Přejít na obsah

maba

Uživatel
  • Počet příspěvků

    132
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení maba

Nováček

Nováček (1/14)

14

Popularita

  1. Já jsem koupil Yetiho s už přidělaným multi volantem a dodělával jsem tempomat a asistenty ,kompletní palubní počítač (maxi dot) . Takže nové páčky, nové budíky, úprava kabeláže atd. Dělal mi to ferda25.
  2. Koupit novou lištu.Třeba tady http://www.mihocar.cz/ostatni/c-1290-p-33/?m=1818
  3. u dveří řidiče pod palubkou.
  4. To nic, na rozdíl od ostatních mě nevadilo ti odpovědět, od toho toto forum je ne?
  5. A například průměrná spotřeba je tam dvakrát, jedna denní a druhá dlouhodobá. Stačí navolit průměrnou spotřebu a pak zmačknout to tlačítko na spodní straně páčky.
  6. No na pravé páčce bys měl mít kolíbku (nahoru - dolů) a tou se to přepíná. Nebo to tam nemáš? To snad je v základu ne?
  7. Na páčce si přepneš abys tam měl venkovní teplotu ne? A ten dojezd tam mam za to skáče jen když je nádrž na rezevě. Normálně tam je ta teplota.
  8. maba

    Kryt kabelu 1.2 TSI

    Šroubovákem se lehce odmačknou dvě pacičky tam co ukazují šipky a pak se prostě sundá. Je tam jen nacvaknutý.
  9. maba

    Chiptuning

    To ne. Vyšší výkon ,nemusíš na to tak šlapat aby to jelo.
  10. maba

    Chiptuning

    Taky jsem se zajímal o chiptuning a pořád mi nejde do hlavy jedna věc. Přečipováním se zvýší výkon ,točivej moment ,sníží se spotřeba a emise. To tak nějak všichni tvrdí. Co ,ale dál? Zničí to časem motor nebo spojku ,převodovku nebo něco jiného? Čím je to pro motor škodlivé? Nějak mi to nikdo nechce říct, a to jsem se ptal jak ve firmách na chiptuning a dokonce jsem psal i do TV Prima do autosalonu ,kde taky propagujou jednu firmu s chiptuningem. Je to jejich sponzor tak museji, ale taky nikdy neřekli ty zápory chiptuningu. Taky mi nic o záporech nenapsali. Jako by to žádné zápory nemělo. Pak tedy nastává otázka ,proč to neudělá už výrobce?
  11. maba

    Výměna volantu

    Já nemám volant z dvojkového Yetiho , ale viděl jsem v jedničkovym Yetim volant z dvojkového. Takže to asi jde.
  12. Musíš spočítat celkový průměr kola. Největší průměr a tedy nejmenší odchylka od tachometru má 215/60 R16 ,nejmenší průměr a tedy největší odchylka od tachometru má 205/55 R16. R17 jsou mezi tím. Tedy pokud beru kola které mám v techničáku.
  13. Jsou o 3cm větší na průměru než 225 /50 R17 které jsou v techničáku. Takže se tam asi vejdou bez problému, místa je tam dost. Akorát bude bordel v tachometru a jestli to zlegalizuješ tak se budu hodně divit.
  14. maba

    Topeni klima

    To mě taky napadlo. Doufám že to tak bylo. Ještě jsem zapomněl napsat ,že když to podruhé vyplo to rádio a spadnul ten tachometr na nulu tak začal pískat nějakej alarm. Přerušované pískání.
  15. maba

    Topeni klima

    Zdravím. Dnes se mi stala zvláštní věc. Popíšu to. Mám 1.2TSI a manuální klimatizaci. Auto stálo přes noc venku, v noci mrzlo, tak -3 možná. V poledne jsem nastartoval, dal topení na plno, větrák byl nastaven na 1 a vyrazil jsem. Hrálo rádio. Z palubky se po minutě jízdy začalo ozývat slabé jakoby ševelení. Tak jsem vypnul větrák jestli to nedělá on. V tu chvíli se ,ale vypnulo i rádio. Ševelení taky přestalo, větrák se zastavil. Tak jsem větrák znovu pustil na 1 ,začalo to znovu ševelet a rádio začalo hrát. Tak jsem zkusil znovu větrák vypnout, ševelení přestalo, rádio se zase vypnulo, tachometr spadnul na nulu, (pořád jsem jel asi 90km/h) otáčkoměr ukazoval normálně. Znovu jsem tedy zapnul větrák, s tím se zaplo rádio, tachometr začal zase normálně ukazovat a to ševelení už se neozvalo. Od té doby už zase vše fungovalo normálně. Zkoušel jsem ještě vypínat a zapínat ten větrák ,ale už to dělalo to co má. Hledal jsem na netu jestli se nedá udělat nějaký reset té klimatizace jako to šlo v Octavii na klimatroniku, ale nic jsem nenašel. Nevíte někdo?
×
×
  • Vytvořit nový...