tim klepne rele. Dulezity je aby neseply svetla koupil jsem zde http://www.levnealarmy.cz/kategorie.php?id_kategorie=12 Je tam uvedená vyšší cena ale na dotaz mi nabídl cenu 780,- s daní, osobní odběr v Ostravě. (Vytiskl jsem si jeho odpověď na můj email kde nabídl tu nižší cenu a s tím jsem šel do prodejny, kde mi to bez protestu prodal za tu nabídnutou cenu). Má v nabídce ještě jeden typ relátka, které rožíná i palubku, ale je u toho víc káblíků a pracnější montáž, takže jsem zůstal u toho ASS3. Jinak to pípnutí je po zapnutí světel jednou a pokud přepneš světla ručně a pak je vypneš při běžícím motoru tak ti pípá asi co půl minuty(přestane po vypnutí motoru). Ten pípák je takový jako gong a je hodně utlumen, takže pohoda.
-
Jaké je nejlepší relé denního svícení ??
ASS3, koupeno za 780,- kč + 25 minut práce a panuje max. spokojenost. Světla se rožnou asi po 4 vteřinách. Jenom se chci zeptat, při otočení klíčkem v zapalování cvakne v tom relátku a na chvilku problikne kontrolka světel. Potom problikne ještě jednou při startu a pak se rožne při rosvícení světel.Jde mi o to problikávání. Je to normální? Nebo je tam něco špatně?
-
Jaké je nejlepší relé denního svícení ??
Je to jak říká Martan. Spínač zatlačíš ve vypnuté poloze (směrem dopředu, tedy opačně než když zapínáš mlhovky, neboj se pořádně zatlačit) a otočíš doprava. Otočit jde jen kousek - tak na půl cesty mezi polohou vypnuto a parkovačky. Potom už by měl jít celý spínač vysunout z palubky. Moc děkuji za radu , relátko je namontováno (práce na 25 minut) a svítíme!
-
Jaké je nejlepší relé denního svícení ??
Tak to jedině vyvést spínač z ASS někam na palubní desku a myslet na to. rkonf: Mám jeden skromnej dotaz. Jak bez poškození vytáhnout spínač světel?
-
Jaké je nejlepší relé denního svícení ??
Dneska jsem to viděl ve škodovce a akce jako prase, ceny relátek jsou kolem 850,- a můžeš si domluvit montáž- prostě paráda Kolik chcou za montáž? Že by zadara?
-
LPG v Chorvatsku
koukni sem http://www.chorvatsko.cz/moto/hmoty.html http://www.ina.hr/hrv/page.asp?p=81530
- 1.4 16V - 55 kW, 59 kW, 74 kW - rozdíly?
-
Krytky na šrouby kol
To nevím, prodavač donesl ze skladu jenom černé, na stříbrné jsem se neptal.
-
Krytky na šrouby kol
Včera jsem je kupoval v prodejně Škoda, 15 kaček za kus. Cena šílená!! Mají v nabídce hranaté na normální šrouby i kulaté na bezpečáky.
-
Osvětlení přihrádky spolujezdce
Zajdi si do prodejny a nech si ukázat nový spínač. Mně se to rozpadlo taky a složil jsem to podle vzoru a funguje to. Jo a přeju pevné nervy, ta pružinka se tam dost blbě dává ale za ty ušetřené čtyři kila ta námaha stojí.
-
Turbo pro 1,4 MPI
1 pl zlotý = 7,50 kč 1 GB libra = 41,20 kč
-
Turbo pro 1,4 MPI
Costs (without tune the electronics yet) about 4 . 000 PLN = 640 GBP
-
Sterace Aero Bosch
Kupoval si originál gumičky od Bosche, nebo to byly nějaké neznačkové?
-
Motor 1.4 TSI 132 kW RS
Tady je, brouček! http://www.volkswagen.cz/page.php?chapter=...inky-1-2&id=202