
Hajmen
Uživatel-
Počet příspěvků
28 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Hajmen
Nováček (1/14)
0
Popularita
-
hoj, nevim, jestli se to tady už řešilo.....popř. prosím o odkaz potřeboval bych na AUDIENCI adapter na OUT (cinch) prop připojení zesilovače našel jsem toto, ale nevím, zda-li je to přesně ono
-
tak jinak.....mlhovky do pryč, místo mlhovek ucpávky a do ucpávek napáchat kulaté denní svícení.... co si o tom myslíte?? popř. nějaký proužek cca 4-5 LED
-
čus chlapi, mladá má Fabku předfacelift a nejraději bych mlhovky (velké hranaté) vyhodil a napáchal tam kulaté denní svícení zapínalo by se klasickým otočným vypínačem na palubce - poloha mlhovky dotaz zní: lze nějak předělat mřížky s mlhovkama z předfaceliftu na facelift
-
tato pružina mi také vypadla.....ale mám jiný problém: sedačka spolujezdce nejde posunovat!! kamaád si ji dal až dozadu a teď s ní nelze hnout zjistil jsem,že "páka", která odjišťuje čep(ten drží pojezd sedačky) je asi rozbitá.... lze to koupit? jak se to jmenuje? a jak o vyměnit? díky mohu poslat foto (zítra)
-
řeším také stejné problémy klapku jsem vyčistil.....nepomohlo...nakonec jsem koupil jinou a tu vyčistil....POMOHLO ale pak se objevila chyba na EGRu muj dotaz zní: lze vyčistit tu trubičku přímo v autě? Nebo musím demontovat klapka, EGR a trubička (čistění venku).
-
Ekkar_z_Bastlírny začal sledovat Hajmen
-
tak "překroužkováno". vytlačil jsem cca 7.000,-, tak jsem zvědav každopádně klepání ventilů po startu je výrazně menší a kratší dobu budu sledovat kilometry a stav oleje.....
-
uffffffffff.....z tohoto zásahu je mi až špatně (jak finančně, tak časově) doufám, že ty kroužky pomůžou.....alespoň částečně
-
okay, pořeším kroužky a uvidíme (i selským rozumem jsem si říkal, že přes ty gufírka se toho nemůže dostat tolik) pokud to bude žrát 1l/10.000km, tak budu šťastnej Atocia žere 1l/cca 5.000 km a to je hlava celá po repasi (tam to jde ven asi přes turbo)
-
tak chlapi jak? v PO už mám domluvený servis taky mi říkali, že by to chtělo přetěsnit úplně všechno....ale?!? domluvil jsem se pouze na kroužcích.... mám objednané kroužky + těsnění pod hlavou.....je ještě něco třeba? tedy kromě oleje a filtrů ;-)
-
rozvody a pumpu jsem už dělal....takže kroužky a těsnění pod hlavu ten silikon určitě budou mít ;-) já to dělat nebudu....ale přivezu si díly, páč jejich ceny jsou někde jinde :-(
-
čus chlapi, tak se zařazuji do party, která vlastní v rodině Fabku 74kW, která žere olej :-( jak moc....nemám tušení takže rychlý dotaz: stačí pouze překroužkovat? nebo něco anvíc? díly tyto + práce? http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/032107301l-sada-pistnich-krouzku-de-9902.html
-
Diky, ale to neresi muj dotaz...pouze zminka
-
čus, máme doma Fabii I a Octavii I u obou nefungují zadní zámky (u FAB=P, u OCT=L) opravu znám...už jsem u OCT vyměnil postupně všechny krom tohoto má otázka zní: jsou zámky u OCT a FAB stejné? (vynechám různost L a P) koukám-li na levé zámky jsou čísla u OCT: 3B4 839 015 A a u FAB je: 3B4 839 015 AN a má modrý konektor obě auta mají centrál děkuji
-
hoj mám motor BBZ a škubání se projevuje za jízdy při vyšším rychlostním stupni, sundám nohu z plynu a nechám-li spadnout otáčky k cca 2000. Pak motor začne poškubávat. Podřadím-li a šlápnu na plyn, vše je O.K. Pozor není to pod hranicí nejnižších otáček! S kterýmkoliv jiným autem se tento jev neprojevuje. VAG nic nenašel ..... jen mi zlobí LAMBDA, ale jen občas. Škubání je i když je lambda O.K. co jsem četl, tak zkusím to čidlo váhy vzduchu....ale pak?
-
nikoho to nikdy nezajímalo?? napadlo mě to udělat přes nějaký elektromagnet (kdysi jsem to měl ve Favoritu - zavařený kufr) stiskl bych tlačítko na klice a elektromagnet by "zatáhl" za táhlo zámku. Ale jak do toho zakomponovat centrál??
- 2 odpovědi
-
- klika
- otvírání 5. dveří
- (a 6 více)