-
Dodělání palubního počítače
Já jsem koupil Yetiho s už přidělaným multi volantem a dodělával jsem tempomat a asistenty ,kompletní palubní počítač (maxi dot) . Takže nové páčky, nové budíky, úprava kabeláže atd. Dělal mi to ferda25.
-
Držák telefonu
Koupit novou lištu.Třeba tady http://www.mihocar.cz/ostatni/c-1290-p-33/?m=1818
-
Zabezpeceni Yetiho proti kradezi
u dveří řidiče pod palubkou.
-
Displej - změna ukazované hodnoty
To nic, na rozdíl od ostatních mě nevadilo ti odpovědět, od toho toto forum je ne?
-
Displej - změna ukazované hodnoty
A například průměrná spotřeba je tam dvakrát, jedna denní a druhá dlouhodobá. Stačí navolit průměrnou spotřebu a pak zmačknout to tlačítko na spodní straně páčky.
-
Displej - změna ukazované hodnoty
No na pravé páčce bys měl mít kolíbku (nahoru - dolů) a tou se to přepíná. Nebo to tam nemáš? To snad je v základu ne?
-
Displej - změna ukazované hodnoty
Na páčce si přepneš abys tam měl venkovní teplotu ne? A ten dojezd tam mam za to skáče jen když je nádrž na rezevě. Normálně tam je ta teplota.
-
Kryt kabelu 1.2 TSI
Šroubovákem se lehce odmačknou dvě pacičky tam co ukazují šipky a pak se prostě sundá. Je tam jen nacvaknutý.
-
Chiptuning
To ne. Vyšší výkon ,nemusíš na to tak šlapat aby to jelo.
-
Chiptuning
Taky jsem se zajímal o chiptuning a pořád mi nejde do hlavy jedna věc. Přečipováním se zvýší výkon ,točivej moment ,sníží se spotřeba a emise. To tak nějak všichni tvrdí. Co ,ale dál? Zničí to časem motor nebo spojku ,převodovku nebo něco jiného? Čím je to pro motor škodlivé? Nějak mi to nikdo nechce říct, a to jsem se ptal jak ve firmách na chiptuning a dokonce jsem psal i do TV Prima do autosalonu ,kde taky propagujou jednu firmu s chiptuningem. Je to jejich sponzor tak museji, ale taky nikdy neřekli ty zápory chiptuningu. Taky mi nic o záporech nenapsali. Jako by to žádné zápory nemělo. Pak tedy nastává otázka ,proč to neudělá už výrobce?
-
Výměna volantu
Já nemám volant z dvojkového Yetiho , ale viděl jsem v jedničkovym Yetim volant z dvojkového. Takže to asi jde.
-
Jaká kola a letní pneu můžu dát na svýho YETIho
Musíš spočítat celkový průměr kola. Největší průměr a tedy nejmenší odchylka od tachometru má 215/60 R16 ,nejmenší průměr a tedy největší odchylka od tachometru má 205/55 R16. R17 jsou mezi tím. Tedy pokud beru kola které mám v techničáku.
- Univerzální pneu na Yetiho - maximální rozměr pneu?
-
Topeni klima
To mě taky napadlo. Doufám že to tak bylo. Ještě jsem zapomněl napsat ,že když to podruhé vyplo to rádio a spadnul ten tachometr na nulu tak začal pískat nějakej alarm. Přerušované pískání.
-
Topeni klima
Zdravím. Dnes se mi stala zvláštní věc. Popíšu to. Mám 1.2TSI a manuální klimatizaci. Auto stálo přes noc venku, v noci mrzlo, tak -3 možná. V poledne jsem nastartoval, dal topení na plno, větrák byl nastaven na 1 a vyrazil jsem. Hrálo rádio. Z palubky se po minutě jízdy začalo ozývat slabé jakoby ševelení. Tak jsem vypnul větrák jestli to nedělá on. V tu chvíli se ,ale vypnulo i rádio. Ševelení taky přestalo, větrák se zastavil. Tak jsem větrák znovu pustil na 1 ,začalo to znovu ševelet a rádio začalo hrát. Tak jsem zkusil znovu větrák vypnout, ševelení přestalo, rádio se zase vypnulo, tachometr spadnul na nulu, (pořád jsem jel asi 90km/h) otáčkoměr ukazoval normálně. Znovu jsem tedy zapnul větrák, s tím se zaplo rádio, tachometr začal zase normálně ukazovat a to ševelení už se neozvalo. Od té doby už zase vše fungovalo normálně. Zkoušel jsem ještě vypínat a zapínat ten větrák ,ale už to dělalo to co má. Hledal jsem na netu jestli se nedá udělat nějaký reset té klimatizace jako to šlo v Octavii na klimatroniku, ale nic jsem nenašel. Nevíte někdo?