Přejít na obsah

Speedisko

Uživatel
  • Počet příspěvků

    97
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Speedisko

Nováček

Nováček (1/14)

3

Popularita

  1. Po výměně oleje v automatu se již tento problém nevyskytuje :-)
  2. Zdravím, Když jedu kolem 1500 - 2000ot zlehka noha na plynu udržující rychlost kolem 100km/h dle otáčkoměru mi poskakují otáčky, cukaní nijak cítit není. Při rychlosti 180km/h a cca 3000ot se nic neklepe, otáčky drží. Jakmile začnu zrychlovat z nízkách otáček tah je plynulý nic neškube. Otáčky se klepou i při deceleraci např. dojezd na křižovatku. Tuší někdo čím by to mohlo být? viz. video Auto - Golf 2.0TDI 125kW DSG rv. 09 , naj. 130tkm
  3. Ahojte, Pánové mám poměrně "složitý" problém s kterým si už 4měsíce neví rady ani autorizák. Bliká mi kontrolka chladící kapaliny. 1) nádobka s čidlem byla vyměněna už 2x 2) kabely jsou prý také překontrolované a OK 3) kapaliny je samozřejmě dost 4) rozsvítí a rozpípá se červená kontrolka - několikrát za sebou pípá a pak mlčí jen bliká. 5) pokud se chcípne, a znova nastartuje, opět náhodně se to rozbliká,rozpípá. Kontrolka se rozsvící naprosto náhodně. Někdy po 30km jízdy, někdy hned po startu, nezáleží jestli je studený nebo teplý motor. Nezáleží jeslti se vytáčí motor či se jede piánko. Je to skutečně naprosto náhodný. Nějaký rady? Jestli záleží na autě tak Octavia II 1.9TDI amb. rv. 09
  4. PROSÍM - hledám člověka, co zde má kontakt na mechanika u Poděbrad - co umí nakódovat pár věcí do OII. Díky

    1. Wojnar

      Wojnar

      Do Poděbrad jedu v pátek, ale zas neumím nic kódovat do OII.

      To jen abys se mnou nepočítal :D

    2. Under

      Under

      Wojnys dnes jedl vtipnou kaši asi :D

  5. Na kolik vyšlo přeplastování na SCOUTA ? :-)
  6. Nejhorší na 4x4 je, že pokud zapadnete, tak dál od civilizace
  7. Já četl že právě hodně lidí si vozí své věci... Tvůj příklad na pneuservisu taky není moc štastny, tam to dle mě dělá uplně každej, že přijede s novýma pneu a nechá si to přehodit, k čemu by jinak ty pneuservisy byly?
  8. Zdravím, Tak mě čeká více méně poslední záruční servis moji oktávky, aktuálně se blížím k 90 000km, a palubka už odpočítává servis. Moje otázky teda níže, a všem děkuju za vhodný reakce. David 1) Co se děla? Oleje, filtry, co dál něco spešl? 2) Jak ušetřit? Můžu mít svůj olej? Jaký koupit? Mám si koupit i filtry? Díky za rady
  9. Ono hlavně v dnešní době, je turbo bráno jako spotřební věc, a pokud majitel před tebou s tím lítal tak se není čemu divit
  10. Aha aha, tohle jsem si nejak myslel. Pocitam ze oprava bude silena cena -- myslim tech synchronu nebo dokonce prevodovky ze?? Budu to resit ze budu samozrejme radit driv, a kdyz se holt nepodari, tak snad se nic moc nestane... Diiky moc za strucnou kvalafikovanou odpoved
  11. Zdravím, možná až příliš amatérsky zní můj nadpis, ale snad není tomu tak. Čas od času, rozuměj, jednou,dvakrat za měsic, je nutné se na pár križovatkách fakt svižně rozjet. Můj postup je následující tedy.. Sleduji provoz maličko si již přidám plyn, třeba na 1500, pustim spojku se zařazenou jedničkou, spojku pouštím rychle ale plynule, rojezd je tedy velmi rychly,ale není nijak škubavy,trhavy atp.. plyn na podlaze, vytočeno 3800 a chci zařadit dvojku a stále svižně zrychlovat, a ted je ten moment, že pokud pustím spojku relativně stejně rychle jako při první části (řazení I p.s.) vždy na řadicí páce cítím, že to tam nejde hladce, zkrátka to tam trochu zakvrdliká, samozřejmě že ne nějak dramaticky, že bych slyšel silně kov na kov, spolujezdec to dle mého snad ani nepozná. Jenon dodám, že pokud budu pouštět pomalu spojku, také něco drnčí, a hlavně si myslim že spojce by se určitě nelíbilo kdyby prokluzovala na skoro max výkonu. Čím to je? - Je to moc rychlý řazení? Převodovka to nestihne spolknout rozpojit se? Nebo něco k kardanem když je to 4x4? Jak to řešit? Ještě bych dodal, aby jste se vyhnuli moralizování mé osoby o tom že ničím auto za mnoho peněz. Auto nijak dramaticky neničím, rozhodně méně než někteří co vytočí auto v mrazu do omezovače, a nebo ve stopadesáti vymenou všechny díry na silnici. Znova tedy, tohle se děje jednou, dvakrát za měsíc, většinou stačí klasicky rozjezd, kde ani nepotřebuju trakci 4kolky. Díky
  12. Zdravim, Rad bych se zeptal Mistniho odbornika samuraie. Co by jsi mi doporucil za kamerku se solidnim zaznamem a cenou? Diiky
  13. Speedisko

    Výběr motoru

    Zdravím, přemýšlím a koupení nové OII s tímto motorem, je to firemní auto. Majitele znám, vím že jezdí "dobře" - točí až po zahřátí, dírám se snaží vyhýbat, auto v interieru vypada jak kdyby mělo najeto 50tkm - vážně! První majitel, najeto tedy 188tkm, vždy autorizovaný servis. fsi "chce" natural 98, je to problém? majitel tam vždy tankovat "jen" 95tku. problém? a ted hlavní, jak na tom bude motor kondičně? jak říkám vždy autorizovaný servis, včera jsem s tím jezdil, a obecně zvuk,start,ochotnost vytáčet byla na výborné urovni. a co podvozek? po takové dardě km ? Díky všem za odpovědi a reakce.
  14. Speedisko

    OII 4x4

  15. Přijde mi že srovnáváš jablka s hruškami... Zafira a OII nejsou moc podobná auta, jízdní vlastnosti hovoří pro OII, ale zase možná na rychlost a dynamičnost bude lepší u Zafiri, silnější motor a přední náhon jen. Ujasni si jestli chceš 4x4 či nikoli.
×
×
  • Vytvořit nový...