Přejít na obsah

Jan Gutbayer

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jan Gutbayer

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Low cost řešení, co chceš... VW koncern... jednu couvačku má i nový Passat... a že je to na prd? aber es ist billig mein Herr
  2. Táta má tenhle 2,0l v Passatu a po 60 000 km mu jej museli vyměnit, protože začal jezdit na 3 válce a pak umřel docela... Naštěstí ještě v záruce. Teď má najeto dalších 60 000 km... a rozsvítila se kontrolka motoru... :-) Asi má pech...
  3. To máš sice asi pravdu, ale ty si kupuješ auto podle toho, jak na tebe budou koukat lidi? Já si kupuju auto podle toho jaký já chci a jaký se líbí mě a jak na to budou koukat lidi je mi naprosto u té části těla, kde končí záda a začínají nohy Tak to jsi mezi zákazníky Škodovky unikum... mám pocit, že zejména Octa 1,9 TDI je obecně víc nástavec na penis, než automobil... aspoň se tak značná část jejich řidičů chová...
  4. Jistě, to je další otázka... ale minimálně povinný ručení je v tomto modelovém případě levnejší u C30. Porovnání TOC C30 s TOC Fábie v horizontu řekněme 3 let nejsem schopen bez toho, aniž by mi to zabralo neúměrný čas, udělat. Bylo by to ale jistě zajímavé. To je uz lepsi, ale stale to neni ono... Velikost a hustota servsni site, dostupnost a cena nahradnich dilu, atd., atd... Povinne ruceni bych v tuto chvili nebral v potaz, pockejme na relevantnejsi srovnani s Fabii II 1.6. Ono vubec to srovnani neni to prave orechove, Fabia vyjela v r. 1999, C30 v r.2006. Od toho se odvijeji technicke moznosti modelu v tesnem kontextu s cenou... Servisní síť má Volvo tak akorát... kolikrát potřebuješ servis v nejbližší vesnici? Naše republika je tak směšně malá, že nemáš servis nikdy dál jak nějakých 200 km :-) a co to je... prd... :-D Ad srovnání s F II. - bude 1,6i, ale máš pocit, že by F II. byla levnější, než F I.? Spíš čekám, že bude mírně dražší...
  5. Ne... aspoň pokud je mi známo, tj. 99,9% jistotou ne. Není důvod. C30 je stylovka, S40 je sedan pro lidi (divný druh), kteří vyznávají malé sedany... teda malé - na volvo malé - a V50 je základní kombík... pro 5d hatch není prostor... P.S. Tohle není mamelučí otázka , to je otázka legitimní :-)
  6. Jistě, to je další otázka... ale minimálně povinný ručení je v tomto modelovém případě levnejší u C30. Porovnání TOC C30 s TOC Fábie v horizontu řekněme 3 let nejsem schopen bez toho, aniž by mi to zabralo neúměrný čas, udělat. Bylo by to ale jistě zajímavé.
  7. To jo, ale přijde mi zarážející, že "levné české auto pro masy" stojí ve srovnatelné výbavě prakticky totéž, co auto prémiové značky s, nezlobte se na mě, o něco vyšší prestiží a stylem. To, že automobilka vyrobí auto oholené až na dřeň a prodává ho levně, nepovažuju za umění...
  8. Ale pokud se někdo rozhodne pro Fábii > 500 000 Kč, tak je to spíše symptomatické, než logické :-) (Nepočítám RS)
  9. Nechci prudit, ale s ohledem na to, jak se furt hovoří o Škodě jako o "levném" "českém" voze, tak mě zaujalo, že ve srovnatelné výbavě stojí Škoda Fabia totéž, co Volvo C30. Co na to říkají na Volvoklub.cz, to vím, ale zajímalo by mě, co na to škodovácká komunita... Fakt nechci rozdmýchávat flame, zajímá mě, jaký na to máte názor. Přeposílám post, který jsem dal i na forum.volvoklub.cz Volvo C30 1,6i i 1,8i v základní výbavě "Volvo" má danou minimální konfiguraci. Škoda Fabia byla dovybavena na stejnou úroveň, jako je základ u Volva. Problém je, že Škoda-Auto do modelu Fabia nenabízí 1,6i, takže nejbližší vyšší konfigurace je motor 2,0 85 kW, jehož výkon je aritmetickým průměrem mezi volvími 1,6i a 1,8i (což už samo o sobě je úsměvné). Beru tedy, že cena C30 s 85 kW by byla průměrem cen mezi 1,6i a 1,8i. Rozdíl cen Škody Fabia a srovnatelně vybaveného a motorizovaného Volva C30 je tedy 27 300 Kč... To už stojí za přemýšlení :-) A pokud bych neaproximoval tu cenu a přijal bych, že Volvo C30 bude o 11 kW slabší, tak je dokonce o 2700 Kč levnější, než srovnatelné "levné auto" naší domácí automobilky!! DATA: C30 1.6i 74 kW - 489 000 Kč C30 1.8i 92 kW - 549 000 Kč Virtuální C30 85 kW = 519 000 Kč ------------------------------------------------------------------------------------------- Fabia Elegance 2.0 85 kW 5-stup. mech. 491 700 Kč Souhrn konfigurace model Fabia výbava Elegance motor 2.0 85 kW 5-stup. mech. interiér Dynamic Onyx barva Stříbrná diamantová metalíza Barva a interiér Stříbrná diamantová metalíza Dynamic Onyx Extra výbava Alarm s hlídáním vnitřního prostoru a zálohovou sirénou (GPDBPDB) 5000 Kč Autorádio Škoda SYMPHONY s CD přehrávačem (GRADRAD) 11000 Kč Elektrické ovládání oken vpředu a vzadu s dětskou pojistkou (GPHZPHZ) 5000 Kč ESP včetně ASR + ABS + MSR + Dual Rate (GPFCPFC) 17900 Kč Filtr s aktivním uhlím (MFRI2V5) 250 Kč Kontrola zapnutí bezpečnostího pásu řidiče (MSGK9P1) 1000 Kč Ochranné boční lišty dveří, černé (MSSL4B1) 0 Kč Sportovní paket Dynamic I (GWBCWBC) 8900 Kč Vypínatelný airbag spolujezdce (MAIB4UF) 1500 Kč Výsuvné integrované ostřikovače světlometů (MSWR8X1) 2600 Kč Výškově nastavitelná sedadla vpředu (GPKCPKC) 1900 Kč Zadní lapače nečistot (MSZF6N1) 250 Kč © ŠKODA AUTO a.s. 2006 Fotografie, údaje o výbavě a ceně vozu na této internetové stránce mají ryze informativní charakter. Přesné a závazné informace získáte u prodejce. ID konfigurace: 2161040 (6Y2, 3, T4, DC, 1B1B; , 2007)datum: 10.1.2007
×
×
  • Vytvořit nový...