Přejít na obsah

Kedarek1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    129
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Kedarek1

  • Narozeniny 03/02/1975

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kedarek1

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

11

Popularita

  1. Je to normální chování. Regenerace u těchto motorů probíhá v rozmezí cca 200 - 350 km v závislosti na způsobu jízdy. Aktuálně mám najeto 220 tis. km a chová se to takto od novoty.
  2. Závada je to celkem běžná a Škodovka poskytuje do 5-ti let a 200 km kulanci v závislosti na stáří a ujeté km. Přesné podmínky neznám, ale za pokus to stojí. Chyba je v čidle polohy spojky 2, ale to je součástí elektroniky převodovky a nedá se vyměnit samostatně. Také jsem to absolvoval cena opravy cca 14.000,-
  3. Někdy bývá problém v autorádiu. Máš originál nebo něco jiného. Pokud to není originál, tak odpoj rádio a zkus se připojit.
  4. Mě nejdříve mazali, pak měnili madla - nepomohlo, nakonec měnili komplet tapec na všech dveřích, Oproti původnímu stavu je to mnohem lepší, ale při silnějším zakroucení si to vrzne.
  5. Je pravda, že ŠA vydala nějaký pokyn, kde se snaží problém hodit na zákazníka - něco v tom smyslu, že je to nesprávným používáním. Na druhou stranu do určitého data výroby byla na tyto chrániče vydána servisní akce, kde se prováděla výměna mechanismu. Mě měnili všechny čtyři a minulý týden měnili další v PP dveřích. Taky to zkoušely na mě nějakým pokynem, tak jsem se nenechal odbít a chtěl jsem ať mi vysvětlí nesprávné používání (když na to nemám vliv), zkoušeli to seřídit a najednou ŠA povolila další výměnu. Je to smutné, ale je potřeba být neoblomný a trvat na svém (teda pokud to není evidentně nějak poškozené).
  6. Více informací je na https://www.briskoda.net/forums/topic/465189-rs-reflector-bar/. Přímá výměna nelze (RS má jiný nárazník), musí se upravit buď nárazník, nebo držák s odrazkami.
  7. No vzhledem k tomu, že jsi vyměnil kde co a nic nepomohlo, a vzhledem k tomu, že máš LPG, tak bych hledal chybu právě v LPG i když píšeš, že to na LPG funguje. LPG funguje tak, že řídící jednotka motoru funguje stále, ale vlivem např. špatně seřízeného LPG se řídící jednotka snaží upravit hodnoty až se tvz. zblbne a na benzín to nechce fungovat. Navrhoval bych ti nechat udělat reset adaptačních hodnot a jezdit nějakou dobu na benzín a následně nechat seřídit LPG. Více najdeš v sekci LPG a Karel.lpg by tě mohl vyprávět jak LPG může zblbnout řídící jednotku motoru.
  8. Vypnout z místa řidiče se nedá. Zabezpečení je takové, že se jedná o izolovanou soustavu, tj, napětí je pouze mezi zdířkami. Mezi zdířkou a karoserií nebo zemí není nic (napětí), kde nic není, tak neublíží :) Jednoduše řečeno, aby tě to "koplo" musíš vlastním tělem propojit obě zdířky. Pokud by jsi to utopil, tak pravděpodobně zareaguje pojistka proti přetížení.
  9. Kedarek1

    Reklamace

    Mám sedadla v kůži, nedržely mi ty horní krytky na všech sedadlech, když jsem je zkoušel zacvaknout, tak to sešlo. Musel jsem zatlačit ten spodní plast a pak to šlo zacvaknout, jenže stačilo na sedadlo sednout a už ten spodní plast vyjel a tím vyjela i ta krytka. Dělalo to na třech krytkách vždy, když se sedlo a jedna to dělala jak kdy. Měnili mi všechny čtyři krytky i s tím spodním plastovým dílem, který to způsobuje.
  10. Kedarek1

    Reklamace

    Po další návštěvě servisu se vyřešilo: 3. Odchlipující se plast v oblasti LP blatníku dole – špatně přilepené - 1. pokus - přilepení se nepovedl - 2. pokus - Oprava dle TPI 2049311/2 – úprava zástěrek 4. Nedrží krytky závěsu ISOFIX na zadních sedadlech – po zacvaknutí se zase uvolní - výměna kompletních krytek. 5. Spárování vyhřívání volantu s vyhříváním sedadla – řeší se. 6. Vrzající madla všech dveří - 1. pokus - prostřiknutí - beze změny - 2. pokus - zjistili, že opravdu vržou a budou měnit všechny madla 7. Závady v ŘJ 16, 5F, A5 - řeší se 8. Něco drnčí (cvrček) vlevo vzadu - 1. pokus 20 km byl klid a je zpátky - 2. pokus - dělá to roletka v kufru (budou ji měnit - už podruhé)
  11. Kedarek1

    Reklamace

    Vrzající madla mám v řešení. První pokus se nepodařil - snažili se to prostříknout nějakým sprejem - bez úspěchu. Příští týden budou pokračovat, tak uvidím co s tím udělají. Seznam reklamací: 1. Nefunkční reproduktor v LP dveřích - vyřešeno - výměna 2. Drnčící a zvlněná výplň pátých dveří - vyřešeno - výměna 3. Odchlipující se plast v oblasti LP blatníku dole – špatně přilepené - 1. pokus - přilepení se nepovedl - řeší se 4. Nedrží krytky závěsu ISOFIX na zadních sedadlech – po zacvaknutí se zase uvolní - řeší se 5. Spárování vyhřívání volantu s vyhříváním sedadla – řeší se. 6. Vrzající madla všech dveří - 1. pokus - prostřiknutí - beze změny - řeší se 7. Závady v ŘJ 16, 5F, A5 - řeší se 8. Něco drnčí (cvrček) vlevo vzadu - 1. pokus 20 km byl klid a je zpátky - řeší se
  12. Dnes jsem se na to zaměřil a rámeček RZ se mi taky zobrazuje.
  13. Kedarek1

    Reklamace

    Pište sem, co všechno se Vám pokazilo a co jste v rámci garance řešili. Mám za sebou první reklamaci a to "chrchlající" (někdy hrál, jindy byl potichu) basový reproduktor v LP dveřích. Výsledek - vadný reproduktor 565035411d výměna za nový. Mimochodem vyroben v Číně.
  14. Také jsem si toho všiml, ale záleží z jaké strany fouká. Bylo to, jako by bylo nedovřené okno. Budu to sledovat.
×
×
  • Vytvořit nový...